हजुरबा राम्रो छ

एउटा चीज जुन मैले बूढो भएको देखेको थिएँ भन्ने तथ्यहरू यो हो कि मानिसहरूले मलाई केही गम्भीर रूपमा व्यवहार गर्न सुरु गरे। एक डेमोग्राफिक जसले मलाई अधिक गम्भीर रूपमा उपचार गर्‍यो जस्तो जवान महिलाहरू थिए र जसरी मैले पहिले ब्लग गरेको थिएँ, रमाईलोको बच्चाले पर्याप्त स enough्केतहरू छोड्छ जुन तपाईंको बच्चाले तपाईंलाई "घृणित" जस्तो व्यवहार गरिरहेको छ भनेर बताउँदा रोचक लाग्दछ। बुढो मान्छे।"

म यो ल्याउँदैछु किनभने राजनीतिमा एक नयाँ घटना छ - "कूल ओल्ड लोग।" "कूल ओल्ड पर्सन" को सब भन्दा प्रख्यात उदाहरण अमेरिकामा हो। नोभेम्बरमा चुनाव डोनाल्ड ट्रम्प who 74 बर्षको हुने छ र उनका सम्भावित प्रतिद्वन्द्वीहरु बीच हुनेछ, जसमा बर्नी स्यान्डर्स (उमेर 78 78), जो बिडेन (उमेर 77 77) र माइकल ब्लूमबर्ग (also 78 वर्षको उमेर) पनि पर्छन्। हालका डेमोक्र्याटहरूको बीचमा अपवाद केवल मेटे बुटिगीग हो, जो स्पष्ट रूपमा 38 38 वर्ष पुरानो छ। चाखलाग्दो कुरा के छ भने, श्री स्यान्डर्स, जो हालको फ्रन्ट रनर छ, युवा मतदाताहरूमा सबैभन्दा लोकप्रिय छ (मेरो कान्छो भाइको साथीहरू सबै गर्व स्यान्डर समर्थक हुन्), जबकि युवा मेयर पीट बढी मतदाताहरू बीच लोकप्रिय छ र कान्छी भीडसँग संघर्ष गर्दैछ।

यहाँ सिंगापुरमा राजनीतिमा सब भन्दा राम्रो कुरा भनेको डा। टान चेng बोक हो, नवगठित प्रगति सिंगापुर पार्टी (पीएसपी) का महासचिव, जो 79-वर्ष पुरानो छ। मैले मेरो अघिल्लो पोस्ट "हजुरबुबाको बदला" मा उल्लेख गरेको छु कि PSP भेलामा हुनुको बारेमा सबै भन्दा उल्लेखनीय कुरा भनेको तथ्य यो हो कि करीव one 45 वर्ष नाघिसकेका थिए तर अत्यन्त उत्साहित थिए। जबकि तपाईं "रक स्टार" शब्द एक--वर्ष पुरानोसँग सम्बद्ध गर्नुहुन्न, डा। ट्यान पक्कै त्यस्तो थियो।

किन यस्तो त्यस्तो छ कि हामी अब वृद्ध मानिसहरुको समूह बच्चाहरु संग यति सुन्दर देखिरहेका छौं? हुनसक्छ यो बुढो मान्छेसँग आफ्नो दिमागमा बोल्न सक्षम हुने र मुद्दाहरूको सम्बोधन गर्न सक्षम हुनुको साथ केहि गर्नको लागि छ जुन चाखलाग्दो कुरा, युवालाई असर गर्दछ। सिंगापुरमा, PSP ले एकदम चलाखीसाथ उनीहरूको एक टोलीमा सस्तोमा आवासको मुद्दा बनाएको छ। संयुक्त राज्य अमेरिकामा, यो-78 बर्षे Bernie छ जो "सबैका लागि मेडिकेयर", र विद्यार्थी debtण माफी जस्ता चीजहरूको बारेमा छलफल गर्दैछ।

यदि बर्नी स्यान्डर्स हाल "सबैभन्दा लोकप्रिय हजुरबुबा" को लागी अगाडि रनर हो भने, यो वास्तवमा हजुरबा हजुरआमा नै हो जसले बच्चाहरूको लागि महत्व राख्ने मुद्दाहरूको लागि बोल्दै हुनुहुन्छ, जुन आमाबाबुले कुनै किसिमले छलफल गर्न चाहँदैनन्। तपाइँको पारिवारिक शीर्षक पछाडिको उपसर्ग "भव्य" हुनु तपाइँ बच्चाहरु संग केहि विशिष्ट सुविधाहरु प्रदान गर्दछ। म भियतनामको मेरो भर्खरको यात्राको बारेमा सोच्दछु जहाँ मलाई मेरो नाति कृष्णासँग भेट्न आए जसले मलाई "मेरो सबैभन्दा मिल्ने साथी" भनेर वर्णन गरे।

प्रश्न सरल छ - हामीमध्ये कति जना हजुरबा हजुरबा हजुरआमासँग धेरै भन्दा धेरै नजिक थियौं? म पक्का छु कि धेरैले उनीहरूको हजुरबा हजुरआमाको सम्झना छ, त्यहाँ आएका आकृतिहरू र ती कुराले तपाईंलाई भन्न सक्छ कि तपाईंको बाबुआमाले त्यस्ता कुराहरुमा झगडा गरिरहनु भएको थियो जुन यति धेरै फरक पर्दैन र के कुरा साँच्चिकै महत्त्वपूर्ण छ प्रेम र चासो।
राजनीतिमा, हामी "पिता" मुद्दाहरूको कुरा गर्छौं बचाव र सुरक्षा र "आमा" सवाल जस्ता शिक्षा जस्ता। ठिक छ, हामीसँग "हजुरबुबा" मुद्दाहरू छन्, जुन आमाबाबुले सोच्ने मुद्दाहरू हुन् तर तिनीहरू एक कदम अगाडी जान्छन्। हजुरबुबालाई थाहा छ कि शिक्षा महत्त्वपूर्ण छ तर उसले यो पनि बुझ्दछ कि तपाईं विद्यार्थी loansणको कारण कमजोर हुनु हुँदैन। हजुरबुबा बुझ्नुहुन्छ कि कसरी झगडा गर्ने भनेर जान्नु महत्त्वपूर्ण छ तर मानिसहरूलाई साथी बनाउनु भन्दा उनीहरूलाई साथी बनाउनु सजिलो छ।

"कूल हजुरबुबाको" सामना गर्ने व्यक्तिले उनीहरूलाई कहिल्यै बुढो हुनु हुँदैन। उनीहरूले बिर्सनु हुँदैन हजुरबुबाका हजुरआमा बच्चाहरू छन् जसले आफ्ना हजुरबा हजुरआमालाई साथ दिनुहुन्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?