विविधता खोज्दै

म 2018 को प्रारम्भिक भाग सुरु गर्न जाँदैछु एक सम्भावित उद्यम को हो कि शायद शायद धेरै मुद्रा उत्पन्न गर्न को लागि नहीं जा रहेको छ - मेरो ब्लग, जो मैले केहि समय 2006 मा शुरू गर्यो, जब म आफ्नो सानो पीआर व्यवसाय थियो।

मैले ब्लगिङ सुरू गरेँ जहाँ चीजहरू नेतृत्व गर्दछन्। लेखनको समय, यो केवल एक ठाउँ थियो जहाँ मैले लेखहरू राखें कि म मुख्यधाराको लागि लेख्ने योजना बनाइरहेको थिएँ जब सम्म उनी मुख्यतः मुख्य धारा द्वारा प्रकाशित भएको थिएनन्। मैले यो बाट पैसा बनाउन को लागी पनि सोच्न सकेन।

यद्यपि, समय परिवर्तन हुँदैछ। सालोंमा, ब्लगले दर्शकहरूलाई बढेको छ। यदि ब्लगर प्लेटफर्मको विश्लेषण मानिन्छ भने अब म "सिंगापुर" मात्र ब्लगरमा छु। यदि तपाईं ब्लगर प्लेटफर्मद्वारा प्रदान गरिएको विश्लेषणलाई विश्वास गर्नुहुन्छ भने, मेरो अधिकांश ब्लगहरूको लागि सबैभन्दा ठूलो दर्शक युएसएमा छ र मेरो मुख्य अंग्रेजी ब्लगको लागि विडम्बनात्मक रूपमा दोस्रो ठूलो दर्शकहरू फ्रान्समा छ। ब्लगमा सबैभन्दा लोकप्रिय टुक्रामध्ये एक एक टुक्रा हो जसले हरिट्ज, इजरायलको उदार अख्तियारबाट उठाएको छ।

व्यक्तिगत आधारमा, मानिसहरूले मलाई बताएका छन् कि मैले के लेखेको छु। मलाई सिरीयो सरकर, सीईओ डाइजेलिपाप र पोलारिस फाइनान्स टेक्नोलोजी एशियाको प्रशासनिकका पूर्व सीईओ सुपर्रिओ सरकरलाई सम्झिदैछु कि मेरो ब्लग "मसालेदार" र मेशरी बिन खालिड, एसएजीएआई एशियानका पूर्व महानिदेशक म यो ब्लगको लागि धन्यवाद। मैले ब्लगको थप संकेतहरू पढेको छु। एक प्रमुख भन्दा एक एक राइटटर जर्नलिस्ट थियो एक बोली को लागि मलाई नीला को बाहिर मा र अधिक महत्वपूर्ण बात, मेरो पिता मलाई यस ब्लग को बारे मा भन्यो - "म तिमीलाई धेरै चीजहरु देखि रक्षा गर्न सक्छ - तर यो सरकार मा एक छैन । "

त्यसोभए, मेरो यो घटना हो कि यदि मान्छे मलाई प्रकाशित भएका ब्लग (हरू) को लागी जान्न जान्थे भने, म पनि राम्रो प्रयास र ब्लग को केहि पनी कमाई सक्छ। धन्यबादले Google ले यो सजिलो बनाएको छ जसलाई मैले गर्नु पर्ने थियो AdSense खाताको लागि साइन अप गर्न थियो। त्यसोभए, 2017 मा केहि समय, विज्ञापनहरू देखा पर्न थालेका छन् र मेरो आमाबाबुको आक्रोश र डरावनी (आजीवन विज्ञापन विज्ञापन निर्माताहरू), म एउटा स्पेस मालिक बन्छु।

यद्यपि, समय परिवर्तन हुँदैछ र ट्राफिक प्राप्त गर्न अनलाइन विज्ञापन भुक्तान गर्न ट्राफिक प्राप्त गर्न कठिन छ। मलाई एक पछि लाग्न जस्तो लाग्छ तर हरेक आमाबाबुको बारेमा थाहा छ, चीजहरू मलाई भन्दा बढी केहि हुनुपर्दछ। मेरो मुख्य "आह-ह्या" भनेको हो कि ब्लगले थप योगदानहरू चाहिन्छ। मेरा विचारहरू चिनिन्छन् तर मलाई अरूको विचार साझा गर्न चाहन्छु।

ब्लग भन्दा अन्य, मैले पाएको छु कि मेरो मित्रहरु को एक विविध समूह छ, सीईओ र उत्कृष्टता देखि स्ट्रीट हॉकर र पल्ट लडकियों सम्म। त्यसकारण, म विभिन्न विविध रङका साथीहरूलाई विभिन्न प्रकारका हेराइहरूसँग हप्प गर्दैछु, यस ब्लगमा योगदान गर्दछु र केही मसाले विज्ञापन गर्दछु। डोनाल्ड ट्रम्पको उमेरमा, हामी असुरक्षित व्यक्तिहरूको अचम्मको दायरा छ जुन सुन्दर कथा बनाउन को लागी एक साथ ल्याउन सकिन्छ।
अहिलेसम्म, चार मित्रहरूले ब्लगमा योगदान दिन सहमत भएका छन्। मैले एक घोषणा बनाएको छु कि उनीहरूले "Blogoland Blogs" भनिने फेसबुक पेजमा मेरो ब्लग योगदान गर्न सहमत भएका छन्। एक पटक फेरि, विश्लेषणले देखाएको छ कि अन्य मानिसहरूलाई निर्णय गर्ने योगदान लोकप्रिय भएको छ।

