तपाईंसँग सम्झौता गर्नु अघि ग्रोची कर्मचारीहरूसँग सम्झौता गर्नुहोस्।

यो कर्मचारीहरू जो लगातार खुसी हुन्छन् हरेक कर्मचारीहरु। जे भएपनि,
एक खुश काम एक उत्पादक कार्यकर्ता हो र उत्पादक कर्मचारी तल रेखा को लागि राम्रो हो।

तथापि, यो मानव प्रकृति संग के रहेको छ, त्यहाँ हुन सक्छ कहिलेकाहीँ चिन्ता वा शिकायतहरू जुन कर्मचारीहरु तपाई र कम्पनी संग साझा गर्न चाहान्छन। एक सानो व्यवसायको प्रमुखको रूपमा, यो तपाईंको काम हो कि सबैले एक पेशेवर र उत्पादक ढंगमा आफ्नो चिन्तालाई कुराकानी गर्न सक्दछ।

याद गर्नुहोस् कि तपाईं चालकहरूको साथ कर्मचारीहरूलाई चाची अगाडी खेल्दै हुनुहुन्छ। उजूरी प्रशोधन गर्नुको साथै, तपाईंले समस्याको खोजी पनि गर्नुपर्दछ जुन तपाईंको व्यवसायलाई हानिकारक हुन सक्छ, विशेष गरी यदि तिनीहरू उत्पीडन, भेदभाव, चोरी र हिंसा समावेश गर्दछ। प्रत्येक उजुरी दिनुहोस् उचित ध्यान दिनुहोस् जब उनीहरूले सुनेका छन् कर्मचारीहरूलाई आश्वासन दिए। यहाँ कर्मचारी उजुरीहरू सम्बोधन गर्ने र तिनीहरूको परिणाम व्यवस्थापन गर्ने सबै भन्दा राम्रो तरिकाहरू छन्।

1. शिकायतहरूको लागि एक च्यानल सेटअप गर्नुहोस्
तपाईंले गर्नु पर्ने पहिलो कुरा भनेको कर्मचारीहरूको लागि आधिकारिक प्रणाली सिर्जना गर्नका लागि गुनासो लगाउन वा समस्याहरू ल्याउन ताकि समस्याहरू समाधान गर्न सकिन्छ। कर्मचारीहरू इमेल र टेक्स्ट सम्मको सत्रबाट गुनासो रिपोर्ट गर्न विविध माध्यमहरू छन्।

उजुरी च्यानलहरू कहिल्यै पनि सोशल मिडिया साइटहरूमा जस्तै फेसबुक र ट्विटरमा हुनुपर्दैन।
यी सार्वजनिक प्लेटफार्महरूले समस्याहरूलाई जटिल बनाउनेछन् किनभने यसले मानहानि कानुनी कानुनको उल्लङ्घन गर्न सक्छ।

सुनिश्चित गर्नुहोस् कि तपाईंको कर्मचारीहरूले च्यानल प्रयोग गरेर सहज महसुस गर्दछन्, जस्तै तपाईको कर्मचारियों को औसत उमेर, तपाईंको कार्यशैलीको आकार जस्तै कि उनि एक अफिसमा छन् वा फैलन्छन्, र कुन विभागमा प्रायः गुनासो रिपोर्ट हुन सक्छ। तपाईं आफ्नो पीआर र कानूनी सल्लाहकारको साथ सबै उचित च्यानल के हो भनेर जाँच गर्नुपर्छ। च्यानल स्थापित गरे पछि, यहाँ केहि केहि चीजहरू छन् जुन तपाईंले सुनिश्चित गर्न को लागी कि कर्मचारी शिकायतहरु ठीक देखि संबोधित गर्दै छन्।


कर्मचारी ह्यान्डबुकमा तपाईंको नीति समावेश गर्नुहोस्: एकपटक तपाईंले कर्मचारी उजुरीको लागि आधिकारिक च्यानल स्थापना गर्नुभएपछि, यो पुस्तिकामा समावेश गर्नु पर्छ ताकि कर्मचारीहरूले सजिलै यसलाई सन्दर्भ गर्न सक्दछन्। तपाईं एक स्वीकृति फारम लागू गर्न विचार गर्न सक्नुहुन्छ कि कर्मचारियों को हात पुस्तिका पढन को लागी। यदि तपाईंको कम्पनीले ह्यान्डबुट प्रयोग गर्दैन भने, कर्मचारीले सबै प्लेटफर्महरू जस्तै कर्मचारी साधन प्रोग्रामहरू, कम्पनी इन्टरनेट, पोस्टरहरू र कर्मचारी ब्रीफिंगहरू मार्फत सबैलाई सम्बोधन गरिनुपर्छ।

उजुरीको प्राप्तिलाई एक व्यक्ति वा विभागलाई नियुक्त गर्नुहोस्: उदाहरणका लागि, मानव संसाधन वा कानूनी विभाग वा यसको भित्र कुनै। निश्चित रूपमा नियुक्त व्यक्ति वा विभागले उनीहरूको विवेकको लागि चिनिन्छ र तपाईंको कम्पनी भित्रको विश्वास देखाउन सक्छ, सामान्यतया कर्मचारीहरू र स्वाभाविक रूपमा आश्वासनको आशा गर्छन कि उनि विश्वासमा आफ्नो गुनासो पेश गर्दै छन्।

कर्मचारियों को लागि एक गुप्त तरिका को शामिल गर्न को लागी शिकायतहरु सबमिट गर्न को लागि शामिल गर्नुहोस: समझदारी देखि,
केही कर्मचारीहरूले उनीहरूको दिमाग बोल्न हिचकिच्याउन सक्दछन्, किनकि तिनीहरू विरूपणमा उल्लङ्घनकारी कानुनी मान्छन्।

