यदि 70 से एक डायनासोर नृत्य गर्न सिक्न सक्छ, किन तपाईं गर्न सक्नुहुन्न?

श्री क्रिस्टोफर लो द्वारा
IAdD Pte Ltd को संस्थापक र कार्यकारी निदेशक

मेरो प्रेम सम्बन्धी प्रविधि संग प्रविधि। पाँच वर्ष पहिले मलाई थाहा थियो कि केवल एकमात्र कामबाट टाढै गयो - जो सिंगापुर सशस्त्र सेना (एसएफ) मा 24 वर्ष को लागी एक सशस्त्र पेशेवर हो। म भाग्यशाली थिएँ। SAF ले मलाई धेरै डिजिटाइजेशन र डिजिलाइजेशन प्रोजेक्टहरु लाई सुरक्षा क्षमताओं को जीवन चक्र प्रबंधन स्पेक्ट्रम मा फैलाने को परियोजनाहरु लाई अगाडी बढायो। अर्को पीढी आदेश र नियन्त्रण निर्णय समर्थन प्रणालीहरू (सी 2 प्रणालीहरू) म्यापिंग गर्न प्रक्रियाको आर्किटेक्चरबाट, मैले ग्यारेन्टी गरे कि आईटी र उन्नत हतियार प्रणाली कसरी विकसित भयो। मैले दोस्रो Gen C2 प्रणालीको सेवामा कार्यान्वयनको अनुभव गरें, र तेस्रो जेनरिक सी 2 प्रणाली, र लडाकू क्षमताहरू बोकेका।

वास्तविकता बाइटहरू। औपचारिक रूपमा विकसित गर्न सैन्य प्रणालीको लागि लामो समयको समयलाई दिईयो, मैले सधैँ महसुस गरे कि म क्षमताओं विकासको अगाडीमा थिए। यद्यपि मैले अगस्ट 2013 बाट उद्यमशीलतामा हानेको थिएँ जबसम्म मैले कति पटक टेक्नोलोजी संसारको तुलनामा हेरेँ भन्दा धेरै केहि नम्रता भन्दा बढी थियो। कर्पोरेट संसार कम्तिमा 10 बर्ष अगाडि सैन्य सोच रहेको थियो। यद्यपि, मैले नम्रतापूर्वक प्रस्तुत गर्छु कि सैन्य संसारबाट मैले आएँ, तीव्रता र कार्यान्वयनको गतिको आधारमा तीव्र गतिमा अर्थव्यवस्थालाई तातो लाग्यो।

सिक्ने र रिलायन्स गर्न अनियमित। त्यस शकले पछि, मैले आफैलाई लक्ष्य सिक्न र हालको प्रविधिहरूको लागि ज्ञान संग गति राखेको छु। 3 डी मुद्रण, ठूलो डेटा, क्लाउड र चीज (आईओटी) को इन्टरनेट (एआईटी) को लागि, एअरिएशन (एआई), मेशिन सिक्योरिटी (एमएल) र ब्लक चेनबाट, र उच्च प्रदर्शन कम्प्युटिंग (एचपीसी) मा हालको अग्रिम पनि मैले प्राप्त गर्न खोजेको छु। मैले आफैलाई शिक्षा दिए। मैले अनलाइनमा पढ्नको लागि पढ्नको लागि सिक्नको लागि पढ्नको लागि कुकिङफ्युन- र CITREP + -फ्रन्डर कोर्सहरू, हैकथनहरूमा भाग लिन सकिन्छ, एसजी अभिनय वार्ताहरू, र डेटाकिन्ड परियोजनाहरूमा स्वयंसेवक। मैले कोड्सको भाषामा सहभागी सुचारु हुन सिके - एचटीएमएल 5, जाभास्क्रिप्ट, आर, सी #, आदि। र डिजिटल सिमेन्टहरू सिर्जना गर्न र सक्षम बनाउन कसरी सबैसँग सँगै सिक्न।

मेरो सभ्यता। एक कुरा मेरो लागि बाहिर उभियो। पायथनमा कोड जान्न डिजिटलकरण युगको लागि एक आवश्यक कुञ्जी हो। उडमी पाठ्यक्रमहरू मार्फत आत्म-सिक्ने प्रयास गरेपछि अनलाइन खरिद गरेपछि कुशलतामा भर्ना गर्ने पाठ्यक्रमहरू -भनिष्ठ पाठ्यक्रमहरू, मैले अन्तमा यो पाठ्यक्रम फेला पारेको मेरो शिक्षा शैलीसँग मेल खान्छ। यो कोडेक अकादमी 9-हप्ता प्रोग्रामिंग पाइजोन (PWP) गहन संग थियो। मलाई थाहा छ कि मेरो लागि के छानिएको छ, जहाँ अन्य पाठ्यक्रम असफल भयो, प्रशिक्षण डिजाइन थियो। म एक वयस्क सिकाउने हुँ। मैले वयस्क शिक्षाको लागि डिजाइन कोडेक अकादमिक पाठ्यक्रम पाए।

तपाईं कसरी सोध्न सक्नुहुन्छ?

