विशेष बलियो योद्धाबाट सफल व्यवसायीलाई

मलाई साहसिक चाहियो, त्यसैले म अमेरिका विशेष बलियो सामेल हुनुभयो - सानो के मैले थाहा पाएको छु कि यसले मलाई साहसिक व्यापारको लागि ट्रेन गर्नेछ

विलियम नोभेगा द्वारा

डीटीएनभिन्टुर पार्टनर्स र पूर्व ग्रीन बेर मेडिकल सर्ग्रेन्टको साझेदार प्रबन्ध

दस वर्षको उमेरमा मलाई एक 'ग्रीन बेट' बनाउन चाहने इच्छा थियो फेरि एकै नामको जॉन वेन चलचित्र हेर्न। मेरो चाचा मैले मन पराए पनि वियतनाममा दुई अलग-अलग घटनाहरूमा घाइते भएका एकको रूपमा सेवा गरिरहेका थिए। त्यसैले मेरो वरिष्ठ वर्ष उच्च विद्यालयमा मैले मेरो गृह ओहियो राज्यमा एक विशेष बल आरक्षित इकाईमा सामेल हुन साइन अप गरे। समय मात्र उपलब्ध स्लॉट थियो 'पैराचुट रिगर' मलाई परवाह छैन कि म यो मा थियो!

त्यस गर्मीको म मैले आधारभूत प्रशिक्षणमा भाग लिइसकेपछि मैले ओहियो विश्वविद्यालयमा मेरो ताजा वर्ष सुरु गरे। म सर्जन ब्रेकमा एयरबेर्न स्कूलमा उपस्थित हुन मिलाइएको थियो र मैले प्रतिशोध प्रशिक्षित गरेको छु। म पनि बीटा थाटा पिई को प्रतिज्ञा गरेको थियो जो कि गिरावट तिमाही को उत्तेजना को एक अन्य तत्व को जोड दिए। एयरबेर्न स्कूल जीवन भर को साहसिक थियो। म लामो लामो दौडहरू मन पराउँथे, एडेननालिन र एस्प्रिट कि मैले पहिलो पटक हेर्न र बुझ्न थालें। त्यस सर्दिया वर्गको स्नातक गरे पछि मैले फर्केर स्कूलमा पढेँ र धेरै वर्षको दौडान मैले धेरै रेजिमेन्टहरू रेजर, जम्पमास्टर, एसईई र अन्तमा विशेष बलियो मेडिकल सार्जेंट 18 डेल्टा क्यू कोर्स समावेश गर्न सक्थे। अलिकति यो यो रिगर स्कूल थियो जहाँ मैले पहिले SOCOM को अन्य सदस्यहरु संग मेरो अन्तरक्रिया थियो किनकी वहाँ सील टीम र उपस्थिति मा बल आरएस सदस्यों थिए र हामीले एक साधारण बंधन बनाए।

समयमा मैले साँच्चै बक्सहरू जाँच गरें जस्तो कि मेरो योजनाहरू, पछिल्लो कलेज र 1 99 0 मा विश्वव्यापी रूपमा विश्वव्यापी थिएन। त्यो गर्मीको म बेल्जियममा स्नातक स्कूललाई ​​स्वीकृत गरिएको थियो। मैले भर्खरै स्कूलमा सुरू गरेँ जब मैले मृत डेजर्ट ढाल्ड / डेजर्ट स्ट्रिटको लागि मलाई आदेश दिएँ। मेरो लागि यो एक जीवनकाल को साहसिक थियो, त्यसैले म एक ट्रेन मा बोला र जर्मनी र 10 वीं विशेष बल समूह को लागि नेतृत्व गरे। हाम्रो मिशनको लागि Kurds लाई समर्थन थियो र मैले यसको हरेक मिनेट मन पराउँछु। युद्ध र मिशनले 6 छोटो महिनाहरूमाथि सकियो र इमानदार हुन मैले मैले तीव्रता कहिल्यै देखेको छैन वा मेरो भाइहरू बनाएको बलिदानहरू बनाउँथे।

यो भनिएको छ कि सम्पूर्ण अनुभवले व्यापारको बारेमा केहि महत्त्वपूर्ण अवधारणाहरू सिकाउँछ।

· मिशन / शिखरमा ध्यान केन्द्रित राख्नुहोस्, तपाईले मार्ग र दृष्टिकोण परिवर्तन गर्न आवश्यक हुन सक्छ तर शिखरको नजर गुमाउनु पर्दैन

दायाँ टोली महत्त्वपूर्ण छ, मेरो सबैभन्दा ठूलो गल्ती थियो भन्ने विश्वास थियो कि सबै व्यक्तिहरू विशेष बलहरूमा ती ड्राइव र जुनून थियो, उनीहरु!

· विफलता जीवनको अंश हो, प्रश्न हामी के विफलताबाट सिक्न सक्छौं र हामी कसरी जगेडा गर्न सक्छौं

एक नयाँ उद्यम बनाउन एक स्प्रेन्ट छैन, यो एक लामो कडा कठोर हो र जो कि तपाईंलाई बताउँछ अन्यथा BS बाट भरी छ

छोडेर एक विकल्प छैन, र छोडेर र विफलता बीचको ठूलो भिन्नता छ!

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?