सांस्कृतिक प्रशोधन वा प्रशंसा?

हाम्रो गर्मीको संग्रहको सुरुवातमा आउनु भएको छ, म डरागू --- --- एउटी हिन्दी योद्धा देवी देवताले प्रेरित गरिसकेकी थिइन्, घृणाको आश्रम एक अमेरिकन केटीले किपोलाई उनको हाई स्कूलको प्रोमोमा झुन्डिरहेको थियो।

एकैछिनमा एक चिनियाँ अमेरिकन मान्छेले टिप्पणी गरे कि उनी आफ्नो संस्कृतिको अनुकरण गर्दै थिए र उनीहरूले यो क्लासिक चिनियाँ पोशाकको पहोलोमा राख्नु हुँदैन किनभने उनी त्यो सुन्दर देखिए।

अर्को पक्षमा, टिप्पणीकारहरूले प्रश्न गरे कि यो चिनियाँ अमेरिकी केटाले मात्र आफ्नै परम्परागत चिनियाँ कपडाहरूमा लुगा लगाए। यो अनुमान गरिएको थियो कि उनले सामान्यतया टी-शर्ट, जीन्स, र अन्य सामान्य अमेरिकी ड्रेस लगाएका थिए; जसको प्रश्न सोध्नु भयो कि त्यो पनि त्यस्तै थियो कि तिनले त्यो "सांस्कृतिक रूपान्तरण।"
जब यो बहस सिंगापुर जस्तो यस्तो बहु-सांस्कृतिक राष्ट्रमा लागू हुन्छ, परिणामहरू फरक फरक छन्। जस्तो कि देशलाई सराहना गर्न र अन्य संस्कृतियों को स्वागत गर्दछ, विशेष रूप देखि चीनी, भारतीय र मलय - यहाँ संस्कृति को दिल मा धेरै सांस्कृतिक संलयन छ।

हामी यस मुद्दामा टिप्पणी गर्न द स्ट्राइट्स टाइम्सले दयालुपूर्वक सोध्नुभयो, किनकि हाम्रो आगामी संग्रहलाई अनावरण गरे जस्तो थियो। हाम्रो विचार त्यो सांस्कृतिक प्रशंसा थियो, जसमा पहेंलो र फैशनेबल समावेश छ जुन तपाइँको आफ्नै संस्कृति छैन, सबै पक्षका लागि सुन्दर र सकारात्मक कुरा हो।

सिङ्ग्रेट टाइम्स सिंगापुर सांस्कृतिक अनुदानको दृश्य द्वारा लेख पढ्न को लागि, कृपया यहाँ क्लिक गर्नुहोस्।

मेरो लागि, नैतिक रूपमा आधा चिनियाँ र जर्मन हुनु, अझै क्यानाडामा जन्मिएको छ, र मेरो वयस्क जीवन सिंगापुरमा बिताईयो - सांस्कृतिक मिश्रण, र नस्लीय मिश्रण साँच्चै मूल हो जुन म हुँ। मलाई विश्वास छैन किनकि मेरो डीएनएले एउटा कुरा भन्छ, कि मलाई आफैं अनुसार अनुसार ड्रेस गर्न बलियो हुन्छ। म यो पनि नोट गर्छु कि अक्सर सांस्कृतिक अधिवेशनको बारेमा उजुरी गर्ने व्यक्तिहरू, मानिसहरू कसरी ड्रेसिङ हुनुपर्छ भनेर आफ्नै आफ्नै सख्त नियमहरू पालन गर्दैनन्, वा उनीहरूलाई प्रेरित हुन अनुमति दिएका छन्।
त्यसकारण, मेरो विचारमा - कोरियन बीबीक्यूलाई आनन्दित पार्नुहोस् जुन अमेरिकामा चिनिएको छ! अथवा सम्पूर्ण परिवारलाई हांगकांग डिज्नी ल्यान्डको उद्घाटन यात्राको लागि मिकी माउस आउटफिटहरूको एक सेट प्राप्त गर्नुहोस्! यदि यो प्रशंसा संग गरे, यो एक सांस्कृतिक प्रशंसा!



Article first published on 21 July 2018 by the Lisa Von Tangat https://lisavontang.com/blogs/on-life/cultural-appropriation-or-appreciationhttps://lisavontang.com/blogs/on-life/cultural-appropriation-or-appreciation

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?