चलो तिनीहरूलाई कार्य गर्न पाउनुहोस्

म सामान्यतया "प्रवासी आप्रवासी" हुनुहुन्छ। बेलायती मा बढ्दैछ र पछिल्लो दशकको लागि सिंगापुरमा बसोबास भयो, मैले देखेको छु कि यो सामान्यतया अन्य ठाउँबाट माइग्रेन्सहरू फिर्ता गर्ने काम गर्दै छन् र तल र बहिष्कार प्रायः जन्मिएका जन्मिएका छन्। लन्डनको सोहो जिल्लामा, ट्रामहरू अविश्वसनीय जवान, सेतो, देशी ब्रिट थिए। "पाकिस" कोने पसलहरू धेरै व्यस्त थिए र नाइजरियाली कालो केटाहरूले तपाईंलाई मिनी-फाइबमा हाल्न खोजे। अब, जुन म सिंगापुरमा बस्छु, मैले ध्यान दिएँ कि निर्माण साइटहरूले भारतीय तथा बांग्लादेशिसहरू, पिओयोस र इन्डियन्सद्वारा रेस्टुरेन्टहरू र हाम्रो सडकमा खाली हुँदैनन् भने "Bangla" हाम्रो पछि लाग्ने थिएनन्।

मैले फेरि समय र समय तर्क गरेको छु कि उनीहरू माइग्रेन्सहरूको लागि भोक लाग्दैन र काम गर्न चाहने काम गर्ने काम गर्न इच्छुक छैनन्, विश्वको धेरै ठूलो शहरहरू शायद पतन हुनेछ। म पनि यो काम गर्न चाहने मान्छे अस्वीकार गर्न को लागी भावना देख्न छैन किनभने उहाँ "यहाँ को आसपास छैन"। म पनि मान्छे को अस्वीकार गर्न तर्क को नहीं देख रहेको छ जो को नाम को नाम दिदै चाहन्छ काम गर्ने मान्छेलाई जो काम गर्न चाहँदैन पहिलो स्थानमा।

यसो भने, म पनि विश्वास गर्दछु कि विशेष गरी विकासशील संसारमा थुप्रै समाजहरू, उनीहरूको जन्म-जन्मेका नागरिकहरूको अवसरहरू सिर्जना गर्ने तरिका खोज्न आवश्यक छ र जितना हामी मानिसहरू सफल हुन प्रोत्साहित गर्न चाहन्छौं, हामी पनि हेरचाह गर्न आवश्यक छ। "हारेकाहरू"। मानिसहरू सडकमा मर्छन्। सो सामाजिक आदेश जसले मानिसहरूलाई समृद्धि गर्न अनुमति दिन्छ भने पर्याप्त व्यक्तिहरूले प्रणालीद्वारा खराब भइरहेको महसुस गर्छन्।

Image result for London Tramp
यदि यो च्याप मात्र हुन जान्छ

पश्चिमी संसारमा, वे कल्याण राज्य छ, जुन आधार मा काम गर्दछ कि राज्यले तपाईंलाई तपाईंको लागि खट्टा बारीमा घटनामा सुरक्षा नेट प्रदान गर्दछ। नॉर्डिक देशहरू संसारका मनपर्ने उदाहरण हुन् जुन तपाईंको लागि राम्रो सामाजिक प्रणालीले गर्न सक्छ। तपाईंको काम गुमाउनु वा स्वीडेन, नर्वे, डेनमार्क वा फिनल्याण्डमा बिरामी हुनाले संसारको अन्त्य छैन किनकि राज्यमा कदम चाल्नेछ।

तथापि, जबकि कल्याण राज्य पछि इरादा महानगर, प्रणाली हो, किनकी धेरै पश्चिमी देशहरु लाई भेटिन्छ, एक आंतरिक दोष छ - काम को मूल्य गायब भयो। तपाईं काम गर्न जाने को आवश्यकता हो किनकि मान्छेले तपाईंलाई केहि गर्न को लागी पैसा दिदैछ? प्रणाली दुर्व्यवहारको लागी खुला छ र दुर्भाग्यवश मान्छे काम गर्ने हुनाले काम गर्ने तरिका खोज्न नसक्ने हुन्छ। जब तपाईसँग स्थिति छ भने प्रणाली जहाँ पनि अन्य ठाउँबाट प्रणालीमा भुक्तानी नगरी "लाभ" प्राप्त हुन्छ प्रणाली पनि अझ हास्यास्पद हुन्छ। "विरोधी-माइग्रेन्ट" समूहले यसको पिचबाट "उनीहरूले हाम्रो जागिरहरू" "गर्न" ले लिएका छन् "तिनीहरू हाम्रो कर डलर बन्द गर्न आउँदैछन्।"

