केहि अनुकूलन को लागी एक मामला

मैले एक वर्ष प्रविष्टि गर्न एक ब्लग प्रविष्टि लेखिरहेको छु जहाँ मेरो भावनाहरू मिश्रित भएको छ। धेरै तरिकामा, यो एक आशावादी वर्षको केहि भएको छ। एक सिंगापुरका रूपमा, मैले मेरो मलेसियाको चचेरे भाईलाई पछाडि भरेर सताएकी थिईन कि उनीहरुले मात्र ज्ञात गठबन्धन गठबन्धनमा मतदान गर्ने साहस गरे। यो 60-वर्ष लागे तर मलेसियालीहरूले पछिल्ला राजदूत नजीब रेजकको कोठरीबाट राजदूत बासिसेन नासियिसिस र भ्रष्टाचारी सेनाको निरन्तर शर्मिखतको साथ तान्न थाले।

मैले अनुमान गर्न सक्थे कि यो विश्व स्तरमा केही आशावादी वर्ष पनि थियो। लिल रकेट मैन (किम जोंग युन) र डोटार्ड (डोनाल्ड ट्रम्प) ले विभिन्न मतभेदहरू पछाडि सिंगापुरमा भेट्न निर्णय गरे, हप्ताको अन्त्यमा रंगीन अपमानजनक हप्ता पछि। कुनै पनि गम्भीरतासाथ सोच्दैन कि उत्तर कोरियनहरूले उनीहरूको वचन राख्नेछन् र यो सान्त्वनादायी थिएन कि डटर्ड बैठकले लिली रकेटट म्यानको प्रशंसाको साथ प्रशंसा गरिरहेको थियो। डाटरले खुशीसाथ दक्षिण कोरियासँग सैन्य अभ्यास रद्द गर्दै आफ्नो प्रमुख फाइदाहरू दिएका थिए, जबकि लिल रकेटले मानवले मात्र बताए कि उनीहरूको निवारण तिर काम गर्थे। अझै, सबै निष्पक्षमा, उत्तर कोरिया चुप भएको छ।

त्यसकारण, त्यहाँ चिन्ताको संकेत हो, जस्तै चीन र युएसएबीच व्यापार द्वन्द्वको रूपमा, आशावादका संकेतहरू छन् जुन संसार वास्तवमा एक राम्रो ठाउँ हुन सक्छ।

व्यक्तिगत मोर्चेमा, म भन्न चाहन्छु खुशी छु कि म खुसीसाथ विवाह गरी अचम्मको विवाह गर्दछु, यदि केहि हदसम्म जिद्दी महिला। यो ह्युगको लागि राम्रो वर्ष थियो र म नजिक जान्छु र हामी एक सामान्य लक्ष्यको लागि समर्पित छौं - यकीन छ कि हाम्रो सानो केटी एकदम विशेष महिला मा बढ्छ।

त्यसकारण, धेरै चीजहरू ईविल किशोरको लागि ठीक जाँदैछन्। उनको अकादमिक नतिजा राम्रो थिएनन् र म सानो निराश छु कि उनि विद्यालय संग जारी नगर्ने निर्णय गरेको छ। तथापि, म परिवारलाई दया र समर्पण देखाउन उनको गर्व गर्थें। जब म बिरामी भएको छु, उनीले मलाई देखाएको छ कि मलाई उनको प्रिय र नींबूको कोणनिकता छ र जब मैले सप्ताहांतमा काम गर्न पाउँथेँ, उनी यसलाई एक पटक बनाउँछु कि म समय उठ्छु र मेरो कफी छ। कसैले फेसबुक पोस्टिङमा भने भने, "ईविल किशोरले माई जस्तै काम गर्दछ।"

पारिवारिक माथिका वर्षको अर्को हाइलाइट मेरो बच्चा भाइ, क्रिस्टोफर, को एक दिन थियो जो केहि दिन को लागि सिंगापुर मा देखा पर्यो। यो अजीब छ कि उनको साथ बाहिर फाँसिन्छ किनभने मलाई उनको बच्चाको रूपमा याद छ र सबैभन्दा उत्तम उप नाम, मैले उनको लागि "फ्याट वाट।" ठीक छ, त्यहाँ काम छ, किनकि अहिले मेरो सामाजिक सर्कलहरूमा "यो राम्रो लगाउने केटा" "तिम्रो पुत्र।" उहाँ एक चट्टान स्टार जस्तै थियो जब मैले उसलाई बिस्टोटमा ल्याएँ र मेरो भियतनामी परिवार भेट्न मेरो "अन्तर्राष्ट्रिय परिवार" को पहिलो सदस्य बन्नुभयो। गरिब मान्छे मेरो पेशेवर सर्कल को सदस्यहरु द्वारा संचित हुन समाप्त भयो तर मलाई अनुमान छ कि तपाईंको परिवारले स्विमिंग पूललाई ​​बुझ्दछ कि राम्रो छ।

