सेक्स र धूम्रपान

अलबामा राज्यका गवर्नर, श्रीमती केय आइवेले हालैको इतिहासमा सबैभन्दा कठोर "विरोधी-गर्भपात" कानुनी क्यामेरामा हस्ताक्षर गरेर विश्वको समाचार पत्रहरूको अगाडि पृष्ठमा गर्भपात फिर्ताको मुद्दा ल्याएको छ। अलबामाको गर्भपात कानूनले दुर्व्यवहारको बिरोधमा बिरोधको प्रतिबन्ध लगाएको छ। जस्तै अपेक्षित, यी कानुनी गुजाराले एक हलचलको कारण बनाएको छ। "प्रो-लाइफ" क्याम्प विजयी हुँदैछ र "प्रो-च्वाइस" ब्लिओ गर्दै छ कि हामीले कतिपय दु: खी छौं।
यो कथा मेरो आँखा रोल गर्दछ र म विकसित गर्छु, मेरो आमाले के भन्नुहुन्छ "सग" सिंगापुरमा मानसिकता, सोच्दै कि म रगतमा भाग्यशाली छु कि म सिंगापुरमा बस्छु, एक देश जहाँ "सामान्य ज्ञान" दिन नियम।

 मानिसको बारेमा सबै कुराको लागि, हाम्रो संस्थापक पिता, ली कुआन यू मानिस साधारण भावना र बुद्धिमानी निर्णय गर्ने एक अनौपचारिक क्षमता भरिएको व्यक्ति थिए। बूढे मान्छेले राम्रा निर्णयहरू राम्रो र खराब बीच छनौटको प्रश्न धेरै थिएनन् तर प्रश्नहरू दुई बुराई वा दुईवटा सामानको भन्दा बढी छनौट गर्ने एक प्रश्न थियो। यो एक बिन्दु हो कि तपाई प्रायः पवित्र को धरातल को तल झगडा गर्न चाहते हो, खास गरी ट्रम्प समर्थकहरु को पक्ष मा ईसाई हुन को लागी।

एक व्यक्ति को रूपमा गर्भपात तालिकामा आफ्नो पार्टनर पठाएको छ, म विश्वास गर्छु कि गर्भपात कानुन को समझ मा आधारित हुनु पर्छ कि यो राम्रो वा बुरी को विकल्प छैन तर अधिक राम्रो / कम बुराई को विकल्प। यदि हामी यो परिप्रेक्ष्यबाट बुझ्न सक्छौं, हामी विषयबाट चरम भावनाहरू प्राप्त गर्न सक्छौं र संलग्न पक्षहरूको धेरै भन्दा राम्रो रुचि मा केहि बनाउन सक्छ।
स्पष्टसँग सुरू गरौं। गर्भपात एक गंदा व्यवसाय हो; तथापि, तपाईं स्लाइस र वैज्ञानिक प्रक्रिया पाईन्छ। यसले जीवनको विनाश समावेश गर्दछ जसमा कोशिकाहरूको गठन जीवन सिर्जना गर्न एक साथ आउँदछ। यसैले, गर्भपात कानून को नैतिकता अनिवार्य रूप देखि जीवन को आसपास विकसित हुन्छ र गर्भावस्था मा केहि निश्चित चरण पछि गर्भपात गर्न को लागी प्रभावी रूप देखि अनुमति छैन किनकी "कोशिकाओं" वास्तव मा एक जीवन रूप बन गए हो।

गर्भपात, जस्तै कि उनि भन्छन्, कहिलेकाहीँ जन्म नियंत्रण विधि हुनु हुँदैन र म अनुमान गर्छु कि तपाईं जिना पठाउन तालिकामा पठाउन "दण्डित" हुनुहुन्थ्यो, किनकि मलाई एक महिलालाई यौन सम्बन्ध दिन इच्छुक छु अनावश्यक यौन सम्बन्ध हुन नतिजाहरू बिर्सनु भयो भनेर बिर्सनु भयो।

तथापि, म त्यो घातक निर्णय र पछि जिना संग मेरो दुई वर्षको विवाह प्रवेश गर्न को लागी निर्णय को लागी बच्चाहरु को दुरुपयोग गर्ने निर्णय सही जस्तै देखिन्छ। यद्यपि "के भयो भने" प्रश्नहरू जीनाको साथमा मेरो रिश्तेमा फर्कँदा सधैं मनको पछाडीमा रहनेछ, उनीसँग गर्भावस्थामा जाने निर्णयले सही एक थियो। हामी मौलिक रूपमा सँगै रहन चाहन्थे र मेरो मा उनको चाहनाहरू त्यस्ता थिए कि मेरो जीवन बिताउन लगभग असंभव थियो (यति धेरै कि मेरो पूर्व मालिक मध्ये एक क्यारियर सल्लाहको सबैभन्दा ठूलो टुक्रा थियो " कार्यालयमा देखाउँदै) र मेरा आमाबुबाले हामीलाई एक-अर्काको हत्या गर्दा प्रश्नको रूपमा व्याख्या गर्नुभयो (मामको संस्करणले तपाईलाई उनको मृत्युको पछाडि मारिदिन्छ र आफैलाई मार्नेछ)। उनको आमाबाबु, जो प्रारम्भिक सम्बन्धको लागि थिए थिए उनीहरु सँगै उठे र हामी एक-अर्काको लागि राम्रो थिएनन्।

