यो क्याललको लागि सजिलो आँखाबाट टाढाको अत्याधुनिक मानिसलाई स्वर्गको राज्य प्रवेश गर्न सजिलो हुन्छ।

यो क्रिसमस दिन 5-दिनको समय र कार्यकाल वायुमा सबै ढिलो क्रलमा सबै कुरा हुन जाँदैछ। मेरो व्हाइट-कललर अस्तित्वमा जीवनको रूपमा कम हुँदैछ, मेरो निलो-कललर व्यक्ति व्यस्त हुन सक्ने आशा गर्न सक्दछन् किनभने मानिसहरू शराब र दाँतमा तयार हुन्छन्।

म उत्सव बिगर्न चाहान्छु किनभने तिनीहरू आफ्नै उद्देश्यको सेवा गर्छन् तर मैले यसलाई पत्ता लगाउन सकेनौ कि यो लोभलाग्दो छ कि हामी मानिस जन्माउने गर्थ्यौं गरीब र निर्वाहको इतिहासको महान च्याम्पियन्स थियो हाम्रो खपतको सबैभन्दा ठूलो शो ।

यद्यपि म आफैलाई ईसाई ईश्वरलाई फोन गर्न सक्छु, म येशू र उहाँप्रति प्रेम र दयाको सन्देशमा विश्वास गर्दछु। एक पटकको लागि, म आफैं वास्तवमा मेरो पुरानो स्कुल चैपलको साथ सहमत छु जसले मलाई भनियो, "तपाईले सबै जवाफहरू RE प्राप्त गर्न सक्नुहुन्न।" मलाई लाग्छ कि उनी एकदम निराश भएकी थिइन् कि म बाइबिल सिद्धान्त र अवधारणाहरूबारे छलफल गर्न सक्थे तर कहिल्यै चाहँदैनन्। त्यो अन्तिम चरण र इंग्ल्यान्डको चर्चमा पुष्टि भयो।

ख्रीष्टबारे कुरा गर्दै (जस्तै कुनै पनि ठूलो धार्मिक शिक्षकबारे कुरा गरौं, तर यसको क्रिसमस पछि, ख्रीष्ट ध्यान केन्द्रित हुनेछ), सजिलो छ। मैले समर्पित चर्च गोर्खाहरूको संख्याको बारेमा सोच्ने सोचें जुन पार्सरको कार निधिमा उनीहरूको वेतनको अंशको अंशको बारेमा केही सोच्दैन तर कसैलाई कसैले पनि बुझ्न खोज्न गाह्रो छ किन घरको सहयोगमा तिनीहरूले 8 महिनाको लागि भुक्तानी गरेन किन कृतज्ञता पाउन सक्दैनन्? नि: शुल्क काम गरेर। एक पटक फेरि, यदि तपाईं सोच्नुहुन्छ कि म ईसाई ईश्वरलाई अनैतिक रूपमा गाह्रो बनाउँछु, म मुस्लिमहरुको उदाहरण दिन सक्छु जुन प्रार्थना गर्ने गर्भमा गर्व मानिन्छ तर जब अन्धकार-पतित शुरुवात उनीहरूलाई अनुहारको खोजी गरिरहेको हुन्छ, उनीहरूले आफैंलाई बेवास्ता गरेनन्। शुरुवातका लागि (इस्लाम वास्तवमा अल्पसंख्यक एक मुस्लिम मुस्लिम को कर्तव्य दिइरहन्छ।)

धैर्यजनक महसुस गर्ने गतिमार्फत सजिलो छ। यो गर्न एक फरक कथा हो, जो एकदम बुझ्न योग्य छ। मैले मेरो राम्रो साथी डटुक विनोद सेखरको बारेमा सोधे, एक खेलमा उनले यस्तो लेखे, "यदि अचानक मूल्य घट्यो भने, गरीबले अरु संसारहरूमा जन्मिएका छनौट गर्ने उपाय पाउँदछ।" एक नौकरी प्राप्त गर्न को लागि आफ्नो बस किरा को बर्दाश्त छैन तर बियर वा धुम्रपान को लागि आफ्नो पछिल्लो केहि पनीहरु को उपयोग को अन्त मा समाप्त हुन्छ। गरिब व्यक्तिहरूसँग ह्याङ्किङ्गले तपाईंलाई ठूलो ढङ्गमा खिच्न सक्छ। यदि केहि छ भने, गरीबहरूलाई बोडहरू दुखाइरहेको छ।