धेरै एशियाई देशहरूले पश्चिमी मोडेलको आधारमा "कल्याण" प्रणाली लागू गर्न सोच्ने सोच राख्यो। सिंगापुर, राम्रो उदाहरण हो। ली क्युन यू, हाम्रो संस्थापक प्रधान मंत्री र सुवेज केलन को यस पक्ष को अंतिम महान विक्टोरियन सज्जनहरु लाई महसूस गरे कि "कल्याण" प्रणालीले ब्रिज को गुच्छा मा पृथ्वी मा सबै भन्दा सभ्य व्यक्तिहरुलाई होने देखि ब्रिटिश गर्यो। उनको उत्तराधिकारीले उनीहरूलाई शेयर बोलाएर नागरिकों को नगद को नकद लाई छोड दिए थियो।


जबकि कल्याण प्रणाली को "दुष्ट" जानिन्छ, एशियाई समाजहरु मंच मा पुग्छ जहां केहि "कल्याण" प्रणाली को पेश गर्न को आवश्यकता हो। सिंगापुर र जापान जस्ता अमीर एशियाई राष्ट्रहरू उमेरका छन्। आधुनिक जीवन यस्तो छ कि पुरानो सामाजिक अनुबंधहरू अब व्यवहार्य छैन (मेरो आमाका शब्दहरूमा "तपाईंले मलाई हेर्नको लागी आशा गर्न सक्दैन जब तपाईं आफुलाई निर्वाह गर्न सक्नुहुन्छ।) के गर्न सकिन्छ? यो एक प्रश्न हो कि समाजको उमेरको रूपमा चाँडै जवाफ दिन आवश्यक छ।

Image result for Bangladeshi Working as a Cleaner
यी केटाहरु

सिंगापुरमा, जवाफ "कार्यशाला," भनिन्छ, जहाँ सरकारले कम वेतन कर्जालाई नगद दान गर्यो। म हरेक तीन महिना "कार्यशाला" प्राप्त गर्न मज्जा लिए। यो एक आश्चर्यजनक प्याकेज जस्तै थियो र सरकारबाट पैसा प्राप्त गर्न अझ ठूलो रोमांच थियो।

काम को प्रोत्साहन दि्छ जितनी काम को विचार सही छ। एक पूर्व प्राप्तकर्ताको रूपमा, म भन्न सक्छु कि मेरो नौकरीमा एक वेटरको रूपमा रहन प्रोत्साहित गरिएको थियो किनभने मैले त्यो "सरकार दिईएको" बोनसको बज्ज उठाउनेछु। कार्यभार, जुन एक तिमाही आधारमा मूल्याङ्कन गरिएको हो, यसको मतलब छ कि यदि म काममा रह्यो भने म सरकारबाट ठूलो बोनस प्राप्त गर्न सक्छु।

सामान्यतया, मलाई प्रणालीको सिद्धान्त मन पर्छ। प्रणालीमा दुर्व्यवहारको सम्भावना छ तर त्यस पछि पनि, सही काम गर्नको लागि मानिसहरू काम गर्न को लागी केहि गर्न नगर्ने सही छ। सिंगापुरमा हाम्रो समस्या यति धेरै मानिसहरू प्रणाली दुरुपयोग गर्दैन तर प्रणाली दुरुपयोग गर्न चाहँदैनन्। क्यारेक्टर मध्ये एक जनाले भने, "यसले केही पैसाको लागि यसको लायक छैन।"

मेरो कामको लागि एक वेटरको रूपमा एक भावनात्मक संलग्नक छ किनभने यसले मलाई जीवनमा चीजहरू सार्न मद्दत गर्यो। जबकि, भुक्तानी कहिल्यै राम्रो थिएन, यसले मलाई केही चीजहरू सुल्झाउने आयको स्थिरता दिनुभयो।