म ब्लगमा योगदान दिन थप मानिसहरू खोज्दैछु। मेरो आधारभूत सर्तहरू र शर्तहरू:

1. तपाईले चाहानु भएको सबै कुराको बारेमा लेख्न सक्नुहुन्छ र तपाईंले प्रयास गर्नुपर्छ र हरेक महिनामा एक चोटि वा कम्तीमा एक चोटि एक पटक प्रतिबद्धता बनाउनुपर्दछ।

2. जब मैले तपाईलाई सीधा भुक्तानी गर्न सक्दिन (मलाई अझै मेरो दिन र रातको काम चाहिन्छ), मैले तपाईंलाई सही दर्शकहरूको साथ केही प्रचार प्रदान गर्न सक्दछु। तपाईंले आफ्नो उपरि हुनु पर्छ, तपाईंको टुक्राको लागि प्रतिलिपि अधिकार तपाईसँग हुनेछ र यदि तपाईं आफैलाई प्रचार गर्न एक पदनाम वा वेबलिङ्क थप्न चाहानुहुन्छ भने, कृपया त्यसो गर्नुहोस्।

3. दुई मुख्य बिन्दुहरू छन्। मेरो पास स्रोतहरू छन् कि सम्पादकहरू वास्तवमा जाँच गर्नका लागि उप सम्पादकहरू भाडामा र त्यसैले, जानकारीको शुद्धताको लागि तपाईंको जिम्मेवारी हो। म व्यापार रिपोर्ट गर्दै समाचारहरू रिपोर्ट गर्ने अभिव्यक्ति व्यक्त गर्दैछु।

4. यदि तपाइँ आफ्नो मालिकबाट अनुमति पाउनु हुन्छ भने, कृपया त्यसो गर्नुहोस्। म मान्छु कि जब तपाईं मलाई एक टुक्रा पठाउनुहुन्छ, तपाईले सफा गरेका सबै कुराहरुलाई सफा गर्नुभयो।

5. म भाषण र अभिव्यक्तिको स्वतन्त्रतामा विश्वास गर्दछु। म यसका लागि मलाई प्रशंसा गर्ने मान्छेहरू चाहनुहुन्न। तपाईं मेरो प्लेटफार्म प्रयोग गर्न सक्नुस् मलाई स्लाग गर्न र मेरो रायहरूमाथि आक्रमण गर्न। म मेरो साथी र परिवार विरुद्ध स्मियर अभियानहरू सहन सक्दिन।

6. म तपाईलाई मेरो फेसबुक र लिङ्किन पेजहरूमा प्रबर्धन गर्नेछु, त्यसैले मलाई लाग्छ कि तपाईंको सोशल मिडिया पृष्ठहरूमा पारदर्शिता अनावश्यक छैन। म पनि मिसिन अनुवाद र अंग्रेजी, बंगाली, चिनियाँ, जापानी, फ्रांसीसी, स्पेनिश, जर्मन, इन्डोनेशिया, भियतनाम, इटालियन, नेपाली, अरबी, हिन्दी, तमिल र थाईमा लेखेको प्रकाशन प्रदान गर्नेछु।

7. यस ब्लगको विज्ञापनदाताहरूलाई समर्थन गर्नुहोस्। मलाई जीवित रहने को लागी पैसा चाहिन्छ र यदि तपाईं यसलाई एक चरणमा निर्माण गर्न चाहनुहुन्छ जहाँ तपाइँ आफ्नो योगदानको लागि पैसा पाउनुहुन्छ, कृपया भुक्तानी गर्ने व्यक्तिलाई समर्थन गर्नुहोस्।

8. तपाईं को लागि एक लेख प्रायोजक गर्न चाहनुहुन्छ, कृपया मलाई थाहा दिनुहोस्। म बाहिर सुरू गरिरहेको छु र म पैसाको लागि प्रस्तावहरू बन्द गर्दैन। तर कृपया आफ्नो प्रायोजित लेख राम्रो लेखिएको छ। म लेखन सेवाहरू प्रदान गर्दछु र म लेखकहरू जसले कामको साथ गर्न सक्थे।

9। त्यसैले, यदि तपाईं केहि मजा गर्न चाहनुहुन्छ भने मलाई tigertang@hotmail.com मा एक रेखा छोड्नुहोस् र मलाई थाहा छ कि तपाईं के बारे मा लिखित रुचि राख्नु हुन्छ, तपाई कति पटक लेख्न चाहनुहुन्छ र आफु बारे केहि जान्नुहुन्छ। कृपया आफ्नो टुक्रा एमएस शब्द प्रारूप मार्फत पठाउनुहोस् ताकि मैले सबै केहि अपलोड गर्न सक्दिन।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?