तपाईंको आफ्नै दलको साथ चल्दै

मैले भर्खरै एउटा तर्क थियो जुन मलाई एक नौकरी प्रस्ताव गर्ने क्षमता थियो। उनले भने कि त्यो मलाई उनको लागि काम गर्न को लागी एक महिना को लागि $ 2,500 को पेशकश गर्न को इच्छुक थियो र यो के थियो कि म के तुलना मा अधिक थियो। त्यसपछि मैले तिनलाई औंल्याए कि मलाई थाहा थियो कि एक इटाली केटी को त्यो नै काम मा काम गरिरहेको थियो, जो मलाई $ 1,000 देखि एक महिना अधिक थियो र म पनि बेल्जियम सोसाइटी को भुगतान गरिरहेको थियो कि पूरी तरिका को बारे मा सजग थियो, $ 2,000 एक महिना थप। मेरो कुरा उनको थियो कि मैले इटालियन वा बेल्जियम भन्दा धेरै व्यवसायमा ल्याएको थिएँ तर त्यहि काम गर्न कम्तिमा कम्तीमा प्रस्तावित भइरहेको थियो।

निराशाको एक फिटमा, तिनले स्वीकार गरे कि जब मैले उनको लागि राम्रो काम गरे, प्रश्नमा इटालियन केटीले "ठूला स्तन," जुन ग्राहकहरू मनपराएका थिए। अझै पानी धारण गरेन किनकि मैले उनको बिन्दुलाई बिर्सन सकेन कि मेरो गाल टाउको र मोटो पेट अझै पनि आफ्नो जेबमा धेरै पैसा ल्याउन थाल्यो। मैले तिनलाई एक मार्ग दिए - उल्लेख गरिरहेको थियो कि यो एक छलफल थियो कि हामीले कहिलेकाहीँ एक बियर धेरै धेरै समाप्त भएको बेलामा हामी जोगिनै पर्छ। यद्यपि, यो धेरै स्पष्ट थियो कि यो उनको लागि एक परिस्थितिमा रमाइलो थिएन जहाँ उसले मलाई बताउन चाहन्छु कि म गलत रंग थियो।

मलाई त्यस घटनाको बारेमा सोच्नुहोस् किनभने मैले मलाई एक राम्रो ओस्ट्रेलियन मित्रले एक पटक मेरो फेसबुक पर्खालमा पोस्ट गरिसकेपछि मलाई सम्झाउनुभयो - मानिसहरू आफ्नै प्रकारका साथ रहन्छन्। उनले यो अवलोकन गरे कि उनको चिनियाँ म्यानुअलले चिनियां भर्ती गर्ने प्रवृत्ति थियो र भारतीयहरूले भारतीयहरूलाई भर्ती गर्ने प्रवृत्ति थियो। उनीहरूले थप अनुसन्धान गरेका थिए कि यो दौडमा सीमित थिएन - उनले सोचेका थिए कि छोटो व्यक्तिले अन्य छोटो व्यक्तिहरूलाई भर्ती गरे र मैले भनेँ, म एक गन्ध मानिस हुँ, जुन अर्को गार्ड म्यानद्वारा काम गरिरहेको थियो।

यी सबै एकोडोटहरू एक सत्यताको कुरा गर्छन् - जसमा मानिसहरू विरोधीहरूलाई आकर्षित गर्नका बारेमा कुरा गर्छौं, हामी अन्ततः हामीसँग रहेका मानिसहरूसँग धेरै सहज छौं। मानिसहरू जुनसुकै देखि फरक छन् हामी कति दुर्व्यवहार गर्छौँ र हामी बाहिर कोही मानिसहरू बाहिरबाट बच्न तरिकाहरू खोज्न सजिलो क्षेत्र हो।

म, एक को लागि, यो दोषी हुँ। जब मैले पहिले भेट्टाएको प्रश्नहरू, मैले सोधें प्रश्नहरू, जुन सामान्य अनुभव खोज्न डिजाइन गरिएको छ, जुन भन्छ, "हामी पनि छौं"। जब म सिंगापुर मानिससँग भेट्छु, मेरो पहिलो प्रश्नहरूमध्ये एक अनिवार्य छ। , "कुन कुन सेना इकाई तपाईंबाट आउनुभयो?" नेशनल सेवा हो, सबैजना एक साझा अनुभव छ कि सबै सिंगापुर पुरुषहरू र मेरो दिमागमा, सेना एकाइले व्यक्तिगत चरित्रको रूपमा परिभाषित गर्दछ। मैले मेरो दिनको नौकरी मालिकलाई कसैलाई भर्ना गर्दछु जसलाई उनी प्रभावित भए किनभने केटाले आफ्नो ACCA गरे तापनि अहिलेसम्म सेनामा सेवा गरिरहेका छन्। उनीहरुसँगको सम्बन्धमा उनीहरुसँगको सम्बन्धको बारेमा जानकारी गराईदिनु भएको छ। यसका बारेमा जानकारी गराउनु भएको छ।

Image result for SISPEC

नेशनल सेवामा लडाईको सङ्ख्या बन्नु - मैले अनुभव गरेकै छैन तर मैले कि म गर्व मनाउन चाहन्छु

