WTF Ministry of Finance!

Wesley Gunter द्वारा

मलाई यकीन छ कि तपाईंले हालको बजेट को बढावा दिन वित्त मंत्रालय द्वारा लिखित शानदार विपणन रणनीति को बारे मा समाचार पढेको छ - 'वित्त मंत्रालय को बजेट 2018 को बढावा दिन' इंस्टाग्राम 'प्रभावकारी को लागि भुगतान गर्दछ।'

पहिलो, यो लेख ब्लगर्सहरू स्ल्याम गर्न होइन। एक एजेन्सीको मार्केटर र मालिकको रूपमा म तिनीहरूका साथ काम गर्दछ नियमित रूपमा मेरो ग्राहकहरूलाई बढावा दिन। तथापि, जनतालाई वित्तीय उत्पादन बढाउन फैशन र जीवनशैली ब्लगरहरू प्रयोग गर्दै एक चिनियाँ रेस्टुराँमा कापकोटका साथ सूप काम्किङ खाने खाँचो छ। ... किनकि सबै कोठामा सोचेको हो कि काँस्टिक्स एक प्रभावकारी उपकरण हो, यो जरूरी काममा लागेन।

त्यहाँ बस यति धेरै चीजहरू समाजबाट यो सम्पूर्ण परिदृश्यको बारे मा ठिक हुन चाहानुहुन्छ कि यो कसरी बेवकूफ यो लाग्छ तर म केवल मार्केटिंग दृष्टिकोणबाट र चुपचाप आफैलाई चिच्याउन चाहन्छु ...

अंक खेलहरू ...


मेरो सबैभन्दा ठूलो पाङ्ग्राको बारेमा कसरी मार्केटिंग र पीआर विकसित भएको छ, कसरी सबैले अंक र तथ्याङ्कमा पेगिंगलाई प्रेम गर्दछ। ख्रीष्ट सबैको लागि एक देवता लान्ड एल्गोरिदम छैन ..

पीआर बेकारी बेच्ने छैन! त्यहाँ मैले भनेँ! ... अब सार्दै बिन्दुमा पुगौं। तपाईं केवल मार्केटिङ निर्णय मात्र एक्लो संख्यामा आधारित गर्न सक्नुहुन्न र केवल किनभने एक 'इन्फिसेन्सर'सँग उनको इन्स्टाग्राममा 3 लाख अनुयायीहरू छन् किनभने उनी रेशमी निलो छाला छ, त्यो तपाईंको उत्पादन र श्रोताहरूको लागि उत्तम विपणन उपकरण बन्न तयार छ।

जसरी यो सामान्य अर्थ हुन सक्छ, धेरै मार्केटहरूले साजिश गुमाएका छन् र मात्र मनपराएका मनपर्नेहरू र अनुयायीहरूको सङ्ख्याको कारणले बेचेको छ किनकि प्रभावकारिताको पृष्ठभूमि र वास्तवमा के गर्छ।

मलाई मेरो अर्को बिन्दुमा ल्याउँछ।

उद्देश्य के हो?

यो आश्चर्यचकित छैन कि सिंगापुरका अधिकांश जसले जुनसुकै बजेटको साथमा प्रत्येक वर्ष गुमाउनु पर्ने अनुमान गर्दछन् 30 भन्दा माथि छन्। यदि तपाईले भुक्तान गर्न, बिलहरू खुवाउने र केहि बिरामी संग सम्भवतः उमेरका आमाबाबुलाई हेर्न को लागी बिल थप्न पाउनु भएको छ। अलिकति वेतन कमाउदै गर्दा तपाई हरेक बिचको दान पाउन सक्नुहुनेछ। बजेट मात्र होइन 'मुफ्त' केही होइन, यो अस्तित्वको एक कमबख्त मुद्दा हो।

अब हाम्रो मनमोहक युवाहरूलाई ध्यान केन्द्रित गर्न दिनुहोस्। हाम्रो समाजको 'विघटनकारी' जसले त्यो फैंसी भोजनमा पक्कै आउँदैन जब पिक्सेललाई ब्याट्री नगर्ने वा केवल 'अवशिष्ट' मा केहि टाढाको गन्तव्यमा आफैलाई पत्ता लगाउँदछ। यो साँच्चै हाम्रा 'खराब' युवाहरूको सामान्यकरण पुरानो सिंगापुर द्वारा ब्रान्डको रूपमा छ जुन सत्य भन्दा टाढा छ। तर एमओएफले चयन गरेको 'प्रभावकारिता' देखेर उनीहरूले यस 'फ्लोफ' कोटीमा खसेका छन्

मलाई यकीन छ कि त्यहाँ धेरै साना सिंगापुरहरू छन् जो प्राप्त गर्न बजेटमा निर्भर हुन्छन्। यो एक शर्म हो कि एमओएफ द्वारा प्रयोग गरिएको 'प्रभावकारिता' को लागी एक राम्रो प्रतिनिधि हुन जस्तो लाग्दैन कि कुन साना सिंगापुरहरू सरकारी पहलबाट चाहन्थे

के तपाईं बेचेको छ थाहा छ?

त्यसोभए हामीले गलत श्रोताका लागि गलत मार्केटिंग उपकरण प्रयोग गरी समस्या छोडेका छौं। अब मानव तत्वको बारेमा कुरा गरौं। यदि तपाइँ किशोर किशोरीहरूको गुच्छामा नेल पोलिश बेच्न चाहानुहुन्छ भने तपाइँले 45 वर्ष पुरानो रिट्रीलाई काम गर्ने काममा लगाउनुहुन्छ? म वास्तवमा खुसीको लागी भाग्यशाली भाग्यशाली मिलनियरिजको गुच्छा जुन फैंसी रेस्टुरेन्टहरूमा आफ्नो समय खान्छ र सानो लुगा लगाउँदा आर्थिक उत्पादनको बारेमा केही उपयोगी हुन सक्दछ जुन मानिसहरु बजेटमा आए पनि व्याख्या गर्दा समस्या छ।

म सबै को लागि 'डूबिंग' को लागि सबै केहि यो तपाईंको औसत जोन को समझ मा बनाउन को लागि हूँ। तर तपाईं कसरी कसैलाई प्राप्त गर्न सक्नुहुन्छ कि यो जनताको व्याख्या गर्न तपाईंको उत्पादनको आधारभूत कुरा बुझ्न पनि? त्यो चीनमा एक पुरुषको रूपमा लिनु भएको छ जसले विदेशी वर्षको आधुनिक साहित्य कक्षाको कक्षा सिकाउन अघि भर्खर अंग्रेजी भाषा सिकेको छ। तल्लो रेखा: कुनै पनि जैक गजल सिक्न जाँदैछ।

त्यसैले संक्षेपमा समस्या ब्लगरर्ससँग झूट गर्दैन तर माध्यम प्रयोग गरिन्छ। यो ईमानदारी देखि मलाई धेरै खुशी छ कि यस देश मा मुद्रा संग गर्न को लागि सबै केहि मा प्राधिकरण को एक विशाल सरकार निकाय यति धेरै स्पष्ट हुन सक्छ जब यो आफ्नो उत्पादन को विपणन मा आउछ।

मलाई यकीन छ कि वित्त मंत्रालय आफ्नो कफरहरुमा पर्याप्त बजेट को लागि एक सभ्य विपणन र पीआर एजेन्सी नहीं भाडा मा छ?

Wesley Gunter मालिक र दाहिने हुक कम्युनिकेशंस (PR.Righthook.com.sg) को पीआर निदेशक हो जुन एक बुटीक एजेन्सी जुन सीमा र बटन धक्का गर्न मनपर्छ

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?