भाग्यशाली जनरल

जब उनले सामान्य मा हेर्ने गुणहरु बारे सोधे, नेपोलियनले एक पटक भने कि उनले "भाग्यशाली" जनरलहरू छनौट गरे। म यो कोटिको बारेमा सोच्दछु जब पनि सफलताको शीर्षकको बारेमा कुरा गर्ने कुरा आउँछ। पर्याप्त व्यक्तिहरूसँग कुरा गर्नुहोस् जसले "यसलाई" बनाएको छ र तिनीहरूले तपाईंलाई उनीहरूको दिमाग, कडा परिश्रम र सरासर दृढ संकल्पको बारेमा बताउनेछन्। उनीहरूले "भाग्य" प्राप्त गर्न कहिल्यै स्वीकार गर्दैनन्।

जहाँसम्म, यदि तपाईले राम्रो गरीरहेको क्यारियरको विश्लेषण गर्नुभयो भने, तपाईले बुझ्नुहुनेछ कि यो रेखाको छेउमा कत्ति सुखी क्षण थियो र ती सबैको लागि तिनीहरू गए। जब मैले भर्खरै विश्वविद्यालय छोडेको थिएँ, मलाई अप्पा गाइड्सका संस्थापक हंस होफरले भनेको थिए कि सफल व्यक्तिले बुझेको मुख्य कुरा "मौका" हो। केही वर्ष अघि मैले यस बारेमा ब्लग गरेको थिएँ:

https://beautifullyincoherent.blogspot.com/2014/10/the-thing-that-every-business-school.html

म भाग्यमा यो ब्लग पोष्टको बारे सोच्छु किनकि हामीले भर्खर हाम्रो दोस्रो रक्षा सेना प्रमुख, लेफ्टिनेंट-जनरल, एनजी जुई पिंग हरायौं। यदि तपाईं जनरल एनजीको जीवन कहानी हेर्नुभयो भने, तपाईंले बुझ्नुहुनेछ कि उहाँ सबैभन्दा अनौंठो जीव हुनुहुन्छ - एक व्यक्ति जसले भाग्यशाली हुन जान्छ र सही समयमा सही ठाउँमा हुनुको कारण सम्भव हुन्छ।

अघि बढ्नु भन्दा अघि मैले यो कुरा बुझाउनु पर्छ कि म जनरल एनजी (आर्टिलरी) जस्ता गठनबाट छु। जबकि म त्यस व्यक्तिलाई कहिले पनि भेटिएन (उनले डिफेन्स फोर्सको चीफ हुन अस्वीकार गरे, जबकि म आधारभूत सैन्य तालिममा थिएँ), धेरै जसो मेरो वरिष्ठ प्रशिक्षकहरूले त्यस व्यक्तिसँग काम गरेका थिए (विशेष गरी मैले वरिष्ठ वारन्ट अफिसर लिम सेन्गको सम्झना गराएको थिएँ। वाह, जो २० औं बटालियन सिंगापुर आर्टिलरीमा उसको ब्याट्री सर्जेन्ट मेजर थिए)। पछिल्लो जीवनमा, म एक वकिलको साथी हुनेछु जसले छायाँमा उसलाई सेवा गरे (एक सल्लाहकार उसले परामर्श गरे पनि ऊ अन्य वकिलहरु संग संलग्न थियो)। त्यसोभए, मलाई जे सामान्यको बारेमा थाहा छ म मात्र आधिकारिक प्रेसमा पढेको थिएँ र मान्छेले उसको बारेमा मलाई के भने।

मेरो दोस्रो योग्यता भनेको यो हो कि जब म जनरल एनजीको "भाग्य" को कुरा गर्छु, तब म उसले जितेको लडाईहरूको स to्केत दिँदिन। सिंगापुरका सशस्त्र बलहरू वास्तविक युद्धमा कहिले पनि परिक्षण गरिएको छैन (यद्यपि निष्पक्षताका साथ, हाम्रा केटाहरूलाई शान्ति कायम गर्ने मिशनमा सराहना गरिएको छ र सिंगापुरका अफिसरहरूले यसलाई वेस्ट पोइन्ट र स्यान्डहर्स्ट जस्ता ठाउँहरूमा उनीहरूको कक्षाको शीर्षमा पुर्‍याउँछन्)। जब म जनरल एनजीको भाग्यको बारेमा कुरा गर्छु, तब म उसको व्यक्तिगत क्यारियरलाई जनाउँदै छु।

कसरी सामान्य लकी थियो? म अनुमान गर्दछु कि सब भन्दा सुस्पष्ट ठाउँ भनेको यो हो कि उहाँ जन्मनु भएको थियो र सिभिल सर्भिसमा भर्ना हुनुभएको थियो जब उनीहरू अक्सब्रिज विश्वविद्यालयबाट कागजको योग्यतामा अलि अलि चिन्तित थिए। जनरल एनजीले सिंगापुर सशस्त्र सेनाको नेतृत्व छोडे पछि, उनका सबै उत्तराधिकारीहरू अनिवार्य रूपमा एकै थिए - सुन्दर ओक्सब्रिज डिग्रीका साथ सुपर स्केल।
उसको भाग्य उसको जन्मको समय भन्दा परसम्म पुग्यो र उसको लामो क्यारियरमा उनी आफ्नो दक्षता चम्किन सक्ने अवस्थामा पुग्ने राम्रो भाग्य थिए। यी केही भाग्यशाली क्षणहरूले उहाँलाई स्ट्र्याटोस्फेरिक तहहरूमा पुग्न मद्दत गर्‍यो।

