असहमति गर्दा एकतामा बिक्री हुन्छ

मैले मेरो ब्लगको योगदानकर्ताहरूको लागि सामाजिक सङ्गठनलाई संगठित गर्ने प्रयास गरेँ, जब म तिनीहरूका एक उद्देश्यले मेरो उद्देश्यको रूपमा चुनौती दिएको थियो र सामाजिक रूपमा संगठित गर्ने प्रयासमा "अन्त लक्ष्यहरू" सँगै चुनौती दिएको थियो। मेरो अन्य योगदानकर्ताहरु मध्ये एकले मलाई सोध्थ्यो कि म उनको जस्तै कसैलाई मित्र बनाउनेछु र अधिक महत्त्वपूर्ण कुरा प्रश्न गर्दछु जब प्रश्न सोध्छु र मलाई राजनीतिक स्पेक्ट्रमको विभिन्न छोरोमा छ (उहाँ मेरो बन्दूक र प्रो-ट्रम्प - पाठकहरू हुन्। ब्लग थाहा छ कि म होइनु। "

यो घटना, एकदम दिलचस्प छ, पछि मैले पूर्व अमेरिकी राष्ट्रपति जॉर्ज एच डब्ल्यू बुशलाई भक्ति देखेको थिएँ, जो आफ्नो छोरा, पूर्व राष्ट्रपति जॉर्ज डब्ल्यू बुशले राती अघि पठाएको थियो। मैले बिस्तारै मर्छु कि जर्ज डब्लु (एक पटक फेरि मेरो पाठकहरू थाहा हुनेछ कि म जर्ज डब्लुको प्रशंसक कहिल्यै थिएन), भनेर उनी बताइन् कि उनी कसरी बुबाले बिल क्लिंटनसँग एक धेरै नम्र मित्रता विकास गरेका थिए, जसले उसलाई छोडेनन् प्रेसीडेंसी।

उनीहरूको मित्रताको खाता फेला पार्न सकिन्छ:

http://time.com/5470205/george-hw-bush-clinton-presidents-club/

म 1992 चुनाव अभियान सम्झन पर्याप्त छु। यो क्रूर थियो। बुश को प्राचीन गंदगी देखि लडने मा संकोच नहीं भयो र अर्कसस को गवर्नर मा उनको फिलैंडिंग, मस्यौदा - डोजिंग को तरिका मा हमला गर्न को लागि जल्दी थियो। अर्कान्ससको त्यस राज्यपालले समान रूपमा छिटो देखाएको थियो कि त्यो ग्याँस खोल्न सक्षम भएको थियो, जब उनले बुद्ध को सद्दाम हुसैनसँग ठूलो विगतको व्यवहार ल्याए। अभियान स्पष्ट थियो - यो Patrician, पूर्वी कोस्ट ब्राह्मण थियो, जो पर्याप्त विवाह र परिवार एक सभ्य थियो र एक पोट धूम्रपान वाला हिल बिली बनाएर एक वास्तविक युद्ध नायक को रेकर्ड जो आफ्नो जेब मा आफ्नो प्रेमी नहीं रख सके। यो वर्ग र पीढी बीचको एक प्रतियोगिता थियो र हाँ, क्लिंटन को उपराष्ट्रपति, अल गोर मा बुश को युवा को विजय, जस्तै बुश को प्राचीन को बदला थियो।

त्यसपछि, कोही पनि, बुशको राष्ट्रपतिको समयमा, बिल क्लिंटन र जर्ज एचडब्ल्यू बुशले साँचो मित्रता विकास गरे र प्रायः यसो भनिन्छ, बुबाको बिरोध भएको व्यक्ति (क्लिलिन्सनले आफ्नो सौतेफेरको नाम) फेला पारे।

मलाई यो सम्झना गरिएको छ किनकि यसले आज हाम्रो जीवनमा सबैभन्दा बढी चिन्तापूर्ण चीजहरू समावेश गर्दछ - आदिवासीवाद - जहाँ, बुश युनगरका शब्दहरूमा, "तपाईं हाम्रो साथ वा हाम्रो साथ हुनुहुन्छ।" वाह्य रूपमा, सबैभन्दा ठूलो आदिवासीवादको उदाहरण अमेरिकामा छ, राष्ट्रले हामीलाई पहिलो आधुनिक दिनको लोकतान्त्रिक संविधान प्रदान गरेको छ जुन "हामी, मानिसहरू।"

अमेरिकाले डोनाल्ड ट्रम्पको आगमन गर्नुअघि अमेरिकामा धेरै साना जनजातिहरू विभाजित भए। म अलिकति सम्झन्छु एक समलैंगिक मानिसलाई ठगिएको छ कि म एक समलैंगिक पट्टीमा हिंड्छु - "तपाई सिधै हुनुहुन्छ, र तपाईं यो जस्तै एक पट्टीमा हिंड्नुहुन्छ?" मलाई उनको व्याख्या गर्न चाहन्छु कि सबै म चाहन्छु बियर थियो र यो भयो निकटतम पट्टी हुनुहोस्। तथ्य यो हो कि म संरक्षक को कामुकता मा भन्दा के पल्ट को सेवा को अधिक रुचि थियो थियो उनको लागि एक विदेशी अवधारणा थियो।