मिनी-परियोजनाहरु मा आवेदन मार्फत प्रमाणिकरण। मलाई कार्यक्रमको स्व-बखत संरचना जस्तो लाग्छ। कोडेक अकादमिक डिजाइनले धेरै व्यायाम र क्विज्जहरु लाई मेरो एम्बेडिङ्गको समीक्षा गर्न अनुमति दिन्छ। र अन्य पाठ्यक्रमहरूको तुलनामा सबैभन्दा ठूलो भिन्नता थियो, कसरी पीडब्लुपीले मिनी परियोजनाहरूलाई मलाई ज्ञानको तुरुन्तै आवेदन प्राप्त गर्न अनुमति प्रदान गर्यो। मैले यी उचित मेल खाने चुनौतीहरू सुल्झाउन आफैलाई आवेदन गर्न तत्पर छु। यो डबल-पाश सिकाउने प्रक्रियाले मेरो समझलाई firsthand अनुप्रयोगबाट प्रयोगात्मक सिक्नको माध्यमबाट प्रमाणीकरणलाई अझ बलियो बनायो।

आर्यगोल-संचालित पाठ्यक्रम पाठ्यक्रमको अलावा, मैले सोचेको थियो कि कोडेक अकादमीको पीडब्ल्यूपीले शिक्षा संरचना प्रदान गर्ने दुईवटा पक्षमा राम्रो काम गर्यो। दुवै टेकक्सले सिकाउने प्रेरणात्मक पक्षहरूलाई सम्बोधन गरे।

तपाइँलाई अधिनियम गर्न उत्प्रेरित गर्न भुक्तानीको पोच। पहिलो, तपाईं गहन को लागि USD1 99 तिर्नु पर्छ। यो केवल मानव हो कि समय संग प्रेरणा को स्वाभाविक रूप देखि गुम हो, जब सम्म कसैले "दुखाइ" को अनुभव गर्दैन। यस अवस्थामा, पीडब्ल्यूपी उडाइमी कोर्सहरू भन्दा बढि खर्च गर्दछ, तर कुकिलो सजिलो छ Future र CITREP + पाठ्यक्रम मैले सहभागी गरे। तपाईंको लागत वास्तवमा तपाईंको समय प्रतिबद्धता तपाईँको USD199 लगानी गणना गर्न गहनमा छ।

प्रमाणीकरणको लागि म्याद तपाईं अधिनियम गर्न ड्राइभ गर्दछ। दोस्रो, तपाईंसँग दुई हप्ता छन् तपाईंको क्याप्सन प्रोजेक्ट पूरा गर्न र प्रमाणिकरण गर्नका लागि पेश गर्नुहोस्। प्रमाणीकरणको लागि Capstone परियोजना पूरा गर्न समय सीमा निश्चित रूपमा मलाई परियोजनामा ​​कार्यको प्राथमिकताको लागि उत्प्रेरित गर्दछ। यद्यपि जो क्षेत्रमा तपाइँले काम गर्नुभएपनि, कमीको अवधारणालाई प्राथमिकता र प्राथमिकताहरू ड्राइभ गर्न आवश्यक पर्दछ।

वयस्क सिक्न प्रयोगात्मक शिक्षा हो। जब यो कोडिङ र वयस्क सिक्न आउँछ, तपाईंको हात कसरी "गंदे" प्राप्त गर्न कसरी कोड सिक्नको लागि केहि पनि प्रयोगात्मक शिक्षा धारण गर्दछ। मैले मेरो पीडब्ल्यूपी यात्राबाट धेरै मूल्य पाएको सबै निवेश समय र अन्य समान पाठ्यक्रमहरूमा बिताएको पैसा भन्दा बढी फेला पर्यो। विभिन्न मिनी परियोजनाहरू र क्यापोनोन प्रोजेक्टबाट सिक्ने प्रवर्तनले सबै फरक पार्दछ।

मेरो टेकवे सबैभन्दा ठूलो मूल्य हामी, डायनासोर, यो भविष्य संसारमा ल्याउन, हाम्रो अनुभव हो - गतिको साथ वास्तविक संसार समस्याहरू समाधान गर्न कसरी बुद्धिमानी छ। कोडिङ हो तर हामीले हाम्रा ज्ञानको अनुप्रयोग सक्षम गर्नका लागि हामीले सिक्नका लागि मिसिनहरूको भाषा हो। डिजिटल अर्थव्यवस्थामा सान्दर्भिक रहन, कोड सिक्न त्यसैले आवश्यक छ। मलाई मेरो भाग्य साझा गर्न अनुमति दिनुहोस्: "यदि यो डायनासोरमा '70s मा जन्मेको हो, त्यसो त तपाईं गर्न सक्नुहुन्छ। अब तपाईंको बहाना के हो ?!"

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?