चिसो पक्षी फ्लाई

बुबाको दिन आएको छ र गए। यो एक समय थियो जब हामी सबै भन्दा राम्रो प्रयास गर्छन जसले पुरुषहरूको बारेमा हामीलाई बनाएको टिन्नी सेल को योगदान को बारेमा राम्रो हुन। मेरो अनुभवको अनुभव धेरै राम्रो भएको छ। तपाईंले भन्न सक्नुभयो कि मैले यसलाई भाग्यमानी मारेको थियो जब परमेश्वरले मलाई आमाबाबुलाई सदाको लागि बाँच्न सक्नुहुने निर्णय गर्नुभयो। मेरो बुबाले राख्ने शैलीको एकदम राम्रो काम गर्नुभयो। मेरो स्टेपडेड, ली र थोमसले मलाई बुझ्यो कि मैले बुबाको लागि योग्यता आवश्यक जैविक थिएन।

जब यो मेरो प्राकृतिक पिताको आउँदछ, म प्रायः यस तथ्यको बारेमा मोह मोहम्मद हुन्छु कि उनले एक सुन्दर कुशी जीवनशैलीको लागि धन प्रदान गर्थे र म किनभने "शिक्षित मानिस" हुँ। मेरो आमाले यसो भनिरहेछ, "कुनै पनि कुराले उनीहरूको व्यवसाय परिस्थितिलाई कस्तो बिर्सन सक्छ, उसले यो देखेको छ कि तपाइँको स्कूल शुल्क तिर्नु पर्यो।"

तथापि, के म मेरो पितालाई पर्याप्त धन्यवाद गर्न सक्दिन किनकि मलाई मलाई बढ्न सक्ने क्षमता थियो। यो न्यूजील्याण्डमा त्रास पछि मात्र थियो, जब रोनी र यिन टिट त्यो भयानक त्रासदीबाट उडिरहेको थियो। मेरो सेनाले मेरो ब्याट्रीको अभ्यासलाई रद्द गर्न सेनालाई धक्का दिईयो र एक जीवित फायरिङको लागि जाने मेरो अनिश्चितता जुन मेरो असल साथीलाई शुरुवात कब्रमा पठाइएको थियो। मैले मेरो आमालाई बोलाए, जसले मेरो बुबालाई भने, त्यसपछि त्यसपछि SAF को लागी जीवन नरक बनाइयो। उनले मलाई भने, "यदि तपाईं एक राउन्ड राउन्ड गर्न चाहानुहुन्छ भने, उनीहरूलाई भन्नुहोस्, तपाईं नहीं हुनेछौ र म यो हेर्न चाहन्छु कि उनी मार्शललाई अदालतमा हाल्दैनन्।" उहाँले मेरो ब्याट्री कमान्डरलाई एक पिताको रूपमा पनि भन्नुभयो, उनले रोनीको ओबामाको तस्विरलाई हेरे र मेरो तस्विरलाई आफ्नो स्थानमा राखे र ब्याट्री कमान्डरलाई बताए कि यो एक व्यायाम थियो कि हरेक आमाबाबु (मेरो ब्याट्री कमान्डर तीन जना केटीहरु लाई एक पिता बन्ने भयो) मार्फत जान्छ।

ठीक छ, दाँत लड्न र मलाई अभ्यासबाट बाहिर निकाल्नको लागी, मैले थाइल्याण्डमा प्रत्यक्ष डेमोमा सामेल गर्ने निर्णय गरे। सेनामा राखिएका शक्तिहरू म मेरा आमाबाबुसँग कुरा गर्छु। पिताले मलाई देख्नुभयो, मलाई उनीहरूको रिजर्भेसन बताउनुभयो र त्यसपछि मलाई मेरो आमा बोल्न बोलाउनु भयो र त्यसपछि भन्नुभयो यदि मैले प्रत्यक्ष फायरिङ गर्न आग्रह गरेँ। त्यस क्षणमा, मलाई साँच्चै महसुस भयो कि मेरो वरिपर सबैभन्दा राम्रो पिता थियो। यो यो सरल थियो, म उसलाई बताइरहेको थियो कि म केहि गर्न चाहन्छु जसले मलाई मार्न सक्छ (र सम्भावनालाई सम्झना राख्थ्यो कि यसले घरमै हिट गरेको थियो) र तिनका शब्दहरू "म तपाईंको निर्णयको सम्मान गर्नेछु, कुनै कुरा के हो।"

म यस घटनामा फिर्ता देख्छु किनभने यो चीजहरु मध्ये एक को प्रतिबिंबित गर्दछ जसले हाम्रो जिम्मेवारीहरु को लागी जिम्मेदार व्यक्तिहरु लाई बिर्सन बिर्सन्छ - अर्थात् जाने को लागी र हाम्रो शुल्कहरु लाई उनको योग्यता अनुसार उकालो वा सिंक गर्न। एक तरिका मा, नेतृत्व को हाम्रो पहिलो अनुभव हाम्रो आमाबाबु बाट आउछ, जो हाम्रो लागि हेर्न को लागी प्रोग्राम गरिएको छ र यदि तपाईंले पर्याप्त नौकरी साइटहरु को माध्यम ले पढ्नु भयो भने, तपाईंलाई संधै भन्यो कि "अच्छे मालिक" मालिक हो जो "गुरु" र " पोषण "तिमी। छोटोमा, एक असल मालिक आमाबाबु जस्तो छ।

