जब व्यवस्थाको पत्र कानूनको आत्मालाई हराउँछ

एक पटक फेरि राष्ट्रिय सेवा छलफलको गर्म विषयहरूमा भएको छ। कृतज्ञता, कुनै पनि राष्ट्रिय सेवालाई तातो कुरा गर्ने बिन्दु बनाउन मर्नु पर्दैन। विवादास्पद, हालैको विश्व कप को प्रकाश मा, यो एक गर्म विषय बनाउन को लागी अर्को कुञ्जी चालक फुटबल हो, वा अमेरिकन र अष्ट्रेलियन को रुचि हो - फुटबल।

कथा रेखा सरल छ। बेन डेविस, जो एक युवा सिंगापुर को लागि फुलहम को लागि 18 बर्ष देखि कम भएको थियो, अंग्रेजी प्रीमियर लीग क्लब फुलहम लाई एक फलाम को लागि खेल को लागि एक अनुबंध दिए गएको थियो। दुर्भाग्यवश श्री डेविसको लागि, रक्षा मंत्रालय (MINDEF) ले उनलाई राष्ट्रिय सेवाबाट स्थगित गर्न इन्कार गरे। धेरै गाथाको बारेमा धेरै भनिएको छ, त्यसैले मलाई सोच्दैन कि मैले पहिले नै भन्न सक्छ भन्दा बढी भन्न सक्छु। यद्यपि, म तर्क गर्छु कि समस्या यहाँ कानून को शब्दहरु लाई धेरै माया गर्ने प्रश्न हो।

म यसको मतलब के हो? सेवकाईको लागि आधारभूत स्थिति यो हो कि राष्ट्रिय सेवा सबैको लागि हुनुपर्छ, चाहे उनीहरु कसरी धनी, शक्तिशाली वा प्रसिद्ध हो। मलाई याद छ कि मेरो पिताजीले मेरो क्षमताको सबैभन्दा राम्रो सेवा गर्न मेरो राष्ट्रिय सेवा गर्नेछ। मेरो बुबाले $ 75,000 को एक बांड राखेको थियो, जुन फर्जी भएको थियो मैले सिंगापुरमा फर्किनँ। नेशनल सेवामा धेरै साथीहरूको लागि, यो केही पागल थियो किनकि संसारमा चिन्तित थियो, म परिवारबाट पैसा आएको छु। मेरो परिवारमा कसैलाई मेरो स्वीकार्य राष्ट्रिय सेवालाई स्वीकार्य हुने रूपमा मानिन्छ। नेशनल सेवा, तथापि अप्रिय, मैले गर्नु पर्ने कुरा थियो।

नेशनल सेवा मार्फत, मैले संस्थाको मूल्यमा विश्वास गर्छु। यो सिंगापुरमा एक संस्था हो जसले सबैलाई एक स्तरको खेल मैदानमा ल्याउन सक्ने क्षमता छ, जब तपाई तथ्यलाई विचार गर्नुहुन्छ कि सिंगापुर ग्रहमा सबैभन्दा असमान समाज मध्ये एक हो, यो एक राम्रो कुरा हो। यदि व्यक्ति नागरिकताको विशेषाधिकारको आनन्द उठाउन चाहानुहुन्छ भने, मलाई लाग्छ कि तिनीहरू ती विशेषाधिकारहरूको मूल्य पनि तिर्न इच्छुक हुनुपर्दछ।

सेवकाईमा निष्पक्ष हुनका लागि, उनीहरूले पनि उनीहरूलाई युवा खेलाडीहरू समायोजन गर्न योजनाहरू छन् ताकि उनीहरूको प्रतिभा को पोषण गर्न सक्दछ र अन्तिम सिंगापुरका आकारमा एक उदाहरण हो जसले खेलकुद प्रतिभा को केहि प्रकारको थियो जुन पहिचान भएको थियो। अन्तर्राष्ट्रिय चरण - फन्धी अहमद। वर्तमानमा युवा युवाहरूको कोचको प्रमुख श्री अहमद, एक सिंगापुर सुपरस्टार थियो जसले डच क्लब, एफसी ग्रोनेन्सनको लागि दुई-वर्ष अनुबंध खेल्ने काम गरे। तपाईं भन्न सक्छ कि श्री अहमदले राष्ट्रिय सेवाको सेवा गर्न र अन्तर्राष्ट्रिय क्लबको लागि खेलमा जान सक्दछन्, किन डेविस किन सक्दैनन्?