यसो गर्दा, यो तपाईंको सँगी मानिसको लागि दयालु हुने मानव आत्माको लागि आवश्यक छ। सरल शब्दहरूमा, तपाईं व्यक्ति हुनुहुन्छ जुन तपाईं परमेश्वरको इच्छाको कारण भागमा हुनुहुन्छ। म हुँ जो हुँ किनकि कुनै पनि तरिका केहि ब्रह्मांडिक अदालतमा उपयुक्त मानिएको थियो कि म सिंगापुरमा जन्मेको आमाबाबुको रूपमा केही सभ्य मानिसहरूको जन्म हुनेछु। यद्यपि मैले यसलाई ठूलो समयमा बनाएको छैन, म भोटेको छैन र म भोक छैन। म मेरो अंगहरूका साथ कार्यात्मक क्रम र एक दिमागमा परिचालन गरिरहेको थियो। जो पनि ईश्वरीय बाहिर छ त्यहाँ मलाई मलाई एकदम राम्रो महसुस दिई मैले मलाई भन्दा महसुस गरेर।

त्यसकारण, म यी सबै उपहारहरू के गर्न सक्दिनँ प्रश्न सोध्छु? मलाई हामीमध्ये धेरैजसो हामीले आफैंले गर्न को लागी प्रयोग गर्यौं तर यसको भन्दा धेरै कुरा छ। कुनै पनि ठाउँ, जुन सफल भएका मानिसहरू हुन् ती व्यक्तिहरू जसले मसीहलाई हृदयमा राखे र आफैंभन्दा बाहिर हेर्ने काम गरे र अरूले तिनीहरूलाई ल्याउनका लागि रोजेका थिए। कहिलेकाहीँ, हामी आफूलाई आफूलाई उच्च बनाउनुपर्दछ जब हामीले आफूलाई विनम्र बनाउँछौं र कमजोरीलाई फाइदा गर्छौं।

ख्रीष्टका शिक्षाहरू भन्दा पहिले, परमेश्वर सधैं जीवहरू थिए जुन मूर्तिहरू भन्दा स्पष्ट रूपमा अधिक शक्तिशाली थिए। उदाहरणको लागि, केवल एक भगवान थिएन, उहाँ परमेश्वरका राजा हुनुहुन्थ्यो र मृत्यु मानिसहरूले उहाँलाई ठूलो ठूला मूर्तिहरू बनाउनुभयो वा अन्य ......

येशू, केहि फरक गर्नुभयो। उहाँ एक परिस्थितिमा जन्मिएको थियो जहाँ उहाँ गधाभन्दा माथि बस्थे थियो। उहाँले ठूलो रकम कहिल्यै कहिल्यै बनाउनुभएन र नचाहिँ उनले केहि स्पष्ट गरे कि भगवान जस्तो कि मानिसहरूले यसलाई थाहा पाउनेछन्। बरु, उहाँले आय आय सृजन गर्ने काम कहिल्यै नगर्नु भएको छ, कम से कम (कम कर संग्रहकर्ता, वेश्यालय आदि) को वरिपरि लटाउनुभयो र अपराधीको सबै भन्दा कम रूपको रूपमा मर्नुभयो।

यद्यपि, उहाँले एक अरब भन्दा बढी व्यक्तिहरूले परमेश्वरको जीवन्त अवधारणाद्वारा स्वीकार गर्नुभएको छ। अर्को अरब मान्छेले उसलाई उहाँलाई परमेश्वरको मुख्य दूतको रुपमा चिनेका छन् र धेरैले उहाँमाथि ईश्वरीय स्थितिको रूपमा लिन्छन्। उहाँको शिक्षाले हामीले पश्चिमी सभ्यताको आधारमा आधार बनाउँछ।

येशूले हामीलाई सिकाउनुभएका व्यक्तिहरूसँग सिकाउनुभयो, अरू सबैले जोडिदिए। मलाई लाग्छ कि येशूले आफ्नो नाम प्रोफेस गर्ने जो ठूलो मुख र चौर्याटहरूलाई घृणा गर्थे

क्रिसमसको दृष्टिकोणको रूपमा, म धन्यवाद दिन्छु कि मैले धेरै आशीर्वाद पाएको छु र आशा गर्दछु कि मैले गरेको हुन सक्ने एक वा दुई चीजहरूले ती कम भाग्यको लागि जीवनलाई अझ राम्रो बनाउँदछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?