मानिसहरू तपाई स्नूब गर्नुहुन्छ।

सबै भन्दा ठूलो झगडे को एक र म हाम्रो अशान्त विवाहमा Gina सह थियो त्यो सधैं मेरो सह आमाबाबुले सह महसुस तथ्यलाई थियो र मलाई वरिपरि मानिसहरू उनको snubbed। यसलाई म (ठाउँ अक्सर जस्तै पूर्व चिनियाँ राष्ट्रपति क्सी न्यूनतम जांग विशिष्ट द्वारा Inhabited) र त्यो उनको परिवार संग बाँचे Shangri-ला उपत्यका विंग विपरीत एक swish Condominium मा बस्ने मेरो बुबा संग जीवित थियो समय सह मा मदत थिएन, सिंगापुरको उत्तरमा आवास विकास बोर्ड फ्लैटमा। म एक अवसर मा उनको बाहिर जा सम्झना र उनको घर पालना गर्न चाहने छैन र त्यो, मलाई बाहिर lashed चिल्ला, "म समतल एक HDB बस्न किनभने यो छ।" यो उनको बाहिर फट अर्को साथी मेरो परिवार समूह विरुद्ध थियो, विज्ञापन समुदाय प्रमुख सदस्य को मुख्य रूप शामिल गर्ने - त्यो अजीब लाग्यो र एक मा तिनीहरूले चरण जोड पनि उनको बुबाको व्यापार सहयोगिहरु सह जस्तै धनी राम्रो अधिकारी द्वारा ठूलो मेरो बुबा जानता रूपमा थिए।

हाम्रो पूर्व पत्नीलाई निष्पक्षतामा, मेरा मित्र र परिवारले साँच्चै सोचेका थिए कि मैले पार्क कचरा ट्रेलरलाई विवाह गरें। मेरो परिवार र साथीहरूसँग निष्पक्षतामा, तिनीहरूले तिनको कारणले तिनलाई मन पराउँदैनन्। र मेरो पिताजी गर्न निष्पक्षता उहाँ नाली कोइला देखि आउन राम्रो दावी छ जो Huong को क्रूर आधा उर्फ, संग वास्तवमा एकदम सहज छ - मेरो बुबा ", को उनको बुबा सह सक्छ आफ्नो नगद मलाई डुबा snobbery बारेमा यो होइन", भन्नुभयो जीना कहिल्यै गरे वियतनामी गाँउ केटी जो ब्लेले अङ्ग्रेजी भाषा बोल्छन्, जुन जीनाको विरोध गरे जुन प्रकारका मान्यता प्राप्त विश्वविद्यालयमा गए।

मानिसहरू बीच अर्थात् सांस्कृतिक र संचार अंतराल - जबकि पूर्व-पत्नी र मेरो परिवार प्रत्येक अन्य अधिकार प्राप्त थिएन, म माथि यो हाम्रो समय को प्रमुख मुद्दाहरू एक जोड VI त्यो परिवार द्वारा कथित कसरी विषय ल्याउन। हामी अक्सर मानिन्छ कि संस्कृति अंतराल जाति र धर्म जस्तै चीजहरूको बारेमा हो। पश्चिम को कुरा टाउको अक्सर बारेमा "सभ्यताहरू" को एक मतभेद प्राप्त कसरी वा "उत्तर-दक्षिण" भाग र प्रकाश र अँध्यारो चमड़ी मान्छे बीच संघर्ष कुरा रमाइलो नगर्नुहोस्। जबकि यी छलफल बिन्दुहरू वैध छन्, म सबैभन्दा ठूलो सांस्कृतिक गलत गल्तीहरू छन् र विरूद्ध एकै ठाउँमा "सामाजिक" वर्गहरूको बीचमा हुन्छन्। ट्रम्पले ग्रामीण पेंसिल्वेनियाका व्हाइट स्लिनिड्स द्वारा चुनेका थिए जसले मैनहट्टन र बेवर्ली हिलमा सेतो पतित व्यक्तिसँग छुटेको थियो। म सिंगापुरमा बस्छु र कर्पोरेट पुनर्गठन र प्रतीक्षा तालिकाहरूको संसारमा रहेको पुलमा बस्छु।

