अधिकांशको असुरक्षा

जब ओफ व्हाइट हाउसमा ओफले दुई वर्षअघि नै चुनेका थिए, धेरै जनाले भने, किनभने उनी "साम्राज्यवाद" को लागी अप्ठ्यारोमा लागेका एक समूहको लागि अप्ठ्यारोलीय रूख रूखको शीर्ष हुनु हो - सेतो मानिस। डोनाल्डले मेक्सिकन, महिला र असक्षम रूपमा काम गर्ने सस्तोमा सस्तो पट दृश्यहरू लिदै सम्पूर्ण अभियानमा बिताए। अन्ततः, त्यहाँ "वास्तविक" पीडाको बारेमा बोल्दै थियो र त्यहाँ "वास्तविक सहिता" को बारेमा नराम्रो नगर्ने व्यक्ति थियो जुन "वास्तविक" मानिसहरूको दुखाइ भयो।

डोनाल्डको रूपमा भयानक रूपमा, मैले मनोरञ्जनको रूपमा अनुमति दिएँ। म वास्तवमा महसुस गर्यो कि कुनै पनि तरिका, हामी सिंगापुरमा थोरै राम्रो छौं। यद्यपि, विभिन्न दौडहरू एक-अर्कामा केही बर्तन दृश्यहरू लिन्छन् तर जब धक्का आउँदछ, हामी सबै सिंगापुरहरू हौं। मैले करीव घटनाको बारेमा सोच्दै, जहाँ सिंगापुर चाइनिजले आफ्ना भारतीय भाइहरूसँग भेट्टाए, चीनले जन्मिएका प्रवासका परिवारहरूले क्रीको पकाउने बारेमा उजुरी गरे।

"मेरो" मानिसहरूमाथि मेरो विश्वास आज सानो सानो थियो जब मैले सिंगापुरका भारतीय सभ्यताको एक पोष्टको जवाफ पढें जुन एक महिला संग धेरै खराब मुठभेड भएको थियो जसले नस्लवादी मार्ग तल जाने बारे दुई पटक सोधेनन्। पोष्ट गर्न सकिन्छ:

https://www.facebook.com/hunter.helmsley.106/posts/10156591923548888

कथा आफैमा परेशान हुन्छ। कम से कम, प्रश्न मा महिला बेवकूफ हुन को लागि गोली मार हुनु पर्छ। जब तपाईं ग्राहक सेवामा काम गर्नुहुन्छ, तपाईं मानिसहरूलाई अपमान गर्नको लागि आफ्नो बाटोबाट बाहिर जानुहुन्छ किनभने तपाईं कहिलेकाहीँ तपाईले अर्को ग्राहक बन्ने भनेर थाहा छैन।

पोस्टको स्वभावलाई छोडेर, मैले विशेष गरी असाध्यै कष्ट भोगेँ, ती टिप्पणीहरू थियो कि मानिसहरू पछि छोड्थे। ठीक छ, त्यहाँ केही आशावाद थियो जहाँ धेरै टिप्पणीहरू पोस्ट पोस्ट गर्ने मानिसलाई सहानुभूतिजनक थियो।

तथापि, त्यहाँ एक सानो अल्पसंख्यक थियो जुन कुरा प्राप्त गरेन। एक पोस्टर कल गर्न को लागी सम्म पुग्यो, "बस एक ड्राइभिङ्ग अनुहार को झटकाने को कोशिश गरेर", र तब भन्यो कि उनको अनुभव "नस्लवाद" थिएन। "अर्को टोन अनुपयुक्त हो, को रूप मा घटना को वर्णन" सबै कुरामा पीसी हुन? वास्तवमा? "- यो मौलिकता थियो कि कुनै व्यक्तिले बुझ्न सकेन किन अँध्यारो अनुहार भएका व्यक्तिहरू उनीहरूको अन्धकारले उनीहरूको विरुद्धमा प्रयोग भइरहेको छ, किनकि सेतो, पहेंलो र खैरो व्यक्तिले जाहिरा नपराएपछि तिनीहरूका धर्मीता हुर्केको।

