कुरा गर्ने कुरा

मैले ट्याक्सी लिँदा एक अजीब अनुभव थियो। ट्याक्सी चालकले मलाई बताइदिएको छु कि मैले कसरी परिचित छु र मैले धेरैको बारेमा सोच्न सकेन, जबसम्म तपाईले सोध्नुभयो, "के तिमी फोर फारमबाट हौ?" यो त मैले क्लिक गरेँ, उसले मेरो बुबाको बारेमा कुरा गरिरहेको थियो , भले पनि मलाई थाहा थिएन कि म को थिए।

मैले त्यो बिट प्राप्त गर्थे, विशेष गरी जब मैले विज्ञापनमा काम गरे। वास्तवमा, मैले मेरो सबै भन्दा राम्रो कामहरू (10AM नामको सानो रचनात्मक पावरहाउस) पाएको छु। पुरानो मान्छे र म धेरै समान देखिन्छ र एक निश्चित हद सम्म हामी धेरै समान आवाज दिन्छ।

मेरो पिताजी सधैं एक विशेष व्यक्ति भएको छ। उहाँले आफ्नो प्रतिभा बाट बेहोर्नु भएको छ र एक फोटोग्राफर र विज्ञापन फिलिम निर्देशकको रूपमा उनको काम अझै पनि पनि बारेमा कुरा गरेको छ। जबकि, उनले आफ्नो उदयमा रहेको बाटो काम गरेन, उहाँले राम्रो गर्दै हुनुहुन्छ। उनको कामको एउटा उदाहरण फेला पार्न सकिन्छ:

https://www.youtube.com/watch?v=F6iV2tv_j50

र क्रेडिटहरू यहाँ पाउन सकिन्छ:

https://www.spikes.asia/winners/2011/film/entry.cfm?entryid=3775&award=101&keywords=&order=0&direction=1

तपाईं एक सफल पिताको छोराको रूपमा भन्न सक्नुहुनेछ, जीवन सधैं सजिलो थियो। एक बच्चाको रूपमा, सबैले मलाई बताए कि म उसलाई पिताको रूपमा भाग्यशाली हुन्थे, भले म धेरै समयमै विदेशमै बस्दै थिएँ। म बूढो भएझैं र त्यहि उद्योगमा उहाँसँग पनि बनाइएन ... .भोली, जीवन सानो रोचक थियो

यद्यपि, म सधैँ मेरो बुबा र कामको गर्व गर्नुपर्दछ। मेरो पिताले विनम्र शुरुवातबाट आएका थिए र यसलाई एक जना मानिसलाई स्थानीय केटाको रूपमा ठूलो बनाइएको उद्योगमा देखाउनुभयो, जहाँ बाहिरबाट कसैले सधैँ बढी बढ्दो रूपमा देखा पर्दछ। मेरो आफ्नै संघर्षको माध्यमबाट जानुभयो, म पुरानो मानिसमा धेरै गर्व गर्छु जसले के गरे।

म उनको उपलब्धि नहीं गर्छन तर म वास्तव मा उनको गर्व महसूस गरे जब केटाले मलाई भन्यो, "तपाईंको पिताजी सिद्धान्त हो।" केहि अजीब कारण को लागि, एक पुरुष को सिद्धान्तहरु संग सिद्धान्त को मतलब म छोरा को व्यवसायी वा एक शीर्ष कलाकार गर्न राम्रो छ।

मैले अनुमान गरेको छु कि जीवन जिन्दगीमा भरिएको छ र यो, तर यो सिद्धान्तका धेरै कम पुरुषहरू छन् र धेरै कम पुरुषहरू छन् जसले यसलाई छोटो मानिसहरूको हेरविचार गर्ने कुरा गर्छ। यो पनि मद्दत गर्दछ कि मेरो बुबाले आफ्नो "क्यारेक्टर" को बारेमा ठूलो कुरा गर्दैन। यो मेरो अधिक आमा हो जुन सिद्धान्त र सत्यनिष्ठा बारे मा कुरा गर्दछ (मामको दाजु एक सेवक कर्मचारी हो जसले जो पूर्ण रूपमा असुविधाजनक हुन्छ।)

त्यसैले, यो अचानक मलाई साँच्चै खुसी लाग्यो कि म सिद्धान्तको मानिसको पुत्र हुँ। यो एक शीर्षक वा सम्भावना विरासत जस्तै थियो कि त्यहाँ रहेको थियो र लडाइँ। त्यसोभए, मैले तिनलाई धन्यवाद सिद्धान्तको मानिस बनेको हुँ।

आश्चर्य छ कि मेरो बच्चाले मेरो बारेमा भन्नु अजनबी चाहनुहुन्छ?

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?