साइमन फ्रेजरको फीनिक्ससँग भेट्नुहोस्

लिसा वान तांग द्वारा

लिसा वान तांगको रचनात्मक निर्देशक

पहिलो प्रकाशित हाइ नेटवर्थ मा
http://www.hnworth.com/article/2018/11/16/stories-of-resilience-lisa-von-tang/?fbclid=IwAR3WFKIvKiovskW-ulYiofsu2_kuztCYAJ5RVEARLo2OZVaUsU9pbazErM8

लचीलापन लेखन मा मेरो सम्पूर्ण जीवन को समीक्षा को एक व्यायाम हो। यसको प्रकृतिले, लचीलापन लामो समयको अवधिमा सहन सक्छ। वर्ष पछि वर्ष, पुनःप्राप्ति पछि पुनःप्राप्त, यो तपाईंको पात्रको मुख्य भागको रूपमा (वा प्रकट भएको छ) - र तपाईलाई अब सहज हुन आवश्यक छैन; तपाईं बस हुनुहुन्छ।

लचीलापनसँग यसको लागि उदारवादी, चमकदार गुणस्तर पनि छ। एक चमकदार रंग संग एक guttural पंच देखि वसन्त जस्तै र एक खुशी 'whoopee!' जबकि "Perseverance" एक भारी, वयस्क, टोन है। म आफ्नो अन्तिम चरणमा एक मराथन धावक कल्पना गर्छु, आँखाहरु दृढता संग चुपचाप, कुरा मा ध्यान दिनुहोस, कुनै पनि कुरा मा जाने को लागी हल गर्न को लागी। वा पुरानो निराशाजनक पत्नी- "म दृढ रहनेछु!"

शक्तिसँग कुनै सन्दर्भमा निर्मित छैन, जुन यसले कम रोचक बनाउँछ। यो एक फ्लैट विशेषण हो।

मलाई लचीलापन शब्द मनपर्छ किनकी यसले संघर्षको पछि लाग्ने संकेत दिन्छ। कसैलाई त्रास पछि एक पर्खाल बनाउन सक्दछ (वास्तवमा, यो सबै भन्दा सहज चीज गर्ने काम हो)। धेरै मानिसहरू, तथापि, यसलाई पिघ्न, सिक्न र चमक गर्न गाह्रो लाग्छ। रिलिज मात्र होइन पतन पछि उठ्नुको अर्थ हो, तर माछाबाट बढ्दै जान्छ, र पौराणिक फीनिक्समा परिवर्तन गर्नु अघि धेरै शुद्धता, शक्ति र सुन्दरता भन्दा पहिले। लचीलापन मात्र सख्त शक्ति छैन, यो परिवर्तन हो। यसको आध्यात्मिक कीमिया। यसको जादू

Lisa-Von-Tang-Art-2

छवि क्रडिट: वारविक सेन्ट

मेरो आफ्नै लचीलापनको पहिलो परिचय बच्चाको रूपमा थियो। म अविश्वसनीय अपमानजनक परिवारमा हुर्के। मेरो बुबाले एक पटक मेरो हात उबलिएको फोर्कको साथ जलायो किनभने मैले बाइबिल शास्त्रलाई राम्ररी सम्झना छैन। र यो दुरुपयोगको एक पीजी-मूल्याङ्कन गरिएको उदाहरण हो जुन हामी दैनिक आधारमा सहन सक्छौं।

मैले दुर्व्यवहार नगरीसम्म खुल्ला व्यक्ति र दयालु व्यक्तिको रुपमा रहन सकें: मेरो आमाबाबुले अलग गरिदिनुभयो, र एक बिरुवा अवधि पछि लागे। यस बिन्दुमा, वयस्क आराधनाको लागि मेरो युवा लचीलापन बदलिन्थ्यो। मैले आफैंलाई बचाउन र बाँच्न भन्दा बढी काम गर्न बायाँको लागि पर्याप्त हृदय छैन।