मसँग संसारका अन्य भागहरु संग मान्छे संग संदर्भ अंक छ। मलाई एक नयाँ जोसिन्ड सँग भेट्न सम्झन्छु जसले खेल मनपराउँदैन र मैले भर्खरै खाली गर्यो - कीवी जसले सबै ब्ल्याकहरूको सराहना गर्दैन - त्यहाँ केहि गलत हुनुपर्छ।

त्यसोभए, जस्तो कि तपाईं देख्न सक्नु हुन्छ कि विविधताको मूल्य प्रचार गर्ने बित्तिकै, म प्रायः जोनहरू खोज्न र मेरो आफ्नै प्रकारको साथमा रहन दोषी छु, चाहे रेस, धर्म, खेलकुद टीमको आधारमा "एक दयालु" हो। आदि आइपुगेको छ, यो कसैसँग बांड गर्न सजिलो छ जसको साथ तपाईसँग कुनै चीजको साथ तपाईसँग छैन जस्तो।

मेरो बुबाले मलाई यो टिप्पणीको लागि मलाई गोली हान्न सक्नेछ, तर मैले मलाई हजारौं पाउण्डलाई इङ्गल्याण्ड पठाउनुभएन, किनभने मलाई मलाई रग्बी र क्रिकेटको प्रशंसा गर्न सिकाउनुभयो। कुनै पनि, पछिल्लो जीवनमा मेरा अधिकांश संरक्षक भारतीय नागरिक हुनेछन् र क्रिकेट र भारतीय राजनीतिको बारेमा बुद्धिमानी कुरा गर्न सक्ने क्षमता थियो जुन उनीहरूको रडारमा रहने निश्चित थियो। मैले पनि धेरै अष्ट्रेलिया, न्यूजीलैंडर र दक्षिण अफ्रिकीहरूसँग भेट्न सकिनँ।

Image result for Kevin Donovan Chuchers College Rugby


भरपर्दो संस्कृति बन्धन एक अनमोल वरदान हो र "तपाई आफैले आफैं मान्छे" खोज्न सक्षम हुनु अनिवार्य रूपमा अद्भुत कुरा हो।

Image result for Churchers College Cricket


तथापि, यो एक नकारात्मक पक्ष हो कि तपाइँ "समूह विचार।" प्राप्त गर्नुहोला जब तपाईं त्यहि मानिसहरू सँगै फ्याँक्नुहुन्छ, तपाई मानिसहरू त्यहि तरिकामा सोच्न बाध्य हुनुहुन्छ र चीजहरू त्यहि रूपमा गर्छन। एक अद्भुत उदाहरणको रूपमा सिंगापुर सरकार लिनुहोस्। सिंगापुर सरकारमा भएका सबैजना एउटै पृष्ठभूमिमा समान जूनियर कलेज, एउटै सैन्य इकाई, एउटै विश्वविद्यालय र एउटै पोस्ट स्नातक विद्यालयको पनि हुन्छ। उदाहरणका लागि हाम्रो सैन्य शीर्ष पीतल बीचको सामान्य प्रवृत्ति हो - क्याम्ब्रिज र संयुक्त राज्य अमेरिका मा बिजनेस स्कूल मा आधारभूत डिग्री हो।

प्रणालीको राम्रो भाग यो हो, तपाईले शोध चलिरहेको सच्चा स्मार्ट व्यक्ति पाउनुहुन्छ। Dummies यसलाई यसलाई क्याम्ब्रिजमा बनाउन सक्छ तर तिनीहरू चाँडै बाहिर निस्कन्छन्। उल्टो पक्ष यो हो कि तपाई मानिसहरू त्यही अनुभवबाट प्राप्त गर्नुहुन्छ, त्यही पृष्ठभूमिमा ठीक तरिकाले चीजहरू हेर्दै। त्यसैले, जब चीज सिंगापुरमा अपेक्षाकृत राम्रो तरिकाले काम गर्दछ, तपाईले त्यस्ता समाधानहरू खोज्नु भएको छ जुन 1 9 60 को दशक 2010 मा समस्याहरूको लागी राम्रो लागी राम्रो समाधान भयो।

एक तरिका मा, विविधता प्रणाली मा मजबूर हुनु पर्छ। म एक पूर्व पूंजी फर्म को दौड मेरो खनिज ग्राहकहरु द्वारा संचालित छ, जहां दुई साझेदारहरु लाई यस तथ्य मा गर्व छ कि उनि "चक र पनीर" जस्तै हो। यी उद्यम पूंजीवादीहरूले आफ्नो मतभेद मनाउँदछन् किनकि उनिहरु मान्छन् कि उनीहरूको शक्ति फरक फरक छ। तिनीहरूको नतिजा आफैले बोल्न लाग्दछ।

सायद, यस प्रकारको जवाफ हो - मान्छेहरू सँगै आउन दिनुहोस्। मानिसहरू कारण बन्धन दिनुहोस् र सामान्य जमीन खोज्नुहोस्। मानिसहरूको उठाउने कारण पत्ता लगाउनको लागि एक कारण पत्ता लगाउनुहोस् कि अन्तमा, विविधता, तथापि यो प्रथामा राखिएको छ, हाम्रो लागि राम्रो छ किनकी यसले हामीलाई सान्त्वना क्षेत्रमा बाहिर बढ्न बलियो बनाउँछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?