एक व्यस्त ओसिसबाट एक नोट

trader can survive without a bureaucrat. The bureaucrat cannot survive without the trader. It’s something we need to look at.

यो योजना छैन तर केही हप्ता पछि, दिन-नौकरी मालिक एक ग्राहकलाई दुबईबाट आधारित र ग्राहकको रूपमा यो थियो, हामीलाई दुबै दुबईको टाउको लाग्न थाल्नु आवश्यक थियो, म यहाँ होटलको फाइदा उठाउँदै छु। माथिल्लो प्रयास गर्ने प्रयास गर्नुहोस् र भारी डेटा इन्टर गतिविधिहरूको धेरै दिन पछि प्रवाह गर्ने रस प्राप्त गर्नुहोस्।
दुबई मेरो लागि एक विशेष स्थान हो। मेरो स्टेपडेड, ली 1 99 0 को दशकमा दुबईलाई पठाइएको थियो जसको एजेन्सीले कुन कुरालाई लिन्टस भनिन्छ। उनको पोस्टिंगको परिणामको रूपमा, दुबईमा मैले भ्रमण गरेको अरब खालको पहिलो स्थान बनिसकेको थिएँ। त्यहाँ मेरो पहिलो यात्रामा, ली आफ्नो बाटोबाट बाहिर गएका थिए कि मेरो बहिनी र मैले पूर्ण "अरब" अनुभव पाएका थिए, जसमा एक ऊल्ल सफारी (जो बग्गा रेजिस र उनीहरूको पाकिस्तानी कर्मचारीहरु द्वारा एक जोडी द्वारा संचालित थियो)।दोस्रो भ्रमणमा, उनले एक नौकरानीलाई रोजेका थिए जसले खुसीसाथ हामीलाई सुक र मलहरूमा ठाउँ र ध्वनि पत्ता लगाउन खोजेका थिए, जुन दुई ठाउँ हो जुन जीसीसी क्षेत्रका लागि जानिन्छ।
सिंगापुरमा मेरो जीवन 12 वर्ष पहिले आसपासको असामान्य परिवर्तन भयो जब मलाई सऊदी दूतावासको प्रतिनिधिमन्त्रीको रुपमा लिइएको थियो जुन मलाई सिन्धुपाल्चोक सुल्तान को सिंगापुरको भ्रमणको लागि तयारी गरिएको थियो, जसले मेरो जीवनमा मूल तथ्य थियो। लिइएको छ।
केही अचम्मको कारणले गर्दा आशीर्वाद र उद्धारहरू सधैं भारतीय उत्पत्ति वा मुसलमानहरूबाट आएका छन् (मेरो वर्तमान दिनको नौकरी मालिक दुवै)। भारतीय उपमहाद्वीप र अरब संसारको साथ यो टाई यस्तो छ कि केवल मलाई मात्र लगाउने भाषाहरू जुन भावनात्मक टाई हुन् ती भाषाहरू हुन् जुन म बोल्दैन, अर्थात् अरबी र हिन्दी-उर्दू (ती भाषाहरू जुन म वास्तवमा कुराकानी गर्न सक्दछु) लामो समय सम्म अंग्रेजी हुनु, जर्मन एक दूर दोस्रो र क्यानटोन र म्यानारिनमा यदि मैले धक्का दिएको छ। यी भाषाहरू जुन म प्रयोग गर्न सक्दछु तर यसको बारेमा केहि कुरा महसुस गर्दैन जस्तो लाग्छ जस्तो लाग्छ मलाई। यी शब्दहरू टाइप गर्नुहुने औंलाहरूको बारेमा केहि विशेष)।त्यसैले, तपाईं दुबई मेरो लागि एक भावनात्मक रूपमा राम्रो शहर हुन सक्छ भन्न सक्छ कि, म यो आशीर्वाद दिइएका दुई समूहहरूसँग भरिएको छ र हरेक कुराकानी "एस-सलाम-अलिकम" (संयोग, यहूदी को साथ व्यवहार गर्दा सलाम को प्रयोग संग पहिचान को आसानी देखि शालोम एलीयदिम मा अनुवाद गरिएको थियो)।
