विवाह भनेको के हो?

अन्य आधा मलाई आइतवार फिट थियो। उनले मेरो र केहि महिलाहरूको बीचमा केहि सन्देशहरू देखे र म अरू महिलाहरूलाई के सन्देश पठाउँदैछु जान्न चाहन्थी। मैले मेरो निर्दोषताको विरोध गर्दा उनले भनिन् कि म एक विवाहित मानिस हुँ र विवाह एकल जोडीको लागि प्रतिबद्ध रहेको छ।

संयोगवश, खबर छ कि दक्षिण Bend इन्डियाना को पूर्व मेयर, पीट बटिगीग यस नोभेम्बरको राष्ट्रपति चुनावमा डेमोक्र्याटको छनौट हुन दौडबाट पछि हटेको छ। जसरी मैले तार सेवामा खबरहरू पढेको थिएँ, मैले एउटा क्युटर र बढी टेलेन्टेड मानिसहरुबाट एउटा पाठ प्राप्त गरें भनेर मलाई थाहा छ कि जवान मेयरले "मलाई राम्रो समयको सम्झना गराउँदछ, अमेरिकामा शालीनता र सम्मानका साथ।"

म यस बयानको बारेमा सोच्छु किनकि मेयर पीट सायद त्यति नै करीव हुन्छ जतिखेर यो तस्वीरको उम्मेदवार हुन जान्छ। ऊ टिभीमा राम्रो देखिन्छ; उहाँ स्पष्ट कुराकानी गर्नुहुन्छ र एक भन्दा बढी भाषाहरूमा त्यसो गर्न सक्षम हुनुहुन्छ। उनले सैन्य (अफगानिस्तान) मा एक लडाई भूमिका मा सेवा गरेको छ र एक भक्त व्यक्ति हो। ऊ एकै साथीसँग केहि बर्षसम्म विश्वासी भई विवाह गरीरहेको छ। डेली शोका ट्रेभर नूहले टिप्पणी गरे जस्तै, "उनका कंकालहरू पनि उनको बारेमा राम्रा कुराहरु गर्छन्।" तपाईं सोच्नुहुन्छ कि र अमेरिका कि पारिवारिक मूल्य जस्तै चीजहरु मा विश्वास दाबी उहाँलाई एक फ्ल्यास मा मतदान।

जहाँसम्म, मेयर पीटसँग एक खास मुद्दा छ किनकि उनी लोकप्रिय छ। ऊ हो प्राय जसो महिलाले बोलाउनेछन्, जो मानिस पनि राम्रो हुनुहुन्न। उनले सबै बक्सहरू जाँच गर्दछन् जुन महिलाले एक पुरुष बाहेक अरूले खोज्दछन् - उनी खुल्लमखुल्ला समलि .्गी हुन् र उनी विश्वासीपूर्वक विवाह गरेका व्यक्ति अर्को पुरुष हुन जान्छन्। जतिसुकै रश लिम्ब्भलाई घृणास्पद लाग्छ, मलाई लाग्छ उनीसँग एउटा कुरा छ जब उनी भन्छन् कि अमेरिकाले "गे" राष्ट्रपति चयन गर्न तयार नहुन सक्छ (अमेरिकाले धेरै महिला मुस्लिमलाई चुनिएको छ, धेरै बहुमत मुस्लिम देशहरू भन्दा फरक छ र त्यसले २०० लाई लग्यो। -यहाँ कसैलाई छनौट गर्न जो गुलाबी भन्दा गाढा छाया छ)

अमेरिका खुला समलि .्गी राष्ट्रपतिका लागि तयार नहुन सक्छ (भारतीय सभ्यताका खुला समलि Prime्गी प्रधानमन्त्री रहेको कन्जर्भेटिभ क्याथोलिक आयरल्याण्ड जस्तो छैन), विवाहको परिभाषा - मेयर पीटको एउटा महान् विषयलाई उजागर गरेकोमा हामी कृतज्ञ हुनुपर्दछ।

