नेतृत्वको सीएक्स - 3 भविष्यका लागि लक्षणहरू महत्त्वका लागि तैयार नेताहरू

क्रिस्टोफर लो द्वारा
सीईओ र आईडीड पीटी लिमिटेड को संस्थापक

तपाईको ध्यान पाउनुभयो ?!

17 वर्षीया विद्यार्थी नेताहरूको कोहोर्टको साथ साझेदारी गर्ने मौका हालैमा आयो। मैले सोधेँ कि मेरो युवा दर्शकहरू कसरी नेतृत्व पाठकहरूसँग टाँस्न थालेका छन्, डटहरू जोडिएको छ। म नेतृत्वको "SeX" को बारेमा कुरा गर्नेछु।
नेतृत्वको सीएक्स: प्रेरणादायक सेवाको लागिप्रणाली, सहानुभूति महसुस गर्दै, र एक्सेन्सन डिलिवरी।

मेरो नेतृत्व अनुभवले मेरो नेतृत्व अनुभव गर्यो
मैले विश्वास गर्न थाले कि नेतृत्व र अनुशासन जुत्ताहरू थिए। 13 बर्षको उमेरदेखि मैले सधै अनुशासनको लागी मेरो अनुभूति गरेका थिए। मैले समानता, संरचना, र युवती युवा संगठनमा सेवा गर्ने अभ्यासको परिश्रम गरें। सिंगापुर सशस्त्र सेना (एसएएफ) मा एक नागरिक सैनिक को रूप मा समेत मैले मैले आफ्नो "स्वतन्त्रता" को अनुशासन र आत्म-बेरोजगारी को बर्बाद गरे। वेस्ट प्वाइन्ट अनुभव प्राप्त गर्नु मेरो हातको पेशामा नेतृत्व गर्न मनपर्छ। ड्यूटी, आदर, देश मेरो आदर्श वाक्य बन्यो। सेनासँग मेरो लगभग चौथाई शताब्दीको सम्बन्ध यसरी जन्मिएको थियो।

तैपनि, अफगानिस्तानमा सेवा गर्दै 2012 ले मलाई 41 वर्षको उमेरमा एहसास गर्यो, म सेनामा हुनुको अर्थ थिएन। मलाई मनपर्ने धेरै अनुशासनपूर्ण ढाँचाले मेरो भित्रको गैर-रचनात्मक मर्मकलाई दबायो। मैले 2013 मा एसएएफबाट रिटायर गर्ने निर्णय गरेको थिएँ, लगभग तीन दशकपछि वर्दीकृत संस्थाहरूमा नेतृत्व गर्ने उद्यमीताको मार्ग पछ्याउन।

"एक नेता हो जसले बाटो जान्छ, बाटो जान्छ, र बाटो देखाउँछ।" जॉन सी। मैक्सवेल

डिजिटलकरण युगको लागि भविष्य तैयार नेतृत्व
मेरो संक्रमणको कडा भाग आदी र परिचित सैन्य जंगलबाट अपरिचित व्यवसाय जंगलको अपरेसन र रिलीर्न सिक्न सिकिरहेको थियो। मैले कत्तिको कडा मेहनत गरेँ, मेरो दिमागमा पुनरुत्थान गर्ने र मेरो बानीमा पस्न नयाँ आदान-प्रदान गर्न थाल्यो। उद्यमी मार्गमा हिँड्ने पाँच वर्षमा तपाईले परिवर्तन गर्न, अनुकूलन गर्न, र नयाँ दृष्टिकोणमा नेतृत्व देख्न सिकाउँछ।
म विश्वास गर्छु कि नेतृत्व नेतृत्व मानव प्रयासमा छ।