तपाईं मलाई एक निलो वा स्वार्थी बोलाउन सक्नुहुन्छ तर यो विवाहबाट स्पष्ट छ कि हामी त्यो थियो कि ठूलो बुबा आमाबाबुलाई बेवास्ता गर्ने गर्दथे जुन उसको भलाइमा हानिकारक हुनेछ। मैले बेइजिङ सफल भएन, मैले चीजहरू गर्न सकिनँ कि मैले गर्ना र बच्चाको जिम्मेवारी बिना जिना छोडेको कारण गर्व हुन्छु, अन्तिम पटक मैले जाँच गरेको छु, आफैलाई ठीक छ। हामीले ती सेलहरूलाई भ्रामक हिंसाको युद्ध वा हाम्रो विवाहमा भएको हिंसामा बेवास्ता गर्नुभएन।

त्यसपछि, त्यहाँ व्यावहारिक पक्ष हो। मेरो पूर्व अंग्रेजी शिक्षक (श्रीमती क्लार्क) भने, "म यसको विरुद्धमा यसको विरुद्धमा छु तर यसलाई रोक्न यो महिलाहरूलाई मार्न चाहन्छु जसले दु: खी फिर्ता दिइएका युवतीहरूको भनाई खोज्ने छ।" इतिहासले देखाएको छ कि खाजाका नियमहरू वरिपरिका छन्, महिलाहरू अवांछित गर्भावस्थाहरूसँग सम्झौता गर्न झन् चल्छन्।

म प्रायः गर्भपातको लागी वेश्यालयमा ली कुआन युवका विचारहरू बुझ्न चाहन्छु। अझ राम्रो र नियन्त्रण गर्न को लागी यो भूमिगत संचालित र गन्दा तत्व द्वारा व्यवस्थित गर्नु भन्दा राम्रो छ।

ली कुआन यो अमेरिका अमेरिकामा गर्भपात मुद्दालाई सम्बोधन गर्न राम्रो भएको थियो। दुर्भाग्यवश, ली कुआन याईका समर्थकहरूले केहि चीजहरु मा आफ्नो सामान्य भावना स्पर्श गुमाएका थिए। दुई सबैभन्दा साधारण उदाहरणहरू जहाँ म विश्वास गर्दछु कि सिंगापुर सरकारले यो गुमाएको गुनासो धूम्रपान र समलैंगिक सेक्सका अवस्थामा छन्।

म धूम्रपान मा छलफल र "वैकल्पिक" तंबाकू उत्पादन र क्रिङ्ग मा छलफल। सरकार वास्तवमा बिस्तारै विषयमा पूर्णतया अनुमोदनशील रहेको छ। यसको बावजूद र बेलायतको रयल कलेज सर्जन्स जस्ता निकायहरूको संख्या बढ्दै गएको छ कि "वैकल्पिक उत्पादनहरू" धूम्रपान आदतलाई सङ्घर्षमा प्रयोग गर्न प्रयोग गर्दछ, सरकार अझै सचेत बनेको छ कि "त्यहा" आदान प्रदान गर्नदेखि रोक्न। बीचमा, सामान्य सिगरेट, जुन सबै सहमत छन् वैकल्पिक भन्दा खराब छ, सजिलै उपलब्ध छ।

 म अनुमान गर्छु कि तपाईं चाहानुहुन्छ कडा परिश्रम गर्न चाहानुहुन्छ, तर मलाई विश्वास छ कि त्यहाँ एक बिन्दु आउँछ जब तपाई वास्तवमा अन्त्य गर्नुहुने छ भन्ने प्रमाणको बावजूद छ कि तपाईंको स्थिति वास्तवमा कमजोर छ भन्ने कुरामा पछाडि मूर्ख देख्दा अमेरिकाको खाद्य र औषधि प्रशासन (एफडीए) हालै IQOS को बिक्री को लागी अनुमति दिइएको छ, फिलिप मोरिस द्वारा एक गरम र तंबाकू को जलाने को जरुरत छैन, जो दिखा रहेको छ कि सबै को एक कम बुराई को काम मा सहमत हो बनाउन को तरीका हो।

यदि वैकल्पिक तंबाकू उत्पादनमा सरकारको दृष्टान्त मूर्खतापूर्ण देखिन्छ भने, यौन सम्बन्धमा दृढताहीन दाहिने मूर्ख हो। बहसको भावना यस्तो भएको छ कि सरकार "यसको लागी कानून को लागी तर यसलाई लागू नगर्ने" को स्थान मा फंस्यो। यो स्पष्ट रूप देखि केहि छैन कि तपाईं एक सरकार ले आशा छ कि "कानून को नियम को रूप मा" को रूप मा भाग को रूप मा यसको डीएनए र एक वकीलको रूपमा भने - "कानूनको के हो भने तपाई यसलाई लागू गर्न चाहानुहुन्छ।" मैले प्रायः यसो भनें, क्यान्सर कोडको यस विशेष खण्डको समर्थन गर्नेहरूले अझैसम्म उठेका छन्। एक आवाज संग, तर्कसंगत बहस किनकि हामीलाई यो कानून राख्न आवश्यक छ।

ली कुआन यो सिद्ध थिएन तर मलाई लाग्छ कि उनी हरेक मुद्दामा सही छ। तथापि, तिनले आफ्नो भूमिकालाई नेताको रूपमा बुझे र निर्णय गरे जसले अधिक राम्रो वा कम बुराईलाई लाभ पुऱ्यायो। जब मैले संसारका यी बहसहरू हेर्छु, म उसलाई सम्झन्छु र व्यावहारिक ज्ञान देखाउँछु।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?