के परमेश्वरले कहिल्यै पापलाई पाप गर्नुहुन्छ?

हाम्रो आधुनिक युगको सबैभन्दा ठूलो समस्या यो हो कि हामी कसैलाई कसैले कसरी फेला पार्छ कि मजाक र विश्वास ध्रुवीय विरोधी हुन्छन्। तपाईं या तो एक "भगवान डर" व्यक्ति हो या तपाईं "मजा।" हुन सक्छ शायद यो एक गलत धारणा को कुरा हो तर केहि पनि जीवन मा मजा गर्दै छन् चीज अक्सर चीजहरु कि विश्वास को अधिकतर मान्छे को अस्वीकार गर्दै छन्। लिनुहोस्, उदाहरणका लागि, रक्सी। जब येशूले शराबलाई पानीमा परिणत गर्नुभयो, त्यहाँ कुनै धार्मिक पाठ हो जुन मैले थाहा पाएको छु (र म सही खडा हुन पाउनेछु) जुन वास्तवमा साथीको साथ पिउने गर्दछ। सेक्स, जो प्रकृतिको महान सुखको अर्को एक हो, यो पनि वा कि किन्नर द्वारा शासित छ।

म सऊदी अरबको उदाहरण लिनेछु, एक देश जसले मेरो साथमा राम्रो सम्बन्ध छ। सऊदी अरबले नै इस्लामिक संसारको केन्द्रको रूपमा स्थान दिन्छ। सऊदी राजाहरूले प्रयोग गरेको एकमात्र शीर्षक "दुई पवित्र मस्जिदको कस्टोडिआन" हो र एक चरणमा सऊदी अरबले इस्लामको दुईवटा पवित्र स्थलहरूको "कोस्टोडियन" को रूपमा आफ्नो भूमिका लिनुभयो, त्यसैले यो गम्भीरताको विरोध थियो। सऊदी अरबले मशहूर रूपमा शराबलाई रोक लगाए, शङ्का गरेकी महिला व्यभिचारीहरू र गुप्त चोरहरू सरल कारणले कि यी पवित्र पुस्तकको सही शब्दहरू थिए। सऊदी अरब यति धेरै "अन-मजा" थियो जुन यस क्षेत्रमा अन्य ठाउँहरू विशेष गरी दुबईले सारा सम्पूर्ण अर्थलाई सऊदीको ठाउँ प्रदान गर्ने ठाउँ बनायो जसमा उनीहरूले मजा गर्न सक्थे।

कुरा अहिले क्राउन राजकुमार मुहम्मद बिन सलमान वा एमबीएसमा परिवर्तन भएको छ। एमबीएसको कम शव्द सङ्घहरूको केही बावजूद यमनमा युद्ध र जमाल खाकाशोगीको हत्याको कारण, एमबीएसले सऊदी अरबको बढ्दो जवानको बीचमा निम्न कुरा प्राप्त गर्यो। किन? एमबीएसले सऊदी अरब रमाइलो बनाउन थाले। उनले धार्मिक प्रहरीलाई कष्ट गरे र चलचित्रहरू खोल्यो। जब यो रोमोटहरू भरिएका शहरहरू निर्माणको रूपमा ड्रमेटिक होइन, मानिसहरूलाई "मिर्च" लाई एक प्रणालीमा लैजान्छ जहाँ "मजा" भनिने अन्य व्यक्तिहरूले मृत्यु पापको रूपमा मान्थे, वास्तवमा क्रान्तिकारी वास्तवमा। तपाईं जवान सऊदीको एमबीएस कुड्स दिनको लागि आफ्नो जीवन अझ "मजा" बनाउनका लागि दोषी ठहराउन सक्नुहुन्न।

म यस उदाहरण माथि ल्याउँछ किनभने क्रिसमस बितिसकेको छ र हाम्रो चौंरीको छेउमा पुग्दा "इस्लामिक दाँत" को सामान्य राजनीतिक नाटकहरू छन्। तपाईंले प्यासिङका "इस्लामवाद" राजनीतिज्ञहरूलाई बोलाउनु भएको छ भने मलेशियाको सामान्यतया चेतावनी दिन जाने "क्रिस्टल-आउट" क्रिसमस मनाउने मुसलमानहरू हर्म वा निबन्ध थियो। मुस्लिमहरूलाई निष्पक्ष हुन, मेरी पूर्व पत्नी एक ईसाई हुनुको बारेमा धेरै ज्योतिष थियो कि उनले सांता क्लॉजलाई ईश्वरलाई बिर्सने बनाउन शैतानको एक एजेन्सी घोषित गरे।
अन्ततः जोहोरको सुल्तान (सिंगापुर नजिकैको मलेसियाली राज्य) पर्याप्त थियो र उनीहरुले भनेका थिए कि यदि मानिसहरूले क्रिसमस मनाउने बारेमा धेरै कडा महसुस गर्थे किनभने यसले उनीहरूको विश्वासलाई कमजोर पार्छ, उनीहरूलाई राम्ररी काम गर्न जान्छन्। एउटा बिदा।

