स्वस्थ अन्त्य

हालमा मेरो स्ट्रिट टाइम्स, सिंगापुरको राष्ट्रिय (केवल) अखबारमा प्रकाशित मेरा एक लेख थियो। म यस तथ्यलाई समात्न चाहन्छु कि फोरममा धेरै पत्रहरू थिए कि कसरी विवाह विवाहको स्थिरता र समाजको बिस्तार थियो र कुनै कुराले यो सजिलो बनायो समाजको लागि खराब र यति र यति। म तर्क गर्न निर्णय गरे कि समस्या धेरै तलाक को आराम थिएन तर विवाह को आसानी समाज को समस्याहरु को कारण थियो। मेरो पत्र https://www.straitstimes.com/forum/letters-in-print/ease-of-getting-married-may-be-the-problem मा पाउन सकिन्छ।

[मेरो पत्र को आधार यो छ कि तलाक अधिक कठिन बनाउन को लागी, एक विवाहलाई अझ गाह्रो बनाउनुपर्दछ। कुराको रूपमा, विवाहित हुनुको लागि यो हास्यास्पद सजिलो छ। एक मात्र 21 भन्दा बढी हुन र गवाहहरू फेला पार्न सक्षम हुनु आवश्यक छ। सबै कुरा एक औपचारिकता हो र म तर्कले भरिएको छ कि कसैले पनि सजिलै चीजहरूको मूल्य मान्दछ।

मेरो पत्रमा केही मनपर्नेहरू पाईयो, दुई वकीलहरू र मेरा मनपर्ने पछाडि मनपर्यो कि मेरो पत्र राम्रो पढाइको पूर्ण बर्बाद थियो किनकी मेरो आधार खराब थियो र मलाई थाहा छ कि समाजले विवाहको आदर गर्दछ त्यसैले यो विवाहित हुन सजिलो बनाउँछ। र विवादास्पद प्राप्त गर्न धेरै गाह्रो (म मेरो दोस्रो विवाहमा छु र उनीहरुको दोस्रो सम्बन्धमा छ)।

अर्को दिन, प्रेसले अर्को तर्फबाट अर्को व्यक्तिलाई चलाउन निर्णय गरेको निर्णय जुन व्यक्तिलाई राजनैतिक लबीबिङ्ग समूहबाट उद्धृत गर्न निर्णय गर्ने निर्णय भयो अमेरिकी संस्थानका लागि भनिन्छ, जसलाई तर्क दिएका छन् कि अपमानित तलाक भएका वयस्कहरू अनावश्यक विवाहित वयस्कहरू र बच्चाहरू खुसीसाथ विवादास्पद वयस्कों को तलाक भएका आमाबाबु भन्दा राम्रो थिएनन्। त्यो पत्र मा पाउन सकिन्छ:

https://www.straitstimes.com/forum/letters-in-print/hold-on-to-time-tested-values-amid-rapid-changes?&utm_source=facebook&utm_medium=social-media&utm_campaign=addtoany

त्यस्ता लेखहरूले मलाई यति आनन्दित तुल्याएको छ कि म पैचवर्क परिवारबाट आउँछु र अधिक patchworks थप गर्ने काम जारी राखेको छु। मलाई लाग्छ धेरै मानिसहरू विवाहित बिन्दुलाई सम्झन्छन् वा यो के हुनुपर्छ भन्ने केही आदर्शमा फँस्यो।

म या त सर्वोत्तम व्यक्ति हुँ या यस बारे कुरा गर्न खराब व्यक्ति हुँ तर मलाई विश्वास छ कि विवाह साझेदारीको बारेमा हो। यो दुई व्यक्ति हो जुन एकअर्का बिना बाँच्न सक्दिन बाहेक अरूको बारेमा सबै विचित्र चीजहरू चिनिन्छन्। एक विवाहित दम्पतीले आदर्श र लक्ष्य साझा गरेको हुनुपर्छ जसले गर्दा केहि व्यक्तिहरुलाई टेबलमा ल्याउन व्यक्तिहरुको साथसाथै एकसाथ राख्न र हाँस्न, शारीरिक रूपमा आकर्षण पनि खेलको भाग हुनु पर्दछ।

मेरी विवाह विवाह गिना एक दिन देखि विफल भयो किनभने हामीले साझा लक्ष्यहरू पाएनौं। युनियनमा केही पनि थिएन र हामीलाई एक साथ राख्न। ठीक छ, यो एकदम सही छैन - यौन उत्कृष्ट थियो र कारणको कारण मैले उसलाई कागजमा हस्ताक्षर गर्न ब्ल्याकमेल गर्न अनुमति दिएको तथ्य थियो कि म नियमित सेक्स पार्टनर गुमाउन चाहँदैनथे। उनले अर्कोतिर मलाई ठिकै तुरुन्तै खरिद गर्न र "बसोबास गर्न चाहन्थे।" उनी धेरै नागरिक थिए जब मलाई सिविल सेवा (शिक्षक) मा नौकरी पाईरहेको थियो, जुन म धेरै छिटो देखिने छैन। "यो तपाईंको बाँकी बाकी हो" को विचार, "शिरहरूलाई मेरो ढोकामा पठायो। पुरानो दुष्टको शब्दमा, "उनी सबैमाथि आगो लागेका ठाउँहरू थिए।" मलाई लाग्थ्यो कि उनी हिंसामा परेकी थिइन् जब मैले स्पष्ट पारेकी छु कि मैले आफ्नो लक्ष्य बाँडेनन्।