जब मैले प्रश्न गरेँ कि मैले प्रश्नमा महिलालाई बर्खास्त गरेँ, कसैलाई वास्तवमा मैले पोस्ट गरेँ कि म यसलाई व्यवस्थापनमा कहिल्यै बनाउँदैन किनभने मैले कर्मचारीलाई "उनीहरूको कर्तव्य गरिरहेको आरोपको कारण" बाट सुरक्षाको रक्षा गरेन।

अलि अल्पसंख्यक मा धन्यवाद, मैले आफुलाई सोध्दछु, हामी धेरै हो (म नैतिकतावादी हुन्छु, जसको अर्थ म सिंगापुरको बहुमतको अंश हुँ), बिर्सन्छु कि बस किनकि कसैको फरक जाति हो या संस्कृति, यसको अर्थ छैन कि उनीहरूको उजुरी वैध छैन।

मैले प्रश्न गरें कि क्या चीन सिंगापुरले त्यहि दबाबलाई महसुस गर्न थालेको छ कि सेतो अमेरिकन महसुस गर्ने थियो - अर्थात्, यो सत्य हो कि तपाई अब प्रचलित प्रजातिहरू हुनुहुन्न?

म अन्तर-सांप्रदायिक तनाव देख्छु। मैले भारतीयों संग मुख्य रूप देखि सम्झौता गरें, म यसलाई अधिकतर भारतीय समुदायहरुमा देख्छु, जहां हाम्रो स्थानीय सिंगापुर ले भारत को मान्छे संग प्रतिस्पर्धा गर्न को लागी उठेको छ जो पनि राम्रो तरिकाले शिक्षित हुन सक्छ या यदि यो हो भने भन्दा पनि। त्यसैले, स्थानीय भारतीयहरू "snooty" अफगानिस्तानलाई "नकली" योग्यताका साथ एक्स्पटमा उजुरी गर्छन् र तपाईले अर्को पक्ष पाउनुहुन्छ, जसले मूलतः सोचेका छन् कि अधिकांशका स्थानीय भारतीयहरू दुई कोठामा एचडीबी फ्लैटमा बस्छन्।

म यसलाई चिनियाँ समुदायमा पनि देख्न चाहन्छु, जहाँ शब्द "चिनमन" शब्दका मानिसहरू सबै भन्दा नराम्रो र कुकुरलाई बुझाउँछ। हाम्रो स्थानीय चिनियाँ केटीहरूले पनि राम्रो लगाउन र मुख्यभूमि भन्दा बढी स्टाइलिश महिलाहरु संग प्रतिस्पर्धा गर्न खोजेका छन्। मलाई मेरो महिला परिचितहरु मध्ये एक शब्द मौलिक रूपमा यो विचार व्यक्त गर्दछ कि चीनबाट हरेक केटी एड्स कारखाना थियो। म चीनको एक मित्र साथी थिए जसले सोचेका थिए कि सिंगापुरका चिनियाँ केटीहरू सुन्दर थिएन किनभने तिनीहरू चीनको गलत भागबाट आएका थिए (प्रायः अनुवाद - हामी, चीनका महिलाहरू बेइजिङ र शंघाईमा छन्, त्यसैले हामी सुन्दर छौं - सिंगापुर केटी गुआंगजौका हुन्। र फुजियान - यति सानो सुन्दर। मेरो चाचीको मात्र जवाफ थियो "ओहो फ्रक बन्द।")

तथापि, मैले दौडहरू बीच धेरै तनाव देखेको छैन। त्यहाँ भारतीय हुनुको बारेमा चिनियाँ बीच Jokes "काले," तर द्वारा र ठूलो छ, परस्पर-जातीय सिंगापुर मा सम्बन्ध हुँदा राम्रो हो। त्यसैले, म छु प्रकारको छक्क सह सह người व्यक्त भावनाहरू रूपमा सह माथि समेट्न छन् जो "Ohh, whining रोक्न तपाईं हाम्रो समाजमा हुन भाग्यमानी हुनुहुन्छ।"