मेरो कामको लागि एक वेटरको रूपमा एक भावनात्मक संलग्नक छ किनभने यसले मलाई जीवनमा चीजहरू सार्न मद्दत गर्यो। जबकि, भुक्तानी कहिल्यै राम्रो थिएन, यसले मलाई केही चीजहरू सुल्झाउने आयको स्थिरता दिनुभयो।

म मेरो नीलो-कलर अस्तित्वसँग जोडिएको धेरैजसो एक असामान्य अवस्थामा छु। मेरो लागि, यो कम आय कुनै भन्दा राम्रो आय भन्दा राम्रो आय को एक सरल मामला थियो।

तथापि, त्यहाँ समाजको एक भाग रहेको छ जुन कम भुक्तानीको नौकरी काम गर्दैन र मित्र र परिवारको जिन्दगीमा काम गर्दैन। म विभिन्न क्यारेक्टरहरूको बारेमा सोच्दछु, मलाई थाहा छ कि कुन दिन कुनै दिन पिउने देखेको छैन, तर सडकको सार्वजनिक सफाईमा देख्न सकिँदैन।

तिमी के गर्छौ? हो, म सिद्धान्तको लागि हुँदो मान्छे जसले काम चाहँदैनन् जो मान्छे भन्दा काम चाहान्छ। यद्यपि, हामी वास्तवमा एक स्थिति सशक्त गर्न सक्दछौ जहाँ तपाईसँग धेरै व्यक्तिहरू काम गर्दै छन् तर धेरै देशीहरूको जीवन जीवित कमाउन सक्दैनन्?

मैले फेसबुकमा देखेकी एक रिपोर्टको सम्झना गरें, जो अमेरिकामा कि किसानहरू फलफूल गर्न को लागी फलफूल गर्न को लागी छन् किनकि डोनाल्डले माइग्रेशनमा झुन्ड्याउन थाले। मेरो एक मित्र जो डोनाल्ड लाई समर्थन गर्दछ मान्छे को बारे मा केहि टिप्पणी गरे मान्छे को कल्याण को बंद गर्न को लागि।

उहाँसँग एउटा बिन्दु छ। हामी तर्क गर्छौं कि माइग्रेसन आवश्यक छ किनकि हामी मानिसलाई खतरनाक र गन्दाको काम गर्न चाहन्छौ जुन निवासीहरूले गर्दैनन्। तथापि, हामीसँग निवासीहरू छन् जो शारीरिक रूपमा काम गर्न सक्षम छन् तर बेरोजगार छन् र जीवित कमाई गर्दैनन्। पश्चिमी संसारमा, धेरैले कल्याण जाँचहरू एकत्र गर्छन् र काम गर्न प्रोत्साहन गुमाउँछन्। एशियन सोसायटीमा तिनीहरू परिवार र साथीहरू बस्छन् जबसम्म अब उनी परिवार र साथीहरू छैनन् र जसमा उनि सडकमा जान्छन्। के यो निवासीहरू काम गर्दा सही छ कि यो सही छैन कि कि त्यहाँ प्रवासका लागि कम आवश्यकता छ?

सुरू गर्न को लागी एक क्षेत्र गन्दा र खतरनाक कार्यहरु कम गर्न को लागी कम छ। प्रविधिको चीजहरूमा ठूलो कारक हो। म रेस्टुरेन्टमा काम गर्दछु, हामीले वायरलेस भुक्तानी प्रणाली अनुकूलन गरेका छौं, जसले मानवशक्तिको मूल्य घटाउँछ। एक कैशियर र plonking कागज को चारै ओर चिपकाने को सट्टा, हामी एक आईप्याड मा आदेश ले, जो सीधा रसोईघर र कैशियर हुन्छ। तपाईंको अर्डरमा क्यासियरमा निर्भर हुने बरु, तपाइँले मात्र भोजनको अन्तमा बिल छाप्नु भयो।