मेरो विवाह हाउङ्ग राम्रो काम गरिरहेको छ। हाम्रा थुप्रै भिन्नताहरूको बावजूद, त्यहाँ चीजहरू छन् जसमा हामीलाई एकसाथ राख्न। त्यो जोश मा एक छिटो श्याम भन्दा अधिक छ र यसैले हामी एक घर र परिवार निर्माण गर्न र निर्माण को संघर्ष मा एकता पाउन संघर्ष।

विवाह एक साझेदारी हो जसले आदर्श पक्षलाई दुवै पक्षमा उत्कृष्ट बनाउनु पर्छ। एक जनाले यसो भन्दै सोधे, "हरेक असल मानिस एक महिला हो" र मेरी आमाले वास्तवमा भन्छिन् कि मेरो बुबाले उनको विवाहलाई अझ अधिक आत्मसमर्पण गरेको थियो।

म तथ्यलाई विवाद नगर्ने कि एक स्थिर विवाह सामाजिक रूपले राम्रोसँग समायोजित व्यक्तिहरूको लागि उत्तम प्रजनन मैदान हो। संयुक्त राज्य अमेरिकामा अफ्रिका-अमेरिकी समुदायले हामीलाई धेरै तथ्याङ्कहरू प्रदान गरेको छ जुन दुर्व्यवहारिक परिवारका आपराधिक व्यवहारसँग जोडिएको छ।

के म विवाद गर्छु भन्ने धारणा हो कि खुसी, राम्रो समायोजित परिवार भनेको जैविक आमाबाबु एकसाथ रहन्छ र म यस धारणा संग असहमत छैन कि आमाबाबुलाई अलग हुँदा छोराछोरीलाई बिशेष बनाउँछ। मेरो बहिनीले एक पटक भने कि उनीहरूको अपमानजनक महसुस भयो जब छलफल कठिन व्यक्तिहरू थिए जसमा तिनीहरू थिए किनभने तिनीहरूका आमाबाबुहरू अलग थिए - हामी आश्रित थिएनौं र हाम्रा अभिभावकहरू अलग भए (तथ्यको रूपमा धेरै पटक।)

म मेरो अवस्था हेर्छु र म विश्वास गर्दछु कि एक भाग मलाई चाहेर मेरो आमाबाबुले विवाह गरे, मलाई विश्वास छैन कि म कुनै पनि खराब बन्दै छु किनकि यसले काम गर्दैन। यदि केहि पनि हो, मलाई यस सम्बन्धमा भाग्यशाली लाग्यो र त्यस पछि सम्भवतः यो जीवनमा छ, जब म विवाहित भए र उनीहरूको सराहना गर्न मलाई त्यागेको छु। मेरो आमाबाबुको विवाह विफल भयो तर उनीहरूले मलाई असफल पारेनन् (भले पनि मैले असहमत हुन सक्छु)।

म किन भन्छु? मेरा विश्वास छ कि मेरा आमाबाबुले उनीहरूको लागि के गर्ने गरेका थिए किनभने उनीहरूको विवाह चरणमा पुगेको थियो जहाँ स्पष्ट थियो कि तिनीहरू सँगसँगै बाँच्न सकेन, उनीहरूले सफा ब्रेकको लागि मौका पाउथे। वैवाहिक समाप्त भयो र ती दुवैजना सकिनन्।

मेरो आमाको क्रेडिटमा उनले सभ्य पुरुषहरू मात्र हाम्रो जीवनमा ल्याए। दुवै चरणडडहरू, ली र थमस ताराले मन पराउँथे र म उनीहरूको आफ्नै मनपर्छ। पैचवर्क परिवार, खासकर अमेरिकन परिवारको साथ, कसैले पनि चिल्लायो। मलाई लाग्छ कि म मेरो सोशल समूहमा एक मात्र व्यक्ति हुँ जुन पूर्व-चरण-भतीजाको विवाहमा आमन्त्रित हुन्छ। बायोलोजीले मेरो पछाडीको साथमा कुनै समस्या थिएन, जसले उनको भूमिका तत्काल बिबाहको गम्भीर रूपमा रहेको थियो।