त्यो सन्देशले मलाई सोचेको छ। म क्रिसमसलाई प्रोत्साहित गर्दछु र म मानिसहरूलाई सम्झाउनुपर्ने आवश्यकता महसुस गर्नुपर्दछ कि "येशू गटरका परमेश्वर" जसले होकर कम्पनी र आफ्नो दिनका पवित्र पुरुषहरूलाई कुचुरलाई मन पराउँदा दबाबको बारेमा दोषी हुनुहुन्छ। तर यी सबै कुराहरू भने, मलाई सोध्न आवश्यक छ - के यो मजा गर्न गलत छ?

ठीक छ, म सोच्दैन कि धर्म "खुशी-खुसी" हुनुपर्दछ। मेरो खुसीको एउटा चर्च एउटा चर्चमा जानुभएको थियो जुन येशूले येशूलाई सजिलो तुल्याउन ड्रम धारण गर्नुभयो। म त्यो किन्नँ। यदि विश्वास सजिलो थियो भने, यो अर्थहीन हुनेछ। विश्वास र आध्यात्मिक पूर्ति को लागि यो अर्थपूर्ण हुन चुनौतीपूर्ण छ। ईश्वर, मैले अक्सर भनिएको छु कि एक अचल सम्पत्ति एजेन्सी होइन जुन आफ्नो स्याममा रेगिस्तानको पार्सलहरू हातमा डुबाउँछन् र न त उनीहरूको आक्रामक चाची र परी गोठालोको बीचमा तपाईंको समस्याहरू हटाउँछन्। उहाँको पवित्रता अनुसार दलाई लामाले भने, "हामी हजारौं वर्षको लागि प्रार्थना गरिरहेका छौं। यदि हामी बुद्ध वा येशू ख्रीष्टसँग भेट्नुहुन्छ भने, तिनीहरू भन्न बाध्य छन्, हामीले समस्या सुरु गरेनौं - तपाईले गर्नुभयो - यो समाधान गर्नुहोस्। "

जबकि, मैले "मैकगोड" प्रसन्न चाचीको विचार मनपराउँदैन - म विश्वास गर्छु कि यसको गलत परमेश्वरले मजाबाट अलग पार्नु भएको छ। छुट्टी र समय दैनिक जीवन को दुर्व्यवहार पीस देखि यो आवश्यक छ। त्यौहारहरू, विशेष अवसर हुनु हुँदैन। तिनीहरू मानिसहरू सँगै ल्याउन चाहन्छन्।

मलाई "हजुर" (मुस्लिम जसले आफ्नो हज पूरा गरेको थियो) मलाई सम्झाउँदै, "पहिलो धर्म इस्लाम छैन तर सलाम - जब हामी हँसिन्छौं र साथीहरू बन्छौं।" येशूका कथा क्रिसमसको सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण एक हुन सक्छ तर यदि यो विभिन्न सामाजिक र सांस्कृतिक पृष्ठभूमि को लागि एक अवसर सिर्जना गर्न को लागि एक साथ मिलन र chill बाहिर र मान्छे को सम्झना छ कि उनि अलग देखि अलग हो - तब म भन्न छ कि तपाईं कुनै पनि अधिक ईसाई, बौद्ध, हिन्दू, यहूदी, मुस्लिम, सिख, ताओइस्ट वा पारसी।

म आशा गर्दछ कि हरेक सबै को लायक क्रिसमस मनाईयो र म वास्तव मा यो पढने सबै को आशा छ कि उनको उनको लायक सबै को लागि हरेक धार्मिक त्योहार मनाउन एक बिंदु बनाउँछ। बाहिर निस्कनु र मानव जातिमा सान्त्वनाको सम्झना गर्नु भन्दा परमेश्वरको नजिक केही छैन।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?