मलाई पेशेवर अगाडि मा निराशाजनक थियो। पूर्व ग्राहकहरु द्वारा संचालित एक उद्यम पूंजी फर्म मा एक उद्घाटन थियो। मैले हड्किएको थिएँ कि म अधिक सकारात्मक वातावरणमा हुन सक्दिन तर अन्तमा, उनीहरु महसुस गर्थे कि चीजहरू राम्रो फिट हुन सकेन र यो सम्झौता भयो।

त्यहाँ पोलारिस सेवा व्यवसायको उत्तराधिकारीसँग काम गर्ने मौका पनि थियो - वर्टुसा, जुन संयुक्त राज्य चलाइएको छ र NASDAQ मा सूचीबद्ध गरिएको छ। यो एक शानदार अवसर भएको थियो। कोबबल गर्न व्यवस्थित एक पर्याप्त सभ्य गठबन्धन सँगै तर दुर्भाग्यवश कि सम्झौता भयो। म यस परिसरमा काम गर्छु जुन म चाँडै उनीसँग भाग्यशाली हुन सक्छु।

दुर्भाग्यवश, म यी दिन रेस्टुरेन्ट मा कम समय खर्च गर्छु। दिनको काम धेरै समय लागिसकेको छ र मैले सहकर्मीहरूको साथमा कम समय बिताएको छु जसले मेरो हृदय छोयो। दुर्भाग्यवश, त्यस क्षेत्रमा केही परिवर्तन भएको थियो। स्वामी पत्नी, जो पेशेवर असुविधा को एक मोडेल हो वा "मालिकहरुको पत्नी सिन्ड्रोम" को एक राम्रो बुटवल को अधिक प्रबंधन नियंत्रण दिइएको छ। यसो भने, मैले कर्मचारीलाई दया र सतावटको अचम्मको क्षण देखाउन उनको क्रेडिट दिनेछु।

म अनी टििंगको महसुस गर्दछु, जो शेफले आफ्नो खाली समयमा सबैभन्दा अचम्मको खाना बनाउँथ्यो र म रफीलाई सम्झन्छु, कोया (वृद्ध भाइको लागि तागालोग) जसले मलाई महिमा दिइरहेको थियो।

दिनमै, म परिसरमा रहन्छु। म फुकूक मनको आभारी रहन्छु कि मलाई नौकरीमा राखिदिन्छु, जसले मलाई टाउको पखेटा जस्ता चीजको चिल्लो चीज बुझ्न र खाताहरू राख्न मद्दत गरेको छ। यी कुशलताहरू छैनन् मसँग छ तर मैले बुझेको कौशल कुनै पनि व्यवसायको आवश्यक दैनिक सञ्चालनको लागि आवश्यक छ।

मलाई दुबईलाई ब्राइनिंग गर्न यो काममा आभारी छु, जहाँ मलाई मौका थियो मेरो स्वागत उत्कृष्ट उत्कृष्ट शैखा अल मास्कारी, अल मास्करी ग्रुप को अध्यक्ष। हामीले एकदमै एक दशक भन्दा बढी खर्च गरेका थियौँ। एकदमै ईद नमस्कार गर्दै मैले सम्मान गरेँ कि हामीले गन्तव्य कार्ड चरण भन्दा बाहिर हाम्रो मित्रतालाई उत्प्रेरित गरेका छौं। म यस महिलासँग भेट्न अधिक अवसरहरू लाग्न चाहन्छु जसले कसले व्यापारको नियम र मानवताको लाभ दुवैसँग गरेको छ। म प्रार्थना गर्छु कि 201 9 मा, मसँग उनको विचार साझा गर्न थप अवसर पाउनेछु।

जब मेरो सफलताको पछाडि छ, मलाई सफल महसुस छैन। यो क्रियाकलापमा कुराकानी गर्न को लागी यो समय हो र म यो आउँदै गरेको वर्षमा मात्र गर्ने साहसको लागि प्रार्थना गर्दछु।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?