दास मजदूरी भन्दा कम भुक्तानी पनि मद्दत गर्दछ। त्यहाँ सिंगापुरमा एक तर्क छ कि केहि कामका लागि मजदूरी परिवारको समर्थनको लागि ज्यादै कम छ (भले ही KNN र Pundeks आफ्नो परिवारलाई समर्थन गर्दैन)। तर त्यहाँ एउटा बिन्दु छ, लागत बढ्दै गर्दा तपाईं स्थिर हुन सक्नुहुन्न। हो, म कहाँ बस्छु जहाँबाट बस्छु जहाँ सम्म मेरो जीवनमा एक नौकरीको काम गर्नेछु तर मेरो स्थिर वेदनाको तुलनामा म धेरै उकालो लाग्ने ढुवानी महसुस गर्दछु। त्यसैले, एक निश्चित हदसम्म, नियोक्ताहरूले आफ्ना कर्मचारीहरूको लागि लागत घटाउन केहि गर्न आवश्यक छ। तपाईले प्रतिस्पर्धात्मक मिनी-बस प्रणालीहरू र "रात अर्थव्यवस्था" बढाउन सक्नुहुनेछ यदि नियोक्ताहरू ट्राफिक जस्ता चीजहरूमा फसेका छन्।

मलाई पनि आश्चर्य छ कि यदि एक कार्य कार्यक्रम जस्तै चीजहरू काम गर्न र बहिष्कार पाउनेछन्? जबकि "नौकरिहरु कार्यक्रम" को वास्तविक आर्थिक मूल्य को निर्माण को एक महान इतिहास छैन, उनि केहि पनि विकल्प को तुलना मा बेहतर छ र मान्छे को लागि केहि पैसा दिन को लागि नहीं।

निस्सन्देह, बरु अन्य ठाउँहरूमा भरोसा राख्नुको सट्टा, एक राष्ट्रले आफ्नो उत्पादकतालाई आफ्नै नागरिकताबाट पहिलो पटक निचोर्नु पर्छ। बेशक, यो बाधाहरू। उदाहरणका लागि, एक शहरको बासिन्दा हुनु पर्छ (जहां कल्याण प्राप्तकर्ताहरूको एक राम्रो भाग जीवित रहन्छ) देशमा खेती गर्ने कामको रूपमा काम गर्न कहिले समय र पैसाको लगानी काम गर्न असहयोग हुन सक्छ?

यो बिन्दु हो जहाँ सरकारहरू रचनात्मक प्राप्त गर्न र कसरी निजी क्षेत्रसँग कसरी काम गर्न सकिन्छ भनेर कसरी काम गर्न सकिन्छ भन्ने कुराले मानिसहरूलाई कसरी काममा पार्छ भन्ने बारे विचार गर्दछ। सम्भवतः, एक राष्ट्रिय नौकरी बैंक सिर्जना गर्न सकिन्छ र जो कोहीलाई सामाजिक सहायताको लागि दर्ता गर्न चाहानुहुन्छ, नौकरी बैंकमा दर्ता गर्नु पर्छ। त्यसपछि जब उनीहरूले श्रम चाहिन्छ तब व्यवसायहरूले नौकरी बैंकमा आकर्षित गर्न सक्दछ, सरकारको साथ कामदारलाई रोजगारीको लागी काम स्थानमा यातायात र शायद विद्यार्थीहरु लाई रोजगारी गर्नको लागि प्रशिक्षण योजनाहरु लाई सहयोग पुर्याउन को लागी लागत तिर्नुहोस्।

बस दिइएका मानिसहरू मर्नु पर्ने विकल्प छैन, तर मानिसहरू काम नगर्न पैसा दिन चाहँदैनन्। उत्तर विभिन्न श्रममा मौसमी काम बनाउने क्रममा छ जसले गहन उद्योगहरूलाई जागिर आवश्यक पर्दछ। मेरो पादरीले एक पटक भने भने कि यदि उसले डाक्टरको रूपमा काम गर्न सकेन भने, उनी डोल लिन भन्दा हार्बरमा काम गर्थे। मेरो लागि, म मेरो काम वेटरको रूपमा राख्छु किनभने यो सामाजिक सुरक्षाको रूप हो। सरकारहरू र व्यवसायहरू यो कुरा सुनिश्चित गर्न आवश्यक छ कि मान्छे काम गर्न चाहान्छन र ह्यान्डआउट लिन सक्दैनन्।

को रूप मा चिह्नित गरिएको छ, रोजगार संग मान्छे, यहां सम्म कि कम भुगतान वाला व्यक्तिहरु, मर्यादा को रूप मा हुन्छन्, जबकि जो काम छैन, जबसम्म यो छैन। एक सम्मानित आबादी भनेको अधिकांश समाजको लागि उद्देश्य हुनुपर्छ।


Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?