राम्रो भाग्य को पहिलो टुक्रा तथ्य यो हो कि त्यो समाप्त भयो एक निश्चित अधिकारी क्याडेट को सल्लाहकार ("OCT") ली। उहाँ एक असल सल्लाहकार हुनुहुन्थ्यो र उनको अन्त्येष्टिमा उनले सिकाएको ओसीटीले विश्वलाई भन्यो, “सेनामा उहाँ मेरो सबैभन्दा धेरै समयलाई याद गर्नुहुनेछ, जब उहाँ पहिले मेरो कमाण्डिंग अफिसर हुनुहुन्थ्यो, र पछि म उहाँसँगै काम पनि गर्नुहुन्थ्यो। एक नेता र सहकर्मीको रूपमा मैले उहाँबाट धेरै कुरा सिकें। ”

जनरल एनजीको लागि भाग्यको दोस्रो भाग १ 199 199 १ मा आयो जब सिंगापुरको भूमिमा सिंगापुर एयरलाइन अपहरण गरियो। जबकि जनरल एनजी पहिले नै रक्षा बलका प्रमुख थिए (मान्छेले उनलाई अगाडि लाइनमा भएको अपेक्षा गर्न सक्ने उच्च स्तर), उनीसँग एक वास्तविक अभियानको निरीक्षण गर्ने सुअवसर थियो (मान्छेहरू मर्ने किसिमको प्रकार) जुन अत्यन्तै प्रमाणित भयो। सफल आजसम्म, SQ ११7 अपहरण बचाव अभियान SAF मा एक घटना हो जहाँ सेनाले देखाए कि उनीहरूले "वास्तविक" अवस्थामा प्रदर्शन गर्न सक्दछन्। यसै घटनाले जनरल एनजीलाई नजिकको केहि दावी गर्न अनुमति दियो किनकि सिंगापुरका जनरलहरूले दावी गर्न पाउने छैन - “वास्तविक जीवन आदेश”।

जब उनी SAF बाट सेवानिवृत्त भए, जनरल एनजीले अरु कुनै शीर्ष सरकारी कर्मचारीले गर्नु भन्दा पहिले उनले गरे - उनी एक उद्यमी भए। हाँसउठ्दो कुरा के छ भने, सेनामा उनको लामो क्यारियरले वास्तवमा उहाँलाई हरियो पोशाक लगाउनु भन्दा टाढाको जीवनको लागि तयार पारेको थियो। उसको ग्र्याचुइटीले उसलाई सुरुवात पूंजी दियो र सही मानिसहरुसंग उसको कुराकानीको लागि बलियो सम्बन्ध थियो। जनरल एनजीले केहि सरकारी संगठनहरुमा केन्द्रीय भविष्य कोष ("सीपीएफ" बोर्ड - हाम्रो मुख्य पेन्सन कोष) र चार्टर्ड इंडस्ट्रीज (सैन्य औद्योगिक परिसरको सिंगापुरको संस्करण) को बोर्ड मा एक कवच सेवा गरे, जबकि उनको मुख्य पोस्ट सेना जीवन थियो। एक उद्यमी। जनरल एनजी प्रशान्त एन्डिज रिसोर्सेस लिमिटेडका सह-संस्थापक थिए।

एउटा क्षेत्र जहाँ उहाँ भाग्यमा हुनुहुन्न उहाँ व्यक्तिगत स्वास्थ्य हुनुहुन्थ्यो। २०१ In मा उनलाई अग्नाशयी क्यान्सर भएको पत्ता लाग्यो, जसले यस वर्ष उनको जीवन समाप्त गर्यो। चाखलाग्दो कुरा के छ भने, जनरल एनजीको मृत्युले उनी कति भाग्यमानी रहेछन् भन्ने कुरा देखायो। उहाँ भीडभन्दा फरक हुन आँट गर्नुभयो। उसको पूर्ववर्ती एक cushy डिप्लोमाको काम मा सेवानिवृत्त। उनका उत्तराधिकारीहरू सबै कुशी नागरिक सेवाको काममा वा निजी क्षेत्रको सरकार-नियन्त्रित संस्करणमा काममा लागेका छन्। ओन्लिनेसिटिभेनको निम्न रिपोर्टले देखाउँदा फरक फरक भएकोले उनलाई सिंगापुरको सामान्यतया कडा "सरकारबाट कोही पनि विरोधी" अनलाइन मिडियाबाट न्यानो श्रद्धांजलि अर्जित भयो:

https://www.theonlinecitizen.com/2020/01/14/late-lg-ng-rejected-pm-lees-offer-to-live-off-govt-unlike-lgs-desmond-kuek-and-ng- yat-chung /? fbclid = IwAR1O6qWOfD8I6RkV6-tQOewonGfhL06Y_Yqz1kjNORC0NvNjNmlbIA31y7w

जीवनमा भाग्यशाली हुनको लागि उनलाई मृत्युमा पनि भाग्यशाली बनायो।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?