म संसारमा एक विचलितताको कुरा गर्दैछु र मैले अनुमान गर्दछु कि मलाई दुवैलाई एक अन्तरदृष्टि दिन्छ। हास्यास्पद कुरा संसारमा धेरै समान छन्। दुवैको मानिसहरू एउटै कुरा चाहन्छन् - अर्थात् आफ्नो लागि पर्याप्त जीवन बिताउन पर्याप्त पैसा कमाउनका लागि। यद्यपि, तिनीहरू अविश्वसनीय रूपमा अरूको विपत्ति बुझ्न असमर्थ छन्। उदाहरणका लागि कलर मान्छे, म कहिल्यै नीलो-कलर जब र तिनीहरूले छ राम्रो तरिकाले-अर्थपूर्ण जनहरूलाई काम गर्न चाहनुहुन्छ किन बुझ्न सक्नुहुन्छ बेला अक्सर नीलो-कलर कार्यकर्ता हुनुको dregs मलाई उद्धार गर्न एउटा दायित्व महसुस गर्छन्।

म मेरो शुभकामनालाई सराहना गर्न सक्छु। नीलो-कलर काम तपाईले काम गर्नु भएको घण्टाको लागि आर्थिक रूपमा अपरिवर्तित छ। मेरो नीलो-कलर अस्तित्वमा, मैले प्रिन्सिपल राशि $ 10 एक घण्टा कमाउँछु र मैले त्यहाँ छ-वर्षको लागि काम गरेको छु। मेरो सहकर्मी बल्लतल्ल भुक्तानी गर्दै एस $ 2,000 एक महिना र आठ घण्टा चुंग सजिलै एक दिन र छ दिन एक हप्ता काम, सार्वजनिक बिदा gom (वास्तवमा व्यस्त समय MA एक रेस्टुरेन्ट मा हुन)। गणित बिल्कुल कामदार को प्राथमिकता छैन।

यसो भनिरहेको छ, म बुझ्न सक्दैन किन मान्छेले मलाई मेरो नीलो-कलर अस्तित्वबाट "उद्धार" गर्न आवश्यक छ। केवल किनकि वित्तीय पुरस्कार कम छ, यसको अर्थ भनेको बेवास्ता बिना लाभ हो। नीलो-कलर अस्तित्वको फाइदाहरू मध्ये एक, उदाहरणका लागि, तपाईंसँग मनको शान्ति छ प्रवृत्ति हो। खाई रेस्टुरेन्ट छाड्छ, मलाई अर्को समय सम्म सोच्न बाध्य छैन। यसको विपरीत, मेरो अस्तित्वपरीक्षण मा कर्पोरेट पुनर्गठन मा, त्यहाँ सधैं म एक क्षणमा किनभने यो वा त्यो को नोटिस मा सह सरल छ को nagging भावना हो।

सेतो-कलर मान्छे पनि त्यो जीवन आफ्नै परे अवस्थित र खराब भाग अक्सर तरल पदार्थ के छ đó सह चुंग भूल जीवन छ र सेतो-कलर कार्यकर्ता बाटो मात्र तरिका छैन भूल झुकाव छ। जो मलाई फिर्ता बिन्दु सह एक पल्ट गरे Gina गर्न पाइन्छ - यो उनको बुबाको साथीहरू, सानो समय उर्फ ​​व्यवसायी उच्च उडान बहुराष्ट्रीय अधिकारी मेरो आमाबाबुले थाह रूपमा धनी चिनियाँ थिए। त्यो सही छ।