म बाह्र थियो, र मेरो आमाबाबुको कुनै सम्बन्धमा मेरो सम्बन्ध थिएन। म एक pedophile द्वारा पीछा गरिरहेको थियो, जो मेरो बेलुनी कक्षा बाट (म एक्लै बाइक को रूप मा) मेरो पछि लाग्ने थियो। उहाँले मेरो घरमा एक रातमा भाँडामा राख्नुभयो (म मेरो कोठामा सुरक्षित थिए, तर उनी पुलिसले कहिल्यै पकडिनन्)। मैले केही अनौपचारिक प्रकारका साथ लियो र केहि सम्झौता परिस्थितिमा राखे। मलाई एक "विद्रोही किशोर" मानिएको थियो जुन एक शब्द हो जसले सधैं मलाई फटेको छ। जस्तै किशोरहरू विद्रोही रूपमा अनियमित भएमा, कुनै पनि कारणको साथ। "हो, एक विदेशी जहाज रिसेप्टमा आउँथ्यो, र म बोर्डमा गए र नमस्कार भने, र अब म आमाबाबुलाई घृणा गर्दछु।" दाहिने।

मैले ठूलो मात्रामा भाग्यशाली भए, क्यानाडामा एउटा चाँदीको चिनियाँ प्रवासी व्यक्तिको साथमा र हाम्रो लागि उपलब्ध गराउन र सफल मानिसहरूलाई हामीलाई विशेष गरी अकादमिक दृष्टिकोणबाट बनाउनुको निम्ति समर्पित थियो। मैले सधैँ चिनियाँ आप्रवासीलाई भौतिक सफलताको फोकसको लागि आभारी भएको छु- मैले महसुस गरे कि मलाई केहि आदरमा छु, किनभने यसले ढोका खोल्छ। साथै, चिनियाँ गृह खाना पकाउँदा यहाँ चिच्याउन योग्य छ! मेरा मनपर्ने सम्झनाहरू मेरो प्रारम्भिक वर्षको समयमा खाद्य सम्बन्धी छन्।

15 मा, म मेरो परीक्षा हाई स्कूलमा हाल्छु, त्यसपछि रातभरि घुमाउछु। एक कालो गुब्बारे जस्तै मेरो दुखाइ माथि फ्लोटिंग। एकपटक मैले कलेज सुरु गरें, मलाई संसार र मोडेल यात्रा गर्ने अवसर पायो। यदि मैले प्रोफेसरले यसलाई अनुमति दिइसके तापनि दूरीमा पाठ्यक्रमहरू लिन्छ, वा म मोडलिंग अनुबंधको बीचमा परिसरमा घर आइपुग्छु। मैले केही वर्षसम्म गरेँ, त्यसपछि मैले स्नातक गरेपछि एक पटक मोडेललाई छोडें र मेरो पहिलो सपना जागिरको संसारमा सबैभन्दा ठूलो विज्ञापन कम्पनीको साथ।

मैले मोडेलिंग गर्दा मेरो पूर्व पति भेटें। उहाँ न्यूयर्कबाट हुनुहुन्थ्यो तर सिंगापुरमा बसिरहनुभयो। यो हाम्रो हृदयमा एक तीर थियो - दुखाइ, जवान, मूर्खता, रोमीयो र जूलियट। म उसलाई मेरो अन्तिम ग्लेशियर्स पिघ्न दिनेछु। मैले मेरो कलाई भेट्टाएको मिति टट्याएँ। हामीले एकअर्का महाकाव्य प्रलेख लेखेका थियौं जुन तपाई उल्टी गर्न चाहानुहुन्छ। हामी सबै भन्दा अनुपयुक्त स्थानहरूमा सेक्स गरेका थियौं, जुन अझै मेरो आँखाले अविश्वासको साथमा फैल्यो। उनले मेरो तीन महिना भित्र प्रस्ताव गरे।