ट्रम्प प्रशासनको सब भन्दा ठूलो उपलब्धि यो हो कि रूढीवादी ईभान्जेलिकल ईसाईहरूले यसलाई समर्थन गर्न मात्र प्राप्त गरे भन्ने तथ्यलाई ट्रम्प क्रिश्चियनको विपरितको बिपरितको नजिक छ रूपमा। आफ्नो रेस-बाइटिंग बयानबाजीलाई छोड्दै, र "राम्रो मान्छे" को रूपमा मानवताको न्यूनतम रूपहरूको वर्णन, श्री ट्रम्पको व्यक्तिगत जीवन एक गडबड हो। ऊ तीन पटक विवाह भएको छ। उनको वर्तमान पत्नी यति धेरै कान्छी छ कि सबै भन्दा सही सोच सोच दिमाग दुबै पक्षका लागि विवाह पछि प्रेरणा शुद्ध प्रेम मा आधारित हुन सक्दैन।

उनका तीन विवाहबाहेक, श्री ट्रम्पले धेरै प्रकारका स्वामिनी राखेका थिए र एकपटक टिप्पणी गरे कि यदि इवान्का उनकी छोरी थिइनन् भने, उनी उनलाई सम्भवतः डेटि' गर्छिन् - राम्रा राम्रा देखिने २० वर्ष पुरानो बुबाको रूपमा, मेरो प्रतिक्रिया मात्र हो - eww श्री ट्रम्पको व्यक्तिगत जीवनमा सब भन्दा ठूलो आश्चर्य भनेको तथ्य यो हो कि तिनका बच्चाहरू आश्चर्यजनक रूपले सामान्य वा सामान्य छन् जस्तो कि यो परिस्थिति दिइन्छ।

यद्यपि यी सबैका बाबजुद पनि, "रूढिवादी" तत्त्वले श्री ट्रम्पलाई भगवानबाटै मान्छे स्वीकार्छ किनकि उनको विभिन्न विवाह, स्वास्नी र अश्लील ताराको भुक्तानी भएता पनि श्री ट्रम्पको सम्बन्ध "एक पुरुष र एक महिला मापदण्ड" लाई पूरा गर्दछ। , उहाँसँग केहि सम्बन्धहरु जबरजस्ती को एक निश्चित मात्रा समावेश छ भने।

महापौर पीटको विपरित सम्बन्ध रिश्ता शानदार मोनोग्यामस छ र अझैसम्म यो एक पुरुष, एक महिला मापदण्ड पूरा गर्न असफल हुन्छ र त्यसैले यसलाई "अनैतिक" भनेर पेन गरिएको छ। सिंगापुरका रूढीवादीहरूले यो पनि भन्ने छन् कि मेयर पीटको जस्तो विवाह स्वीकार गर्नु गलत छ किनभने तपाईं "समलिay्गी जीवनशैली" स्वीकार गर्दै हुनुहुन्छ, जुन बहुसंख्यक मानिसहरूले स्वीकार गर्दैनन्।

अझै, प्रश्न बाँकी छ, के हाम्रो विवाहको अवधारणा ट्रम्पको विभिन्न विवाहहरू भन्दा मेयर पीटको जस्तो हुनु हुँदैन? आखिर, के विवाह दुई पार्टीहरू प्रतिबद्ध सम्बन्धमा हुन चाहेको कुराको सट्टामा हुनु हुँदैन र एउटा पार्टीले अर्कोबाट सबै कुरा बाहिर निकालेर बदलीमा केही नदिईकन?

"समलि .्गी विवाह" को प्रश्नले "समलि .्गी" भागमा धेरै ध्यान केन्द्रित गरेको छ। हामी मध्ये धेरै धेरै यो "एक पुरुष र एक महिला" बीचमा वास्तवमै विवाहमा के हुन्छ भनेर भन्दा पनी ग्रस्त छन्। मेयर पीट एक "एक पुरुष, एक महिला" सम्बन्धमा नहुन सक्छ तर उनले ठीकै भने जस्तै उनको विवाहमा अश्‍लील ताराहरू तिर्नु पर्दैन।

म यो तथ्यमा फर्किन्छु कि म जवान केटीको बुबा हुँ। हो, आदर्श रूपमा, म मेरो खुशीको भन्दा बढी खुशी छु यदि मेरी सानी केटीले आफ्नो बाँकी जीवन बिताउनको लागि एक भद्र मान्छे फेला पारे। जे होस्, यदि उनको प्राथमिकता अर्को महिला को लागी थियो, त्यसैले हुन सक्छ। अपमानजनक "सामान्य" सम्बन्धहरूको शृंखला भन्दा बराबरको समान सेक्स विवाह गर्नु राम्रो हुन्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?