सामान्य को दुरुपयोग

वर्ष व्यस्त टिप्पणीमा सुरू भएको छ वा म भन्नुपर्दछ, अघिल्लो वर्ष यो एकमा दायाँ व्यस्त व्यस्त नोटमा समाप्त भयो। डिसेम्बर धेरै ढिलाइ रातहरूको एक महिना थियो (बिहान 3 बजेसम्म र मैले 6 बजे सम्म रहन चार रातहरू टाढा) र सप्ताहांत जलाए। यदि यो यो प्रोजेक्ट वा यो थिएन भने, यो सब केहि संग पकडने को एक मामला थियो।

म आभारी हुनुपर्दछ। व्यस्त हुन एक प्रमुख सूचक हो कि व्यवसाय राम्रो छ र मालिकको लागि पर्याप्त राम्रो हुन सक्दछ पैसा को लागी। यो एक तथ्य थियो कि बिस्ट्रोटको ग्राहकहरूले व्यस्त रातमा मलाई बनायो। गत वर्ष तरल पदार्थ उद्योगको लागि वा कम्तीमा डिसेप्लेटरको लागि मैले काम गरेको छु। दुई वेतन वृद्धिको साथ समाप्त भयो र सबै निष्पक्षतामा, बोनस सभ्य थियो (जस्तै कसैले संकेत गरे - थोरौं-महिना वार्षिक वेतन पूरक वा AWS ले यो दिन राम्रो ठीक मानिन्छ।)

एक दर्शक दर्शकले मलाई सोध्न सक्छ के हो कि म सन्तुष्ट हुंदैन किनकी म अन्ततः एक सफल मान्छे जस्तो लाग्न थालें। मैले पछिल्लो आधे दशकको लागि "पेशेवर" सेतो कल्याण कार्यमा निरन्तर स्थिर भएको छु र म राम्रो पेपर योग्यताहरूसँग छुट्याएर राम्रो कार्यालयहरूमा फाँटिरहेको छु। मलाई फर्मको शीर्ष क्लाइन्ट्सको पक्षमा आमन्त्रित गरिएको छ, जुन मेरो केहि राम्रो योग्य तर सानो समकालीन बुझ्न सक्दैन। मलाई चाहिएजस्तै, उनीहरुका अनुसार म प्रसन्न भएको छु कि म अन्तमा सही कदम चाल्छु।

तर मलाई सफल महसुस छैन। यदि केहि छ भने, म दुर्व्यवहार गर्दछु र वरपर सबै चीजहरू राम्रो देखिन्छन। जब बस बस निर्माण निर्माण स्थल अघि जान्छ, मैले निर्माण श्रमिकोंलाई केहि ईर्ष्या संग हेर्छु। जब सिंगापुरमा उनीहरूको आवासले मेरा खानभन्दा निस्सन्देह कम सहज छ र मैले शायद उनीहरूको काम गर्ने काम भन्दा बढी कामको लागि धेरै कमाईन्छु, तर मलाई सहयोग गर्न सक्दैन कि उनीसँग धेरै महत्त्वपूर्ण कुरा छ कि छैन।

म विश्वास गर्छु कि उत्तर म एक "सामान्य" व्यक्ति बनेको तथ्यमा छ, जीवन बिताउने आशा छ कि एक जीवन बिताइरहेको छ। मैले भनेँ- "मैले भनेँ-" मैले भनेँ- "मैले भनेँ," मैले भनेँ, "म तँ तँलाई। मलाई भन्नु भएको छ कि हामी वियतनाममा केहि गर्न चाहन्छौं)। जब मैले एक दशकमा व्यावहारिक सफल आत्म-रोजगारको काम गरेको थिएँ, मसँग एक बंधक र यति र त्यसमा चीजहरू थिएनन्।