मेरो पहिलो ठूलो प्यार एक सूटमा छिटो देखिन्थ्यो र स्नुप डगग र डोजककको मिश्रण सुन्न काम गर्न हिँड्थे। उहाँ बौद्धिक शानदार, मनोरञ्जनशील अजीब थियो, र मानव तर्फबाट टोलस्टय र एक गिलासको सिग्नल मन पराउनुभयो। उहाँ पनि एक शराबी थियो। यो सुरुमा रमाइलो थियो जब सम्म यो थिएन।

मानिसहरूले उहाँलाई किन छोडेनन् - विशेषगरि उनीहरु मेरो पछि लागेका स्त्रीहरु। तर यसले मेरो आत्मालाई कसरी कुकुरको चोट पुर्याउँछ, बिस्तारै बिरालो, भाँडाको टुक्रा, चिल्लाउने, वा अस्पताल बनाउने नियमित रूपमा। हाम्रो सबैभन्दा उत्तम क्षणले मलाई मेरो टाउकोबाट मात्र खाली फूल फेंक्यो र मेरो टाउकोको छेउमा पर्खाल (र उसको मुट्ठी तोडेर)। हामी वास्तवमा एकअर्कालाई शारीरिक रूपमा चोट पुर्याउँदैनौं, तर हामीले एकअर्काको हृदयमा ठूलो संख्या लिएका छौं। अन्ततः, तपाईंले तातो स्टोभ छुनु हुँदैन।

त्यसैले म बाहिर जान्छु, र मेरो आफ्नै स्थान पाईयो। यो ल्वेन्डरमा एचडीबी फ्ल्याट थियो। यो ग्लैमरस थिएन। तर म नि: शुल्क थियो। म मेरो पहिलो सुरुवात व्यवसाय, स्वतन्त्र डिजाइनरहरूको लागि बहु-लेबल रिटेलरमा लगभग एक वर्ष थियो। एक ब्रांड ब्रान्ड रणनीतिकर्ताको रूपमा ओगिलिवी र माथनमा मैले एक वर्ष बिताएको छु, तर त्यसो गरेपछि निगमका बिराग्राक्य प्रकृति (पनि ओ एन्ड एम जस्तै भयानक व्यक्तिहरू) मेरो लागि थिएनन्। मलाई कडा परिश्रम गर्न, परिणाम महसुस गर्न र परीक्षण र मेरो सफलताको लागि त्रुटि त्रुटि तयार थियो।

काम मलाई मारेको थियो, किनभने म यसको प्रयोग गरेर मेरो तलाकमा छुट्याउन छु। मैले आफैलाई ईआर मा काम गरे, कि मलाई आश्चर्य लाग्यो कि अस्पतालहरु वीआईपी को लागि कार्ड पंच गरेको थियो। म 16 घण्टा दिन लाग्दै थिएँ। मैले अझै मेरो जीवनमा "अरूद्वारा समर्थित" कसरी सिक्न सकिनँ, र मेरो टोलीको लागि सही मान्छे पत्ता लगाउन भयानक थियो। जब मैले मेरो पहिलो कम्पनीमा केही उत्कृष्ट व्यक्तिहरूलाई भर्ना गरें, मैले भर्खरै काम नगरेको कुनै सही फिट थियो। जब तपाईंसँग आफ्नो लक्ष्य प्राप्त गर्न सही मान्छे छैन भने, यो एक तटस्थ स्थिति होईन- यो पछि फर्केर आउछ, र दुर्भाग्यवश, तपाईं अझै यसको लागि भुक्तानी गर्दै हुनुहुन्छ।