गंभीरतापूर्वक, सिंगापुरमा चिनियाँ खाना सिंगापुरमा। तपाईं सबै त कुनै पनि सरकार संगठन (विशेष गरी सैन्य) को उच्च नेताओं मा हेर्न छ, र तपाईं को आलुबखडा जब बाहिर बन्द भइरहेको कुनै पनि खतरा सिङ्गापुरी चिनियाँ ला ला महसुस गर्नेछौं। यसो गर्दा, मलाई अनुमान छ कि तपाईंले व्हाइट अमेरिकन म्यानको बारेमा पनि यस्तै कुरा गर्नुभयो। ओबामा एक मन्त्री मार्फत देश भाग्यो प्रार्य गठन सभ्य त्यो को predominantly थियो र तरिका, यो सेतो मानिस बाहिर बायाँ र ट्रम्प र कसले कारण काम गर्न मान्छे को आफ्नो bashing लागि मतदान गर्न पर्याप्त disempowered महसुस ला देखिन्थ्यो गर्ने मात्र आधा कालो मानिस थिए।

म सिङ्गापुरी मित्रहरूलाई चुंग यसको सिंगापुर महंगा रही VI र विदेशियहरुको दोष हो Hack Khong मुद्रित मलाई बताउन थियो गर्नुभएको छ। मैले एउटै चीज युरोपियन र अमेरिकीहरूलाई सुनाएँ। विश्व विभिन्न सामाजिक-आर्थिक र पुरानो ढाँचाको परिवर्तन गर्दै र म यो मनाइन्छ सक्नुहुन्छ सह कुरा हो भन्ने विश्वास गर्दा, यो मान्छे disenfranchised छोड्न हुनेछ बन्दैछ।

डेट्रोइट जस्ता स्थानहरूमा, तपाईंसँग सशुल्क रोजगारीमा मानिसहरूको काम गर्ने वर्ग छ। त्यसपछि, जापान जस्ता ठाउँमा कार निर्माण गयो, म त चीन र रोबोट मा सार्ने cung भन्न हिम्मत। को काम वर्ग सेतो मानिस को लागि, यो एक राम्रो रहन अन्यत्र जान्छ तपाईं दिनुभयो धेरै विचलित तुल्याउने khi सह कुरा हुन सक्छ।

त्यसै गरी, सिंगापुर मा, औसत सिङ्गापुरी पूर्व र पश्चिम बीच सिद्ध आला थियो। एक सिङ्गापुरी ब्रिटिश एयरवेज भण्डारे भन्नुभयो, "उनीहरूले हामीलाई हामी किनभने अंग्रेजी र मन्डारिन कुरा लेना प्रयोग। अब, पीआर चिनियाँ अंग्रेजीलाई सिकाउँदै हुनुहुन्छ, त्यसकारण एयरलाइनले उनीहरूको सट्टा टाढा छ। "
यो दुखाइको रूपमा पीडाको रूपमा यो अवरोध राम्रो कुरा हो। यसले एक व्यक्तिलाई 'बिट्स' प्रयोग गर्न र अस्तित्वको विभिन्न तरिकाहरूको सोच्न बाध्य पार्छ। जब तपाईं अविश्वसनीय फायदा छैन जब तपाईं राम्रा चीजहरू गरिरहनु भएको छ।

मैले देखेको छैन किन सिंगापुरका चिनियाँले आफ्नो देशमा धम्की महसुस गर्न आवश्यक छ। हामी भर्खरै स्वीकार गर्छौं कि चीजहरू परिवर्तन हुँदैछौं र हामीले चीज गर्ने नयाँ तरिका पार्यौँ। तपाईंले यसलाई लड्न सक्दैन र स्वीकार गर्न हाम्रो हामी एक परिवर्तन संसारमा उन्नति गर्न चाहनुहुन्छ भने जातीय अल्पसंख्यकों देखि मित्र विशेष मूल्य सह पनि छ नजिकै सह। मंगल गर्न - तपाईं त तपाईं शायद, muốn như माइग्रेसन किनभने "काले त्यसैले आफ्नो हुन्," कसैले चिन्न सक्नुहुन्छ भने।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?