प्रविधि गोद लेने को त्वरण तेज हुन्छ। उनको जगेडामा, स्मार्ट टेक्नोलोजी मानव जडानको बीचको सम्बन्धलाई पुन: परिभाषित गर्दैछ। म मान्दछु कि सैन्य र कर्पोरेट संसारको बीच अपरेटिङ वातावरण, सन्दर्भ र ढाँचाहरू विरोधी हुन्। यी मतभेद, बारीमा, मानव व्यवहारको प्रेरणात्मक बटनलाई असर गर्छ। सन्दर्भ र शारीरिकतामा मतभेदको बावजूद, दुई वातावरणहरू समान छन्। उनीहरु मानिसहरु मा शामिल हुन्छन्। प्रभावकारी हुन, नेतालाई बुझ्न आवश्यक छ कि मानिस कसरी व्यवहार, विचार र सैन्य / सरकारमा P & L संसार बनाम विभिन्न स्तरहरूमा उत्प्रेरित हुन्छ। मलाई भविष्यको लागि तयार छ कि परिभाषित गर्न तत्काल महसुस हुन्छ कि उनीहरूको हकदार संसारको लागि प्रासंगिक रहन नेताहरू हुनुपर्छ।

नेतृत्वको सीएक्स

दुवै सन्दर्भको अनुभव गरिसकेपछि, म विश्वास गर्दछु कि भविष्यमा तयार नेताहरू डिजिटलकरण उमेरमा राम्रो नेतृत्व गर्न नेतृत्वको सीएक्सको बारेमा हो: महत्वको लागि प्रेरणादायक सेवा, सहानुभूति महसुस गर्दै र एक्लोपन प्रदान गर्न।

वर्तमान मा नेतृत्व को भूमिका परिणाम को बारे मा छ। एक संगठन मा उनको शीर्षक द्वारा सम्मानित अधिकार द्वारा सशक्त, नेता, अग्रणी, नेतृत्व उत्कृष्टता प्रदान गर्न को लागि आफ्नो टीम को गति को लागि अभ्यास गर्दछ। यो तल लाइन वर्तमान मा नेता को एक गैर-परक्राम्य जिम्मेवारी हो। कर्पोरेट स्तरमा, यो व्यवसायको P & L लाई बुझाउँछ।
eXcellence वर्तमान मा परिणामहरू वितरित गर्दैछ। महत्व प्रभावको भविष्यको भविष्य अर्थ बनाउन।

दुई किशोर किशोरावस्थाहरूलाई पोषण गर्दै, मेरो दशक-लामो स्वैच्छिकतावादले मलाई मान्नेछ कि सहस्राब्दी पीढ़ीले स्थानीय र ग्लोबल तराजूहरूमा समुदायको बलियो अर्थ राख्दछ। अघिल्लो पुस्ताको तुलनामा, वर्षेनीले व्यक्तिगत सामाजिक आवश्यकताहरूको सट्टा व्यक्तिगत आवश्यकताहरूको सट्टामा ध्यान केन्द्रित गर्दछ। लाखौं सम्भावितहरू सम्भवतः सबैभन्दा सामाजिक रूपमा होशियार उत्पादन हुने मिति हो। मेरो टचटिमेन्टहरूले यो नयाँ सहस्राब्दीमा मानिसलाई गहिरो कारणले प्रमाणित गर्दछ। म विश्वस्त नेताहरू उद्देश्य र स्पष्टता संग नेतृत्व गर्न सिक्नुको साथै भविष्यको लागि सेवामा नेतृत्व कसरी कार्य गर्ने लिङ्क सिक्न अनिवार्य हुनुहुन्छ।
वर्षौंको लागि नेतृत्व केवल जान्न वा बाटो जान्ने होइन; यो सबै तरिका देखाउने बारे हो। सहस्राब्दी नेताले नेतृत्वको प्रदर्शन गर्नु पर्छ जसले देखाउने ग्लू प्रदान गर्दछ जुन परिणामले केही ठूलो सामाजिक महत्वलाई कसरी योगदान दिन्छ। अर्थ बनाउन नयाँ तल्लो तह हो जुन भविष्यको लागि नेताको गैर-परक्राम्य जिम्मेवारी छ। कर्पोरेट स्तरमा, यो मान्छे, लाभ, ग्रह को ट्रिपल तल्लो रेखालाई बुझाउँछ।