एक 24 वर्षीय, पूर्व-मोडेल, मालिक महिलाको रूपमा हुनु, या त सजिलो थिएन। एक कार्यआन्दोलनको रूपमा, मैले मानिसहरूसँग बाहिर धेरै साथीहरू देख्न सकेन। मलाई तिनीहरूको मानव कम्पनी चाहिन्छ। तर चाँडै तपाईं एक कर्मचारी संग साथी बन्न, यो वास्तव मा एक व्यवसाय चलाउन को लागि प्राधिकरण संरचना संग गहिरो छ। म विश्वास गर्दछु मानिसहरूको लागि यो सजिलो छ, तर महिलाहरूलाई दिईएको रूपमा आदरको रूपमा मात्र होइन। तपाईं यसको लागि जोगिन सक्नु अघि, यो, दाँत र कील को लागि लड्न र आफूलाई प्रमाणित गर्न साबित गर्न आवश्यक छ।

म काम छोड्छु, थियौं। सुत्न पाईलो बिना सुत्न प्रयास गर्नुहोस्। चिन्ता राख्नुहोस् र उठाउनुहोस्। त्यसपछि फेरि सुरु गर्नुहोस्। मैले मिति गरें। मैले यात्रा गरे। मैले नयाँ सम्बन्ध पाए। र त्यसपछि अन्तमा, 2 9 वर्षको उमेरमा, मैले एक महाप्रबन्धक थियो जुन मेरो जीवनमा कस्तो परिवर्तन भयो। मलाई एहसास भयो कि म एक किल्लामा बाँच्न थालेको छु कि मैले आफैंलाई संसारबाट प्राप्त गरेको थिएँ, तर म त्यहाँ बोल्न सकेन। मैले त्यहाँ बाट राम्ररी माया र समर्थन प्राप्त गर्न सकेन। यो खैरो थियो। मलाई लचीलापन को लागि उत्प्रेरित व्यापार थियो।

Lisa-Von-Tang-Art-1


यो एपफनीले मेरो प्रिय साथी फ्रान्स सान फ्रान्सिस्कोबाट मलाई सन्देश पठाउनुभयो, "लिसा, तपाईंले स्व-प्रेममा किन फोकस गर्नुहुन्न?" मैले अनुभव गरेको सबै दबाब र चिन्ताको सम्बन्धमा उनको सम्बन्धमा बसिरहेका थिए। "आत्म-प्रेम? त्यो के हो? "अब यो बजाउने शब्द हो, तर समय समयमा यो मेरो लागि विदेशी शब्द थियो। मैले यो गजल गरे, र एहसास भयो कि तपाई आफैले आफैले आफैले आफैले सम्मान गर्ने आत्म-सम्मानको बारेमा जान्थे। यसले स्वभाविक वातावरणमा हुर्काउने मानिसहरूको लागि सामान्य भावना जस्तो हुन सक्छ, तर यो मेरो लागि एक क्रांति थियो। मैले मेरो वरिपरीका मानिसहरूलाई समर्थन गरें, र मेरो कामको जीवनमा त्यो आदत लिएको थियो। मैले पनि मेरो प्रेम जीवनमा त्यो आदत लिएको छु। म सधैं ठूलो चम्मच थियो। उनले मलाई मलाई एक आध्यात्मिक मार्गदर्शकलाई पनि प्रस्तुत गरे, जसले मलाई पृथ्वीमा जडान गर्न मद्दत गर्यो र आनन्दित जीवन खेती गर्न मद्दत गर्यो।

अचानक, म स्पष्टता संग देख्न सक्छु कि मैले पहिले कहिल्यै गरेनन, कि मैले मेरो बचपनबाट प्रेमको कमी आन्तरिक बनाएको थिएँ, र यसले मलाई सतावट गरिरहेको थियो जसले दुखाइको अवस्थालाई सचेत बनायो। मैले बहस गरिरहेको थिएँ कि म अरूलाई अरुको बिरोधमा (काममा र प्रेम जीवनमा) बाँच्न थालेको छु किनकी मलाई अत्यन्तै पाईको ठूलो टुक्रा चाहिन्छ। स्व-प्रेमको यो निहित अभावले मेरो पहिलो कम्पनीको माध्यमबाट यसको मार्गलाई अप्ठ्यारो पारेको छ, मलाई सही सहयोग पाउनबाट रोक्न सक्छ, र मैले यो जेम पनि गर्न सकेन।