एक उदाहरण जो यो रोक्न सक्दछ एक सरल अनलाइन फारम वा सर्वेक्षण सिर्जना गर्न को लागी जानकारी पहिचान गर्न आवश्यक छैन - सर्वेक्षण बन्दर र Google फारमहरू जस्तै निःशुल्क सर्वेक्षण उपकरणहरू जाँच गर्नुहोस्।

कर्मचारीहरूको शंकास्पदलाई सम्बोधन गर्न अनुसूची स्थापना गर्नुहोस्: एक स्वस्थ कामको वातावरणलाई तुरुन्तै पार्ने क्रममा चिन्ताहरू उठाउँदा कर्मचारीहरूले सहज महसुस गर्दछन्, तपाइँलाई साबित गर्नैपर्छ कि कम्पनीको ठाउँमा कुशल र विश्वसनीय प्रक्रिया छ। कब र तपाइँ कसरी उजुरीहरू सम्बोधन गर्न सबै समयका लागि सेट गर्नुहोस्, सबै कर्मचारीहरूलाई योजना संवाद गर्नुहोस् र यसलाई स्टिक गर्नुहोस्।

2. उजूरीहरू सम्बोधन गर्ने पहिलो चरण
एकपटक तपाईंले कर्मचारी उजूरीहरू प्राप्त गर्न सर्वोत्तम प्रणाली स्थापना गरेपछि, तपाईंले महत्त्वपूर्ण आधारमा तिनीहरूलाई आदेश दिनैपर्छ। कुनै पनि सुरक्षा चिन्ताहरू तत्काल ध्यान चाहिन्छ, जस्तै नियम र नीतिहरूको उल्लङ्घन गर्नुपर्छ।

उजुरी सम्बोधन गर्नु अघि, निम्न चरणहरूको नोट लिनुहोस्:

स्वीकार्नुहोस्: सुनिश्चित गर्नुहोस् कि कर्मचारीहरूले उनीहरूको गुनासो प्राप्त गरेका छन् र कम्पनीद्वारा संबोधित गरिनेछ।

अन्वेषण गर्नुहोस्: उजूरी सम्बन्धी जानकारी इकट्ठा गर्नुहोस्। यदि कर्मचारीले विशिष्ट घटनाहरू वा परिस्थितिहरूको उल्लेख गर्दछ भने, तिनीहरूलाई उपयुक्त डेटा सोध्न र प्राप्त गर्नुहोस्। (थप जानकारीको लागि बिन्दु 3 हेर्नुहोस्।)

निर्णय गर्नुहोस्: तपाईंले सबै सान्दर्भिक जानकारी प्राप्त गरेपछि, समाधानको समाधान र निर्णय गर्नको लागि पूर्णतया स्थितिको जाँच गर्न यो समय हो। समाधान समाधान गर्नु अघि तपाईं आफ्नो कम्पनीको अन्य वरिष्ठ कर्मचारीसँग आफ्नो विचारमा छलफल गर्न चाहनुहुन्छ।

अधिनियम: एकपटक तपाईंको निर्णय भएपछि, छिटो कार्य गर्नुहोस्। कर्मचारी उजुरी जो ड्रेकल गरिएका छन् मनोबल र उत्पादकतालाई नकारात्मक असर पार्न सक्छ। चाँडै तपाईं संघर्षको समाधान गर्नुहुन्छ,
तपाईंको कम्पनी भन्दा राम्रो हुनेछ।

3. निष्पक्ष अनुसन्धान लागू गर्नुहोस्
साना व्यवसाय मालिकहरू प्रायजसो कर्मचारीको उजुरीको खोजी गर्न एक बाह्य कम्पनी को भर्ती गर्ने लक्जरी छैन। अर्को तार्किक कदम एक कर्मचारीलाई बाकी सबै भन्दा ठूलो स्तर हटाउने (व्यक्तिगत र सम्भव सम्भव व्यक्तिहरुलाई सानो सम्भावना सहित कुनै पनि सानो सम्पर्क) को साथ एक तटस्थ पार्टी नियुक्ति हुनेछ - यो व्यक्ति अधिमानतः मानव संसाधन वा कानूनी पृष्ठभूमि हुनुपर्छ।

ध्यान दिनुहोस् कि यदि उजुरी गम्भीर छ, जस्तै उत्पीडन वा "रचनात्मक बहीखाली", तपाइँ समस्याको अन्वेषण गर्न तत्काल बाहिरको वकील वा लेखापाल भाडामा लिन सक्नुहुन्छ।

मानव अधिकार मंत्रालयले अनुसन्धान प्रक्रियाको दस्तावेजलाई पनि सुझाव दिन्छ
निष्कर्ष, उजूरी विवरण, विशिष्ट ह्रासिंग को विवरण राखेर
व्यवहार र प्रभावकारी पक्षहरु संग साक्षात्कार को सारांश।

4. परिणामको समीक्षा र अनुगमन गर्नुहोस्
माथि उल्लेखित चरणहरू पछ्याउनु भएपछि, तपाईंले त्यस अवस्थाको समीक्षा गर्नुपर्छ जुन प्रारम्भिक समय पछि कर्मचारी उजुरीको नेतृत्व गर्दछ। कर्मचारीको साथमा चेक गर्नुहोस् जुन उजूरी छ (यदि गोपनीय थिएन भने) उनीहरूले परिणामसँग सन्तुष्ट छन् भनेर हेर्नको लागी। उचित बन्दले पनि यस्तै समस्यालाई रोक्न मद्दत गर्न सक्छ फेरि देखि।

श्री मार्क मार्क गोह एइक लेंग द्वारा
VanillaLaw LLC को प्रबन्ध निदेशक

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?