सहानुभूति - छुटेको नेतृत्व लिङ्क
मैले देख्छु कि भित्ता अस्तित्व संग महत्व को लागी सेवा पुल गर्न अवस्थित छ। यो लिङ्क हाम्रो व्यक्तिगत जागरूकता को लागी समानुपातिक र सामूहिक रुपमा समानुभूतिको बारेमा छ। समानुभूति महसुस गर्न सक्षम छ र कसैको पीडा महसुस गरेर कसैलाई सम्बोधन गर्दै हुनुहुन्छ जसको रूपमा तपाईं उनीहरूको जूतामा हुनुहुनेछ। समानुपातिक अनुभव हो

वर्तमान मा नेतृत्व को भूमिका परिणाम को बारे मा छ। एक संगठन मा उनको शीर्षक द्वारा सम्मानित अधिकार द्वारा सशक्त, नेता, अग्रणी, नेतृत्व उत्कृष्टता प्रदान गर्न को लागि आफ्नो टीम को गति को लागि अभ्यास गर्दछ। यो तल लाइन वर्तमान मा नेता को एक गैर-परक्राम्य जिम्मेवारी हो। कर्पोरेट स्तरमा, यो व्यवसायको P & L लाई बुझाउँछ।
eXcellence वर्तमान मा परिणामहरू वितरित गर्दैछ। महत्व प्रभावको भविष्यको भविष्य अर्थ बनाउन।

दुई किशोर किशोरावस्थाहरूलाई पोषण गर्दै, मेरो दशक-लामो स्वैच्छिकतावादले मलाई मान्नेछ कि सहस्राब्दी पीढ़ीले स्थानीय र ग्लोबल तराजूहरूमा समुदायको बलियो अर्थ राख्दछ। अघिल्लो पुस्ताको तुलनामा, वर्षेनीले व्यक्तिगत सामाजिक आवश्यकताहरूको सट्टा व्यक्तिगत आवश्यकताहरूको सट्टामा ध्यान केन्द्रित गर्दछ। लाखौं सम्भावितहरू सम्भवतः सबैभन्दा सामाजिक रूपमा होशियार उत्पादन हुने मिति हो।

मेरो टचटिमेन्टहरूले यो नयाँ सहस्राब्दीमा मानिसलाई गहिरो कारणले प्रमाणित गर्दछ। म विश्वस्त नेताहरू उद्देश्य र स्पष्टता संग नेतृत्व गर्न सिक्नुको साथै भविष्यको लागि सेवामा नेतृत्व कसरी कार्य गर्ने लिङ्क सिक्न अनिवार्य हुनुहुन्छ।

वर्षौंको लागि नेतृत्व केवल जान्न वा बाटो जान्ने होइन; यो सबै तरिका देखाउने बारे हो। सहस्राब्दी नेताले नेतृत्वको प्रदर्शन गर्नु पर्छ जसले देखाउने ग्लू प्रदान गर्दछ जुन परिणामले केही ठूलो सामाजिक महत्वलाई कसरी योगदान दिन्छ। अर्थ बनाउन नयाँ तल्लो तह हो जुन भविष्यको लागि नेताको गैर-परक्राम्य जिम्मेवारी छ। कर्पोरेट स्तरमा, यो मान्छे, लाभ, ग्रह को ट्रिपल तल्लो रेखालाई बुझाउँछ।

सहानुभूति - छुटेको नेतृत्व लिङ्क
मैले देख्छु कि भित्ता अस्तित्व संग महत्व को लागी सेवा पुल गर्न अवस्थित छ। यो लिङ्क हाम्रो व्यक्तिगत जागरूकता को लागी समानुपातिक र सामूहिक रुपमा समानुभूतिको बारेमा छ। समानुभूति महसुस गर्न सक्षम छ र कसैको पीडा महसुस गरेर कसैलाई सम्बोधन गर्दै हुनुहुन्छ जसको रूपमा तपाईं उनीहरूको जूतामा हुनुहुनेछ। समानुभूति बुझ्नको अनुभव हो

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?