यूएसएमा निष्पक्ष हुन, त्यहाँ बेलायतका केही भागहरू थिए जुन एक आदिवासी जनजातीयता थियो। यो प्रायः फुटबल म्याचहरु को रूप मा देखा पर्यो, जहाँ जनजाति फुटबल सम्बन्धहरु द्वारा परिभाषित गरिएको थियो। सबैभन्दा ठूलो उदाहरण लिभरपूलमा थियो जहाँ लिभरपूलको समर्थन गर्नेहरू अनिवार्य रूपमा थिए क्याथोलिक र जो एथटनको समर्थन गर्ने अनिवार्य रूपमा प्रोटेस्टेंट थिए। दुर्भाग्यवश, म सामूहिक हिसाबमा बेला बेला बेला बेलामा सामूहिक फुटबलमा सीमित थिएन जब सम्झन सक्दिन।

 म, निस्सन्देह, उत्तरी आयरल्याण्ड बारे कुरा गर्दै, जुन सिन्नि फिन (आईआरए को राजनीतिक हात) र नारंगी पुरुष अल्टस्टर (जो कि आतंकवादको आफ्नै समूह थियो भनिन्छ) को बीच गृहयुद्धको युद्धमा UDF)। बेलफास्टका विभाजनहरू धेरै खराब थिए कि उत्तरी आयरल्यान्डमा मानक मजाक यस्तो थियो - "चिकन किन सडक पार भयो? किनभने उनी बेवकूफ थिए। "(प्रोटेष्ट्टले सडकमा कुनै क्याथोलिक क्षेत्रमा र भिसा-विस्फोटमा कहिल्यै पार गर्दैन।)

लन्डनमा मेरो विश्वविद्यालयको वर्षको हाइलाइट निश्चित थियो, शुभ शुक्रबारले भने, जहाँ उत्तरी आयरल्यान्डका सबै पक्षहरूले बुझ्न थाले कि उनीहरू कहीं पनि पुग्दैनन् र उनीहरूको हतियार बिगार्ने समय थियो। जब शान्ति सिद्ध थिएन (बिल क्लिंटनले विभिन्न पक्षलाई दुई नशेको व्यक्तिको रूपमा व्याख्या गर्न सजिलो भयो), उनी त्यस स्थानमा पुगेका छन् जहाँ सबैलाई थाहा छ कि उनीहरूले जनजातिलाई काम गर्ने र अन्य जनजातिसँग एकदमै अन्य जातिसँग एकैसाथ एकदमै लाभ उठाउँछन्। अन्य जनजाति

म अमेरिका र जर्ज एचडब्ल्यू बुश को अंतिम संस्कारमा फर्किएँ, एक जना मानिस जो आफ्नै जनसङ्ख्याको नजिक थियो तर एक जना मानिसको नजिक पूर्णतया एक व्यक्तिबाट नजिक हुन पुग्यो। जबकि, म कहिल्यै जर्ज एच डब्ल्यू बुश को एक महान प्रशंसक नहीं था, उनले त्यो प्रणाली को बुझयो जो अमेरिका को महान बनाइयो।

अमेरिका एक महान समानुपातिक ब्लक होइन तर जनजातिहरूको एक शोर संग्रह जसले पत्ता लगाएको छ कि उनीहरु एक-अर्कालाई मार्नको लागी भन्दा सह-अस्तित्वको माध्यमबाट लाभ उठाउन थाल्छन्। अमेरिका ठूलो छ किनकी यो उत्कृष्टता को इनाम दि्छ किनकि तपाईं हो भने। कसरी त्यस्तो छ कि देशमा प्रायजसो सेतो स्याउलाई यसको खेलकुद नायकहरू कालो बनाइन्छ जुन कालो हो (मोहम्मद अली, माइकल जोर्डन केवल केहि नामका लागि)।

एशियामा, भारतको उदाहरण हो, जुन, तथापि धेरै तरिकामा गन्दा आदिवासी स्थान रहेको छ, यो पनि धेरै सफल छ। मैले पोलारिस को लागि काम गरे जो दिल्ली देखि जेन द्वारा स्थापित भएको थियो तर चेन्नई देखि बाहिर रहयो र तमिलियन देखि भरी। एक चरणमा, भारत एक देश थियो जहाँ 80 प्रतिशत मतदाता हिन्दू थिए तर यसमा एक मुस्लिम राष्ट्रपति र एक सिख प्रधानमन्त्री थियो।

म जनजातीय आफैले ल्याउन मुक्त छु। मैले मेरो प्रविष्टिमा सबै "जनजातीय" चीजहरू उल्लेखित गरेको छु "आफ्नो आफ्नै प्रकारको साथ चुस्दै।"

यसका लागि उनीहरुसँगको सम्बन्धको बारेमा जानकारी गराईएको छ। यसका बारेमा जानकारी गराईएको छ। यसका बारेमा जानकारी दिईएको छ। तपाईले तपाईको ब्लगको बारेमा जानकारी गराउनुभएको छ। उनीहरूलाई मेरो मित्र बनाउँदैन। यसले मलाई महसुस गर्यो कि वास्तवमा ठूला समाजहरू मानिसहरू जुनसुकै असहमत हुन सक्छन् तर सँगसँगै आउछन् र कुरामा ध्यान केन्द्रित हुन्छन्। अमेरिकाको रूपमा गन्दाको रूपमा, यो एक ठूलो ठाउँ हो किनभने त्यो ग्यास बाहिर, मानिसहरू ठूलो चीज बनाउन एकै ठाउँमा आउँछन्।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?