दुबई जस्तो सिंगापुर पूर्व र पश्चिम र पुरानो र नयाँ को एक उत्सुक मिडिया हो। एकै ओर शहर को प्रभावित गर्न को लागी बनाइयो। दुबई, बाहिरी जीसीसीको जस्तै खरीदारी मलसँग मनपर्छ। मॉल, जीवन को केन्द्र हो र दुबई को यो सबै भन्दा ठूलो बनाउन को लागि एक मिशन मा छ। मेरो दुबई मल (मेरो बुल किशोरको रूपमा वर्णन गरिएको "बोरिङ साई") मा मेरो दोस्रो यात्रा थियो र बुर्ज खलीफा (जसको नाउँ अबू धाबी मा राखिएको थियो, जसले उनीहरूलाई वित्तीय संकटबाट जोगाउन) भनिन्। दुबईले अपमानजनक ओपुलिस भरिएको छ। तपाईं यहाँ "बोज" प्राप्त गर्न सक्नुहुनेछ - मैले भारतीय र नेपाली नृत्य केटीहरू नजिकै नजिकैको लाउन्जमा मेरो बियर पाउँथे र चार-तारा होटलहरू भरिएका "स्पा" मा पनि "नग्नियर" मनोरञ्जन छ। मेरो सहभागी यात्रीले दुबईको न्यू यर्क जस्तो देखिरहेको थियो - मैले भिन्नता बोल्दै, न्यू यर्क दुबईको भवनहरू मनपर्छ र बेवर्ली हिल्सका रोयोडो ड्राइभले शहरको गोरखा भागहरूको छेउमा चूहमा घेरा जस्तो देखिन्छ।
यद्यपि, मैले उमेरको जस्तो लाग्छ जस्तो लाग्छ किनकि यी चीजहरू जुन मैले ग्रहण गर्दैनन्। त्यहाँ धेरै खरीदारी मलहरू छन् जुन प्रणालीले व्यवस्थापन गर्न सक्छ, जुन मेरो सऊदी टूर मार्गदर्शक पूर्णतया थिएन - एक स्थान थियो कि तपाई किन धेरै देख्न हजारौं माइल यात्रा गर्नुहुन्छ।
मैले दुबई बारे सोना गोल्ड सूकमा फेला पारेको थियो, जहाँ संसारभरका व्यापारीहरू प्रायजसो ग्लैमरस वस्तुहरू-गोल्डमा हल्लाउन थाले। मैले तथ्यलाई मनपर्थ्यो कि पाकिस्तानी र अरबहरूले परम्परागत रूपमा लुगा लगाएका थिए र धेरै वर्ष पहिले तिनीहरूको व्यवसायको रूपमा गए। मैले नाइजीरियावासी पर्यटकलाई हेर्दा मजाक्यो कि पसलहरूले "गलत" मुद्रा दर प्रयोग गर्दै थिए (किन प्रयोग 100 को प्रयोग 99 - 1 Naiara को अंतर सबै भन्दा अन्य मुद्राहरुमा फरक छ)।यदि तपाईंले मलाई सोध्नुहुन्छ के दुबई दाँत भएको छ, यो तथ्य हो कि "व्यापारी" मनाईन्छ।व्यापारीहरूले संसारलाई समृद्ध बनाउँछन्। व्यापारीहरू सामानहरू र सेवाहरू सार्छन् र ती बजारहरू सिर्जना गर्छन्। एक समझदार सरकारले त्यस प्रकारका क्रियाकलापलाई प्रोत्साहन दिन्छ। हस्टलिंग एक महान क्रियाकलाप हो जुन मानिसहरु लाई फीड गर्दछ - यो हनोई को आकर्षणहरु मध्ये एक थियो गरीब थिए तर उनिहरु लाई झुन्ड्याउने थिएनन् - उनीहरु लाई तपाईले सहयोग पुर्याउने प्रयास गर्दै थिए।
यो केहि चीज हो जुन मैले सिंगापुरको बारेमा कहिल्यै बुझ्न सकेन। हामी एक व्यापारिक हब हो र म कहिल्यै बुझ्न सकिन किन किन किनकि "व्यापारी" को "व्युत्पन्न" शब्दलाई मानिन्छ। ली कुआन यो नेले यस्तो लेखे, "हाम्रो मान्छे उद्यमी थिएनन् - उनीहरू व्यापारी थिए।" एर्म, यो एकदम स्पष्ट छ कि पुरानो म्यान लीले बुझ्न सकेन - उद्यमी व्यापारीहरू।
दुबई मध्य पूर्व मा एक अजीब बॉल हो। यो ठाउँ हो जुन एक उचित अर्थव्यवस्था र तेलको प्रयोग नगरी पैसाको अपमानजनक रकमहरू बनाइएको छ (जुन यो पहिलो स्थानमा धेरै थिएन)। जब तपाईं यसको बारेमा सोच्नुहुन्छ, त्यो एक उपलब्धि हो। दुबई व्यापार र हलचल को लागि खुला रहेको स्मार्ट हो। यो केहि चीज हामीले सिंगापुरमा फर्कनु पर्छ। हामी व्यापार द्वारा निर्मित एक देश थियौं र हामीले अफगानिस्तान भन्दा बरु व्यापारीहरूलाई गर्व गर्नुपर्दछ। एक व्यापारी बिना नौकरशाही बचाउन सक्छ। बिराकुरा बिना व्यापारी बिना जीवित रहन सक्दैन। यो हामी केहि हेर्न को लागी केहि छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?