कार्यकारी वर्गले प्राय: तथ्यलाई अनदेखा गर्दछ कि ज्ञान सधैँ पुस्तकबाट होइन र अधिक महत्त्वपूर्ण रूपमा, सफलताको कुञ्जी अचम्म लाग्दो हुन्छ। मेरो पूर्व पिताजीले जीभको लागि अण्डा बेचेका थिए र कसैलाई दुई जना छोराछोरीलाई विश्वविद्यालयमा विश्वविद्यालयमा राख्नुभयो जसले धेरै सब्सिडी गर्दैन। यसको बारे सोच्नुहोस् - वृद्ध मानिसलाई एक वस्तु बेच्न थियो जहाँ मार्जिन सेन्टमा गणना गरिएको छ र यसको सजिलो हुन्छ कि ठूला केटाहरु र कुनै पनि तरिकाले पछाडी पछाडि सजिलै, उनले आफ्ना बच्चाहरु लाई विद्यालयमा राख्थे। म यस बिन्दुलाई बलियो बनाउँछ किनकि हामी कतिजनाले यो प्रकारले पैसा कमाउन सक्दछौं?

जीवनको नराम्रो पक्षका मानिसहरूले महत्त्वपूर्ण चीजहरू हेर्छन्। म जेनको उदाहरण दिन्छु, मेरो मनपर्ने शरीरको बल गीलाङ (सिंगापुरको रातो रातो जिल्ला) को नराम्रो सडकबाट। कुनै पनि, मासु बलले मानिसहरूलाई सही मापन गर्न उपाय गर्ने तरिका हो। यसले कसरी यो क्षमता पाउँछ? उनले सम्भवतः कठिन तरिका सिक्नु भन्दा पर्याप्त समय भन्दा बढी खराब छ। म Huong को उदाहरण ले, जो एक केटी को एक समारोह मा ल्याएको देख्यो - उनले भन्यो, "यो केटी केवल तपाईं देखि पैसा चाहन्छ।" उनले यो एक नजर देखि उठा सकते हो। दिलचस्प छ कि प्रश्न मा जवान महिलाले मेरो अन्य आधामा त्यहि कुरा बताए, "मैले मेरो अनुसन्धान गरें र यो साबित भएको छ कि वियतनामी केटीहरु मात्र तपाईलाई पैसा चाहन्छन्।"

उनीहरूले अझ राम्रो नेटवर्क पनि गरे र मेरो बुबाले हाउङ्गलाई आफ्नो पहिलो बैठकमा भने- "तपाईं तेस्रो विश्व देशबाट हुनुहुन्छ जहाँ मान्छे अझै अझै एकअर्कालाई सहयोग गर्दछ। "म विदेशीहरूको गन्तव्य एशियाबाट गरीएको सामुदायिक समुदायहरूलाई हेर्छु र मैले सोचे कि मानिसहरू एकअर्कालाई सहयोग गर्छन् र तिनीहरू कसरी थोरै व्यवस्थापन गर्ने गर्छन्।

कुनै पनि, मेरा सेतो-कलर साथीहरूले कहिल्यै बुझ्न सक्दैन कि कसरी बिना डिग्री प्राप्त गर्न सक्छन् पैसा पाउन सक्छ। यो यस्तो दयालु छ कि उनीसँग यो अन्धाको ठाउँ छ किनभने यदि उनीहरूले मात्र चीजहरू हेर्न सक्थे भने, तिनीहरू आफैंको लागि समृद्धिको एक तरिका पाउनेछन्।

मलाई फ्यान्सी उच्च मूल्यका वकीलहरू हेर्न हामी सम्झना छौं हामी एक मामला मा काम गरिरहेका थिए। ग्राहक एक पुरानो चिनियाँ व्यवसायी थिए जसले अंग्रेजी बोल्न सक्दैन र कसलाई सफा गर्न आवश्यक सडकहरूको एक छेदबाट बाहिर निस्क्यो। ग्राहकले वकीलहरूमा चेक फेंक्यो। यो मेरो लागि भयो कि यो सूटहरुमा मान्छे को फेंकने वाला थिएन ................. म मान्दछु कि यो केहि युवा पेशेवरहरु लाई दुनिया मा काम गर्दछ को बारे मा केहि बुझने को आवश्यकता हो।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?