के यो बनाउन सिंगापुर पोन्जी हो?



श्री गीती गोह द्वारा

सीईओ र सह-संस्थापक सीओओएसईट्स लिमिटेड (एएसएक्स: CA8) को सीईओ |

हालै केहि नयाँ CoAssets सदस्यहरुसँग मेरो सम्पर्कमा छ। मैले थाहा पाएको छु कि म स्क्यामहरू कसरी पत्ता लगाउन लेख लेखेँ, तिनीहरू मेरो दिमाग रोज्न चाहन्थे र मैले यो सम्झौतामा के सोचेँ।

मेरो समझको आधारमा, यो विशेष ब्राजिल विकासक (ईकोओ हाउस सम्झनुहोस्) एस $ 1 9 लाखको उडान गर्न खोज्दै थिए। पेआउट EDM मा देखाईएको छ (मैले कम्पनीको नाम र लोगोलाई खाली गरेको छु, त्यसो भए कि विकासकर्ता र सम्पत्ति व्यवस्थापन कम्पनीको पहिचान नदिनुहोस्)।



त्यसोभए उनी घोटाला हुन्? के तिनीहरू अवैध गर्दै छन्?

निरिक्षण गर्न बिना, म टिप्पणी गर्न सक्दिन कि यो घोटाला हो। तथापि, जब यो वैधता आउँछ, त्यहाँ थुप्रै अंकहरू छन्:

1. सिंगापुरमा सार्वजनिकका सदस्यहरूबाट धन उठाउन, कम्पनीमा एउटा पूंजी बजार सेवा लाइसेन्स (CMSL) हुनुपर्छ। यो कानून द्वारा निर्धारित गरिएको छ किनकी, उचित इजाजत पत्र बिना धन उठाउन कानूनी छैन मानिन्छ र यस्तो कम्पनीहरूले प्राय: MAS अलर्ट सूचीमा ल्यान्डिङ हेर्न सक्दछन्।

2. छूटको आधारमा तिनीहरू प्रयोग गर्छन्, सामान्यतया कम्पनीहरू, हरेक 12 महिनामा मात्र $ 5m भन्दा बढि बढ्न सक्दैन। थप केहि, कम्पनीलाई प्राधिकरणका साथ प्रोस्पेक्टस दस्तावेजलाई लैजानु पर्छ। तपाईं यहाँ दिशानिर्देशहरू पढ्न सक्नुहुन्छ (http://www.mas.gov.sg/ रेग्युलेशन-और- वित्तीय- स्टाइजिङ / रेग्युलेशन-गुइडिन्स-और-लिसेन्सिङ / सेकेन्ड-फ्यूचर- एन्ड-फन्ड्स- प्रबन्धन / ग्रिडलाइनवर्क 6 / ग्रिडलाइनहरू -अन-पर्सनल-अफ अफर-बनाइएको-पछिल्लो-देखि-वे-छूट -का लागि-साना-अफरहरू .aspx)

छोटो, कम्पनीहरू जो उचित लाइसेन्स बिना $ 5m बढ्ने प्रयास गर्दै छन्, एक prospectus lodging र / वा उचित संरचना ठाँउ कानूनी छैन। जबकि यो कम्पनीको लागि पैसा बनाउन र निकट-अवधिमा फिर्ती दिने सम्भव छ, कुन व्यवसायिक संस्थासँग सम्झौता गर्ने दीर्घकालीन संभावनाहरू छन् जुन प्रारम्भबाट अनुपालन छैन?

यदि तपाईं यस छोटो टिप्पणीबाट लाभ उठाउनुभयो भने, कृपया धेरै साथीहरूसँग साझेदारी गर्न निःशुल्क महसुस गर्नुहोस् ताकि तिनीहरूले थाहा पाउनुको लागि के थाहा छ र अनिवार्य रूप देखि गैरकानूनी व्यवसाय घोटाला को शिकार हुन सक्छ :-)

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?