म यो सबै टाढा जलाउन अनुमति दिन्छु। मेरो पहिलो कम्पनी। सबै सम्बन्धहरू जसले ऊर्जालाई चिसो र समर्थन गर्दैनन्। मैले मेरो वयस्क जीवन मेरो गलती भएको सबै परिणामहरूको लागि जिम्मेवारी लिनुभयो। र आनन्दको जीवनमा आफैलाई प्रतिबद्ध गर्ने निर्णय गरे, भले पनि यो पूर्ण पुनरावृत्ति हो। मैले अन्तमा के सिक्नको अर्थ के सिक्दै थियो। मैले वर्षहरूमा भन्दा खुसी महसुस गरे। मैले शंकर महसुस गरे। मलाई सानो लाग्यो। मलाई सुन्दर लाग्यो।

मैले पनि एक सम्बन्ध छोडेँ जुन म जान्दिन मेरो लागि राम्रो थिएन। म विवाह र बच्चाहरु को लागि अभियान चलाएको थियो, र जब अन्त मा नर्सरी को निर्माण को लागि समय आएको थियो, मलाई लाग्थ्यो कि म आफु को छोटो बेच रहेको थियो। मैले एहसास गरेँ कि म आफैले भन्दा आफ्नैमा खुसी भएँ जुन मेरो जीवन र विरासत योजनामा ​​प्राथमिकता दिन सक्षम थिएन। आत्म-प्रेम। म तिमीलाई भन्छु, महिलाहरू। यो तूफान पछि आकाश सफा गर्ने जस्तो छ। अब केहि पनि भोक छैन।

यस कथाको यो समयको उल्लेख गर्नु पर्छ, जुन मेरो कम्पनी (वा शयन कक्ष) को लागि सही थिएन धेरै मानिसहरू अझै पनि धेरै असल मान्छे थिए। तिनीहरू केवल यस विशेष यात्राको लागि सही थिएनन्। म शंकास्पद क्षतिको लागि जिम्मेवारी लिन्छु जसले मलाई शहीदको मेरो खराब बानीबाट बगायो। तपाईं अद्भुत अचम्मको टोली बिना तपाईंलाई समर्थनमा विस्फोट गर्न सक्नुहुन्न। मलाई अब थाहा छ।
2018. 31 वर्षको उमेर नयाँ कम्पनी राम्रो छ। म मेरो सपनाको काम गर्दैछु र केहि वर्षको लागि अब (अर्को लेखको लागि कुराकानी)। मेरा प्रियजनहरूसित मेरो बांडलाई अझ बलियो बनाइन्छ। म डिफल्टको रूपमा खुसी छु, र मलाई थाहा छ कि आनन्द मेरो मार्गदर्शक प्रकाश हो - जस्तै यो तपाईंको हुनु पर्छ। म यो हिप्पी को रूप मा नहीं भन्न को रूप मा। यहां सम्म कि एक रणनीतिक व्यापार दृष्टिकोण को रूप मा, म 'खुशी' को रूप मा कसरि मान्छे मान्छे को चयन को लागि एक स्पष्ट elixir हुन को रूप मा, कसरि म अगाडी हाम्रो योजनाहरु मा निर्णय, कसरि म डिजाइन र सिर्जना।

म अहिले फीनिक्स जस्तो रोल गर्दछु। कुनै कुरा के हुन्छ भने, मलाई थाहा छ म आफै भित्र पुग्न सक्छु र अझ बलियो पाईन्छ, अझ बढी स्पष्टता र अझ सुन्दरता। मलाई अब किलेका पर्खालहरू चाहिँदैन, किनकि मलाई थाहा छ कि मेरो पास मोर्चा, पुनर्निर्माण गर्ने क्षमता र सँधै मेरो हृदयलाई सूर्य तिर फर्काउँछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?