गहिरो चिसो र मोटो अनुकूल साथीहरू

म आज रातको एक रातको रातो खाना खान्छु जहाँ मेरो असाध्यै भाग्य थियो जुन धेरै आकर्षक जवान युवतीको छेउमा बस्न सकिन। त्यसोभए उनीहरुसँगको सम्बन्धको बारेमा जानकारी गराईदिनु भएको थियो। उनीहरुका अनुसार उनीहरुका अनुसार उनीहरुका अनुसार उनीहरुका अनुसार उनीहरुसँग यौन सम्बन्धको बारेमा जानकारी गराईएको छ। यो एकदम साँझ मन पर्यो र त्यसपछि मैले सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण प्रश्नको लागि धक्का दिएँ - तपाई कति वर्षको हुनुहुन्छ? उनी 27 बर्षको लागि फर्केर गए र कल्पनालाई मारे।

म त्यो विषय ल्याउछु किनभने सेक्स क्षेत्रमा "उपयुक्त" व्यवहारको विषय कुन विषय हो जुन सिंगापुर विश्वविद्यालयको सिंगापुर विश्वविद्यालयमा चिनिने टिमको कारणको कारण एक तातो कुरा हो। केटाकेटी-सम्बन्ध सम्बन्धी कुरा गर्दा हामी "उचित" व्यवहारलाई के छलफल गर्छौं?

सबै हिटरोजुलुअल पुरुषहरू जस्तै, मलाई सेक्सको काम मन पर्छ र म सुन्दर र छातीको मासु हेर्दै मन पराउँछु। मैले भनेँ कि म ठूलो व्यापारिक जिल्लामा मेरो व्यवसायको साथ छ। यो तथ्य हो कि "आँखा-कैंडी" को धेरै राम्रो छ - अर्थात् जवान, राम्रो देखिएका चीजहरू, छोटो कपाल स्कर्ट र उच्च ऊँची एड़ी। म पनि आफ्नो रक्षामा विज्ञापन गर्न चाहन्छु, यो पुरा तरिकाले सामान्य पुरुषहरु को लागि युवा महिलाहरु को आकर्षक र युवा महिला को मामला मा - 27 उमेर हो जहाँ प्रश्न मा महिला वास्तव मा एक महिला को रूप मा साथै शरीरमा - त्यसकारण, आकर्षक व्यक्तिलाई भेट्टाउन पालोफिलिया होइन। सबै ईमानदारीमा मलाई बेवास्ता थिएन कि मैले जवान महिलालाई प्रश्न सोधें।

तथापि, शाम को पछि पछि र मैले चीजहरु को माध्यम ले सोचा, म यस देखि थोडा परेशान थियो। म वास्तवमा चिन्ता भएको थियो कि मलाई सबैलाई सानो आकर्षक आकर्षक खोज्नको लागी चिन्ता थिएन। 27 मा एक पूर्ण सम्मानजनक उमेर हो र म पहिलो 44 वर्षीय व्यक्ति हुनेछु 27 वर्षीया आकर्षक को लागी, म मद्दत गर्न सक्दिन तर सोच्न सक्दिन कि केहि सही छैन। उनीहरु मेरो सानो भाइ, क्रिस्टोफर, जस्तै एक उमेर हो जुन मलाई सहयोग गर्न सक्दिन तर सानो प्यारा बच्चाको रूपमा सोच्न सक्थ्यो कि मैले "फैट-वाट" लाई बोलाउँथे। (रेकर्डको लागि, क्रिस्टोफर मेरो सामाजिक सर्कलमा " केटा खोज्दै, "वा रातो मेरो साथीहरू मध्ये एक को रूप मा" राम्रो कमबख्त। ")

इतिहास र समाजशास्त्रले यसलाई पुरानो पुरुषहरु लाई युवा महिलाहरु लाई स्वीकार्य बनाएको छ - उनको शक्ति र स्थिति र उनको प्रजनन को बीच एक स्पष्ट व्यापार बंद। पुरुषहरु, जस्तै कि उनि भन्छन्, उनीहरूको जवान चीजहरू उनीहरूको आकर्षित हुँदा सम्मान पाउछन्। यसको विपरीत महिलाहरूले युवा स्टुडियोको लागि जाने धेरै फ्याँक पाउँछन्। एक मात्र तथ्य यो हेर्न को लागी डोनाल्ड र मेलानिया को बीच 24 वर्ष को उमेर अंतर यो मुद्दा ईमानुएल र ब्रिजेट को बीच छैन।

तैपनि, र अझै सम्म, जब मैले मान्छेहरूको बारेमा सोधे, म त्यस उमेरमा जान्छु त्यस्ता तरिकामा उनीहरूको विचार गर्न अजीब लाग्छ। यो एक पटक मैले स्वीकार गरेँ कि म एक pedophile छैन जब मैले 5 बर्ष को उमेर मा केटीहरु संग बाहिर जाँदै थिए - म एक बच्चा को रूप मा तारा सम्झना र उनको साथी पनि प्यारी साना कुरा थिए। तथापि, तिनीहरू पूर्ण आकारको महिलाहरूमा बसीरहेकी थिई र मैले मदत गर्न सक्दिनन् तर केहिलाई ध्यान दिएर (मेरो बहिनीका शब्दहरूमा - "मैले तपाईलाई हेर्ने तरिका देख्नुभयो - घृणित।") मैले कसैसँग एकदम गहिरो सम्बन्ध पाएको छु त्यो भन्दा धेरै सानो।

यो मजेदार छ कि प्रकृति कसरी काम गर्दछ। मलाई सानो सानो जेनी मैले परिवारको साथीलाई कसरी हेर्ने देख्दा सम्झन्छु। उनले भने, "तिमी एफ *** तिमी होइनौ? उनीहरुका अनुसार उनीहरुका साथीहरुसँग भेटघाट गरेकी थिईन। उनीहरु आफुलाई बिहे गरेकी छिन्। यौन आक्रोश आउन र जानुहुन्छ तर एक स्पाइलीली जवान आइतवारमा एक पिता बन्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?