सबैले भने, मंत्रालयको तर्कले एक प्रमुख दोष छ अर्थात् तथ्य यो कि मानिसहरू आफ्नो सपना पछ्याउने स्थगित दिन्छ। यो विशेष गरी सत्य हो भने यदि तपाई सिंगापुर बाहिरको विश्वविद्यालयमा अध्ययन गर्न सरकारी छात्रवृत्ति प्राप्त गर्नुहुन्छ। सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण उदाहरण डा। पैट्रिक टान हो, पूर्व राष्ट्रपतिका छोरा डा। टोनी टानले खेतमा अध्ययन गर्न 12-वर्षको ढोका खोल्ने काम गरे। कसैलाई यस्तो प्रश्न गरेन किन उनले यो आश्रम पाए। कसैले सोधे कि यो कसरी राष्ट्रलाई फाइदा हुनेछ।
म मान्दछु कि मंत्रालयले तर्क गर्थ्यो कि सरकारी विद्वानहरूले सरकारको लागि आफ्नो काम मार्फत आफ्नो दिमागी योगदान दिएर स्थगित हुन सक्ने सुअवसर पाउँछन्। मलेसियाले यस आक्रमणमा समेत आक्रमण गरेको छ कि श्री डाविसले आफ्नो राष्ट्रिय सेवा दायित्व पूरा गर्ने कुनै इरादा छैन र उनीहरूको क्यारियरमा मात्र रुचि छ। पूर्ण कहानी मा पाउन सकिन्छ: https://www.channelnewsasia.com/news/singapore/ben-davis-has-no-intention-to-fulfil-ns-duties-mindef-10541112

तथापि, यहाँ दुई प्रमुख तर्कहरू छन्। पहिलो, एक उपाय देशभक्ति कसरी हुन्छ? त्यहाँ देखाउने कुनै ठोस प्रमाण छ कि श्री डेविस तपाईंको औसत सिंगापुर भन्दा कम देशी वा समर्थक सिंगापुर हो?

त्यसपछि, जो डेभिस र सिंगापुरको रुचि इनलाइन छैन भन्ने भन्न छ। अंग्रेजी प्रिमियर लिगमा एक क्लबको लागि खेल्न कति सिंगापुरहरू पर्याप्त छन्? सिंगापुरका लागि अंग्रेजी प्रिमियर लीगमा पाउने फाइदाहरू बेग्लै हुन्छ, खासकर फुटबलमा सिंगापुरमा। प्रीमियर लीगका लागि सिंगापुर खेल खेल्ने फाइदाहरू सजिलै सजिलो छ कि डट प्याट्रिक ट्यान अध्ययनको मिट्टीको तुलनामा सूचीमा सम्भव छ। प्रीमियर लीगमा प्राप्त गर्दै धेरैले देखेको कुनै पनि सुविधा छैन - https://www.channelnewsasia.com/news/sport/the-start-of-hard-work-to-come-what-signing-a-professional- 10544746

त्यसोभए हामीले के हेरौं। हामी कसरी "सेवा" को अवधारणा को पुन: परिभाषित गर्छौं? निश्चित रूप देखि यो एक तरीका हुनु पर्छ जहाँ बेन डेविस खेल को महिमा को आफ्नो सपनों को पीछा र आफ्नो राष्ट्रीय सेवा दायित्वहरु लाई पूरा गर्न को लागी। किन, उदाहरणका लागि "सेवा" शब्द सेनाको विभिन्न प्रकारको बारेमा हुनुपर्छ? त्यहाँ युरोपियनहरू भेट्टाउँछन्, समाजमा "फर्काउने" मानिसहरूलाई प्राप्त गर्ने तरिकाहरू।

हामी किन डाइभ्स फुटबलको लागि आफ्नो प्रतिभा प्रयोग गर्ने तरिका पत्ता लगाउन सक्दैनौं, सिंगापुरमा धेरै मनपर्ने खेल "फिर्ता दिनुहोस्।" हां, राष्ट्रिय सेवा सार्वभौम हुनुपर्छ तर यो निश्चित रूपमा सम्भावना भएका व्यक्तिहरूको माध्यम हुनुपर्छ " जीनियस "को लागी र उनको प्रतिभा को विकासशील छ? मैले मेल्भिन टानको बारेमा सोधे, जसले अन्तर्राष्ट्रिय मान्यता प्राप्त कन्सर्ट पियानोवादक हो जुन सम्पूर्ण संसारको लागि आफ्नो प्रतिभा विकास गर्न सिंगापुर छोड्न थालेको थियो। हामीले "अन्तर्राष्ट्रिय" मान्यता प्राप्त कन्सर्ट पियानोवादज्ञ गुमाएका छौं - हामीले नियमहरूको कारणले सम्भावित फुटबल स्टार हराउनु पर्छ।

प्रणालीले राम्रो कामदारहरू उत्पादन गर्न मद्दत गरेको छ तर के हामीले संसारको बाहिरी भागबाट धेरै मान्यता प्राप्त गर्न सक्दिनौ? निस्सन्देह, यसको समय एक पटक केहि समयमा बुझ्न को लागी, तपाईंलाई प्रतिभा को थोडा स्लैक को कटौती को आवश्यकता हो र लचीला होने को बारे मा जान्छ। म भन्दैछु कि कानुन तोड्न पक्कै हुन्छ तर निश्चित रूपमा, तपाईलाई सम्भावनाको साथमा केहि विग्लुङ कोठालाई सम्भव पार्न को लागी एक तरिका खोज्नु पर्दछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?