यद्यपि, आमाबाबु र अन्य "नेतृत्व" तथ्याङ्कहरू ठोक्किएर एक बिन्दु हो जुन तिनीहरू "पछि हेर" हुन्छन् भन्ने कुरा असफल हुन्छ। सबै भन्दा राम्रो, यो आलोचक कष्टप्रद हो - मेरो पूर्व प्रेमिकाको बारेमा सोच्नुहोस्, जुन, आफ्नो प्रारम्भिक थोरैमा उनको आमाको अनुमोदन मेरो साथ हुन आवश्यक छ (भन्नु आवश्यक छैन, उनको आमाले मलाई छोडे तापनि म मात्र हुँ जो बाँच्नका लागी काम गर्दछ।) यो मूर्ख छ।

व्यवसायहरूमा, "चल्न" वा "अधिकार" लाई अक्षमता सम्भवतः व्यवसाय विफलताको एक प्रमुख कारण भएको छ। यसका सबै भन्दा खराब घटनाहरू "उद्यमीहरू" बाट आएका हुन्छन् विशेष गरी धेरै सफल व्यक्तिहरू जसले स्क्रिनबाट व्यवसायहरू निर्माण गरे। "संस्थापक" भनेर बिर्सन्छ कि उनको (प्रायः प्रायः पुरुषहरू) कोही कोही पनि एक सक्षम उत्तराधिकारीको पाप (यसैले मानव कमजोरलाई कमजोर पार्ने कामलाई छोडेर) छोड्छ र / वा वास्तवमा आफ्ना उत्तराधिकारीहरूसँग यसको साथ पाउन नदिने, यसैले यो मान्छे चार्जमा वास्तवमा चार्ज गर्न लगभग असंभव बनाउँछ।

म सिंगापुरमा बस्छु, एक देश जहाँ संस्थापक पिता धेरै तरिकामा राम्ररि उत्कृष्ट थिए। उनले आफ्नो गीतको वरिपरि उनको संगमरमरहरू पछाडि झिक्न चाहने गीत र नृत्य गरे र त्यसपछि तल पसेको थियो। खैर, उनले त्यसो गरेनन्। पछाडी पछाडीको बट्टा, उनले अड्कियो। उनको दुवै उत्तराधिकारीहरू (तिनीहरू मध्ये एक जना उनको छोरा हुनुहुन्थ्यो) आफ्नो छायाबाट बच्न सकेन। म एक संगोष्ठीमा थिए जहाँ एक प्रमुख पत्रकारले भन्नुभयो "हामी ली कुआन युवको युगमा छौं। ली होस्नी लोङ्गले प्रधानमन्त्री हुन सक्थे र गोह चोको टोंग 14 वर्षका लागि प्रधानमन्त्री हुन सक्थे तर यो अझै पनि ली कुआन यो युग हो। "तथापि, हामी उनको मृत्यु पछि ठीक तरिकाले गरिएको छ, तपाईले मद्दत गर्न सक्नुहुन्न तर महोत्सवमा एक अर्काको ज्यान गएको छ। त्यसो भए उनीहरुका लागि एक अर्काको ज्यान गएको छ।

 मेरो आमा आमाको रूपमा भन्नको लागी, उनको निश्चय गर्न पक्का हुन सक्छ कि हामी बिना उनको जीवन बिताउन सक्छौं (एउटा बिन्दु जुन जेनी बनाउन को लागी)। उनले मलाई सम्झाउछिन् कि हामी इङ्गल्याण्डमा एक सस्तो मान्छे थियो (श्री कुक) जसले सबै प्रकारका काम गर्न सक्थे र घरको काम गर्नका लागि आफ्ना केटाहरू प्रशिक्षित गरे - यसको कारण सरल थियो - श्रीमती कुक मर्यो। श्रीमती कुकले पुष्टि गरे कि उनको केटाकेटी बिना नै सकिन।

आमाबाबुको के हो भने पनि नेतृत्वको अन्य रूपहरू पनि सत्य हुनुपर्छ। एक नेता जसले आफूलाई अनि अपरिहार्य बनाउँछ उनको या उनको अनुयायीहरू एक विवेक गर्दै छन्। पीएन बाल्जी, आजको समाचार पत्रका पूर्व संस्थापक सम्पादकले यस तथ्यमा गर्व गर्छन् कि कागजले लाभ उठाउन थालेपछि। तिनको तर्क सरल थियो - उहाँ पक्का गर्नको लागि एक कर्तव्य को बिना उनको बिना कागज राम्रो हुनेछ। यदि विश्वभरका मात्र "नेताहरू" भनेर बुझ्न सकियो भने।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?