मेरो आमाले पनि मेरो पितालाई स्वस्थ संग मेरो सम्बन्ध राख्नुको लागि कडा मेहनत गरे। म यो तथ्यलाई उल्लेख गर्न कहिल्यै टाढा छैन कि उनीहरूले मलाई मेरो बुबालाई पत्रहरू (पूर्व-इन्टरनेट) लेख्न उत्प्रेरित गर्नेछ। म विरोध गर्न चाहन्छु तर तिनीहरु लाई धक्का र अनुमान लगाउँथे, मेरो पितासँग केही सामान्य सम्बन्ध छ।
म मेरो पिताजीलाई पनि श्रेय दिन्छु कि वित्तीय सहयोग सधैं मलाई दुवै र अधिकतम दुवैको लागि हुनेछ त्यहाँ, कुनै पनि मतभेदको बावजूद उनले आफ्नो पूर्व-पत्नी संग थियो। मैक्स र म दुवै कहिल्यै साँच्चै भोकाएको छैन र हामी दुवै शिक्षित पुरुषहरू छन् किनभने मेरो बुबाले यो कुरा पुष्टि गरे कि धनहरू त्यहाँ थिए। विश्वविद्यालयको मेरो अन्तिम वर्ष उनको आर्थिक गन्तब्यको एकतासँग मेल खान्छ र उनले मलाई भने, "यदि तपाईं माछा मार्ने, उधारो वा चोरी गर्नु भए पनि विश्वविद्यालय समाप्त हुनेछ।"

मेरो परिवारको पृष्ठभूमिको साथ, म तर्क गर्न सक्दिन कि पारिवारिक एकाई काम गर्न जीवनी आवश्यक छ र यो एकदम स्पष्ट छ कि म कसैको लाभार्थी हुँ जसले एक परिस्थितिबाट फाइदा उठाउँदछ कि अधिकांश मानिसहरू विनाशकारी हुने गर्दछ। म सराहना गर्न सक्छु कि म अर्थमा भाग्यमानी छु कि मेरो सही तत्व थियो - अर्थात् मेरो जीवनको वयस्क व्यक्तिहरू पर्याप्त लाभदायी हुन थाले जसले मेरो फायदाको लागि काम गर्ने चीजहरू एक तरिका पार्यो। सबैजनाले आनुवंशिक लॉटरीमा भाग्यमानी काम गर्छन।

खराब परिस्थितिहरू बनाउन सक्ने सभ्य व्यक्ति काम गर्न खोज्न गाह्रो हुन्छ र म अनुमान गर्छु कि तथ्याङ्कहरू हो - तलाकका आमाबाबुहरु गडबड हुन्छन्।

त्यसोभए केटाकेटीहरू जो बच्चाहरु सँगै बस्न नसक्ने कुराको बारेमा के हो - उनीहरूको विरासतको संरक्षण गर्न। मलाई मेरो साथीको बारेमा सोच्ने एक प्राकृतिक नागरिक हो जसले सफल व्यवसाय निर्माण गर्यो। यो चैपले एक महिलासँग विवाह गर्यो जसले तिनको भारी मूल्य निकालिदियो - तिनको परिवारले आफ्नो फ्लैटमा लिएको छ, त्यो बिस्तारै छ तर निश्चित रूपले व्यवसायको परिचालन नियन्त्रणमा लिएका छन् र तिनका मित्रहरू उहाँलाई मार्न बाध्य छन्। मानिस आफ्नो पारिवारिक जीवन संग धेरै खुसी छ कि त्यो हरेक रात पिउन बाहिर जान्छ र उसले घर जाँदै जानबाट कसरी बचाउन खोजेको छ। बच्चा दादी को है (एक भारी जुआ) को हेरविचार गर्न को लागी किनकी आमाबाबु आधिकारिक रूपमा उनको लागि "धेरै व्यस्त" छन्। बच्चालाई भौतिक रूपले राम्रो तरिकाले बढ्दै छ तर मलाई पक्का छैन कि यो एक परिवारमा कसरी बढ्दै रमाइलो हुन्छ जहाँ आमा र गिरोहबाट बच्नको लागि पिता सबै सम्भव छ।

मलाई सोच्दैन कि यो दु: खी मान्छे सँगसँगै रहन विवाहको सम्मान हो। हो, कुनै पनि यो अन्त समाप्त हुनेछ हड्तालमा जान्छ तर हामी स्वीकार्न चाहन्छौं कि मानिसहरू मानिसहरू प्रेमबाट निस्कन्छन् र मानिसहरू लाई स्वच्छ ब्रेक छ भन्ने कुरा सबैको लागि असल हो। मलाई सभ्य व्यक्तिहरू लाग्छ जुन तिनीहरूका महत्त्वपूर्ण अरूको वरिपरि वरिपरी सभ्य कुरा बन्न सक्छन् किनभने त्यो महत्वपूर्ण अन्य शुद्ध दु: खको स्रोत हो।

तपाईं कुनै संस्थाको सम्मान नगर्नुस् वा नर्सहरूलाई सुरक्षित गर्नुहोला दुर्व्यवहार व्यक्तिहरूलाई उनीहरूको दुर्व्यवहार बढ्दै गएको स्थितिमा रहन बाध्य गरेर। तपाइँ तिनीहरूलाई सफा ब्रेक खोज्न मद्दत गर्दछ जुन सबैको चासोमा कार्य गर्दछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?