म विश्वास गर्छु कि म धेरै भन्दा कम छु कि अस्तित्वको चुनौती हो। जब मैले कहिल्यै "स्थिर आय" गरेन, ती दिनहरूमा, मैले वास्तवमा अधिक बुद्धिमानी र अधिक संसाधन महसुस गरे। जब तपाईं आफैंमा हुनुहुन्छ भने, तपाईसँग जीवनको ईमानदार हुनुको लागी लक्जरी हो किनभने, तपाईंसँग विभिन्न स्रोतहरू छन् वा भन्नु पर्छ, तपाईंले एक विशेष व्यक्ति वा संगठन वा उद्योगमा निर्भर गर्नु भन्दा धेरै मानिसहरू प्राप्त गर्नु हुन्छ। । यदि मैले PR बाट पैसा प्राप्त गरेन भने, मेरो बिस्टोट थियो।

खैर, चीजहरू परिवर्तन हुँदैछन्। म बिस्टोटमा कम घण्टा काम गर्दै छु र कार्यालयमा अधिक। म यो कुरा सुनेको छु कि यो चीजहरूको प्राकृतिक क्रम हो। म चारैतिर अरु सबैको रूपमा चुपचाप भन्छु, "मैले ठूलो काम गरेकी थिइनँ र चीजको योजनामा ​​मेरो स्थान बुझ्दछु।" म स्पष्ट छ, सुरक्षित ठाउँ-स्थिर, सेतो कलर काम गर्ने एक "शिक्षित मान्छे।"
यद्यपि, मलाई रिस उठाउनुहुन्छ संसारले मलाई खतरनाक दिशामा पुर्याउन खोजिरहेको छ। आय को एक स्रोत मात्र बेवकूफ छ। यसको मतलब तपाईं मालिक आचार्यको रूपमा काम गर्नुहुन्छ किनभने तपाईं आफ्नो सम्पूर्ण आजीविका लागि मालिकमा निर्भर हुनुहुन्छ। त्यो प्रकारको स्थितिसँग केहि गलत छ। यो कसरी सामान्य हुन सक्छ?

एक "सेतो कलर" कर्मचारी हुनु निश्चित "क्यास" हुनु पर्छ तर मलाई यो प्राप्त छैन। यो गर्वको कुरा हुनु पर्छ जब तपाईं "व्यवसायहरू" को भाग बन्नु भएको कुरा गर्नुहुन्छ। फेरि, मलाई यो प्राप्त छैन। म धेरै व्यवसायीहरू "व्यवसायहरू" बाट टाढा टाढा हुन्थे। जब उनीहरूको छठे स्थानमा डचहरू वा क्याब चलाउन चाहँदैनन्, म चिन्ता गर्छु कि म मेजमा बस्छु, म्यान्सर बनाएको इङ्गल्याण्डको टिमको माध्यमबाट जाँदैछु स्क्रिन।

म मेरो नीलो-कलर अस्तित्वबाट साथीहरूसँग खुसी छु। म आफ्नो भित्री रिलीज बुझ्न खुसीसाथ संघर्ष गर्दैछु। म जवान चीजहरु को आँखा को कैंडी को भूमि मा सूट र "सम्माननीय" नौकरिहरु मा काम गर्छन। यद्यपि, म आफैंलाई "कामकाजी केटीहरू" लाई अझ राम्रो लाग्यो कि मकवानपुर टावर वा गीलाङ्गमा संसारको सबैभन्दा उत्कृष्ट बुझाइ छ (उनीहरूले जवानहरूको विरोधको रूपमा तेस्रो संसारमा गरिबहरूलाई खुवाउन पैसा तिर्न सक्दछन्। कामदार पेशेवरहरू जसले खुसीसाथ तेस्रो संसारका मानिसहरूलाई पैसा लिने कुरालाई बिस्तारै बिदा गर्न को लागी)।

अज्ञातको डरले मलाई परिवर्तन गर्न राख्दछ। म आशा गर्दछु कि यो वर्ष हो कि म त्यो छलांग लेने को साहस पाउँछु।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?