तपाईंलाई कपडा ब्रान्ड बेचन गर्न एक फैशन मोडेल आवश्यक छैन ...

श्री वेस्ले गनटर द्वारा

पीआर निर्देशक - दायाँ हुक कम्युनिकेशंस Pte लिमिटेड

credit to cartoonstock.com

मैले मेरो आफ्नै एजेन्सी सुरु गरें, मैले अनगिन्त प्रतिभाशाली व्यवसाय मालिकहरूलाई भेट्न मौका पाएको छु जुन बाहिरका ब्रान्डहरू बाहिर जान्थे। चाहे यसको F & B, Tech या एक क्षेत्र को रूप मा अर्काचालक को रूप मा आचार्य हो, तपाईं आशा गर्नेछन् कि यिनी सम्बन्धित क्षेत्रहरु को विशेषज्ञहरु एक एजेन्सी संग काम गर्न को लागी कि आफ्नो उद्योग सही बाहिर को अंदर जानता छ? पर्याप्त छैन।

यो कारणले गर्दा खडा हुन्छ कि एक मार्केटिङ विशेषज्ञ एक नै उद्योगको रूपमा एक उद्योगको होईन जो एक समान उद्योग बाट ग्राहकहरु को बहुमत को सेवा गर्दछ यो सही फिट हुनेछ, बुझन एक उत्पाद या सेवा को बिक्री को लागि संधै अनुवाद नहीं गर्छन।

यो जहाँ मैले फेला पारेको छ कि धेरै क्लाइन्टहरूले आफ्नो ब्रान्डका लागि एजेन्सीहरू चयन गर्दा साजिश गुमाउन सक्छन्। तिनीहरू प्रायः एजेन्सीहरूमा ध्यान दिन्छन् जुन एफ एन्ड बी वा टेक जस्तै क्षेत्रहरूमा उद्योगको विशेषज्ञहरूले तिनीहरूको अभियानको उद्देश्यमा ठूलो तस्वीरको नजर खोलेर र उनीहरूलाई आफ्नो उत्पादन वा सेवा बेच्न आवश्यक पर्दछ।

एक एजेन्सी चयन गर्ने सम्पूर्ण उद्देश्य यो होइन कि तिनीहरू तपाईंको उद्योगका विशेषज्ञहरू हुन् कि होइन, तर यदि तिनीहरू तपाईंको जस्तै मार्केट उत्पादन / सेवाहरूमा विशेषज्ञ छन्। उदाहरणका लागि लिक्सको क्याल्कक्स जस्तै कार ब्रान्ड, के तिनीहरूले ईन्जिनियर भाडामा ल्याउन र आफ्नो कार बिक्री गर्न चाहन्छन्? हो र होइन। उनीहरूले यूएसपीहरूलाई हाइलाइट गर्न सल्लाह दिएका थिए, तर मार्केटिङ टोलीले रणनीतिको साथ आउन आवश्यक छ जुन उपभोक्ता ब्रोशरहरू वा उपभोक्ता घटनाहरूको डिजाइन गर्ने सन्दर्भमा उपभोक्ताहरूलाई अपील गर्दछ। त्यसैले, अन्य शब्दहरूमा एक एजेन्सी बीचको बीचमा हुनु आवश्यक छ - तपाईंको उद्योगको केहि ज्ञान छ, तर पहिलो र सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण विपणन रणनीति कसरी बनाउने भनेर सही लक्षित दर्शकहरूलाई पुग्छ।

मलाई गलत नगर्नुहोस्। म एक टेक्न एजेन्सी भाडामा लिनको लागि तपाइँको नयाँ रेष्टुरेन्ट मेनु सार्वजनिक गर्न (यदि सम्म यो एअर रेस्टुरेन्ट रेस्टुरेन्ट छैन भने) को लागी वकिल छैन, तर हुन सक्दछ ग्राहकहरूले निर्णय गर्न अघि के गर्नु पर्छ यो केहि चीजहरूमा टिप्पणी लिनुहोस्:

1. ग्राहकहरूको सूची एजेन्सीको पोर्टफोलियो अन्तर्गत मात्र सूचीमा नदेखाउनुहोस्। पत्ता लगाउनुहोस् कि तिनीहरूले कसरी सेवा गरेका छन्

तपाईंको उद्देश्य / सेवाको लागि तपाईंको उद्देश्य के हो भन्ने आधारमा पत्ता लगाएर कसरी एजेन्सीले अभियानलाई कसरी कार्यान्वयन गर्दछ, तपाइँलाई एक विचार दिनेछ कि तिनीहरू कसरी रचनात्मक छन्। पहिलो नजरमा तपाईंले पोर्टफोलियोमा ठूलो ज्ञात ब्रान्डहरू प्रभावकारी लाग्न सक्दछ सम्म तपाई कसरी पत्ता लगाउनुभयो कि उनीहरूले कसरी सेवा गरेका थिए। उदाहरणको लागि उनीहरूले मात्र प्रेस विज्ञप्तिलाई ड्राफ्ट गरे र समाचार वायर मार्फत यसलाई पठाउँछन् वा त्यहाँ केही महिनामा एक रचनात्मक अभियान थियो? यदि तपाइँ एजेन्सी हेर्दै केवल प्रेस विज्ञप्तिहरू लेख्न र मीडियाको गुच्छालाई 'त्यहाँ शब्द बाहिर निकाल्न' पठाउन चाहनुहुन्छ भने महंगी एक भुक्तान गर्न कुनै पनि बिन्दु छैन। केस अध्ययनका लागि सोध्नुहोस् कि कति समस्याहरू समाधान गरियो र रणनीतिले उनीहरूको पीआर लक्ष्यहरू प्राप्त गर्नुको सट्टा मात्र ब्रान्ड नामहरू खोजेको थियो।

2. 'सेलिब्रिटी पीआर' द्वारा मूर्ख मत करो

सबै एक सुन्दर अनुहारको लागी लाग्दछन् र सोच्छ कि 'हजार जहाजहरू ल्याउन सक्छ' तर एकपटक ती जहाजहरू सुरू गरेपछि अर्को कदम के हो? त्यहाँ केही एजेन्सीहरू छन् जुन एक प्रतिनिधिमा सँधै सँधै घुमिरहेको छ, इन्स्टाग्राममा एक मिलियन अनुयायीहरू छन् वा बिलबोर्ड काउन्टीडाउनमा एक पूर्व रेकर्डिङ कलाकार थियो। तर वास्तवमा यो सबैले लिन्छ भने, बेन्सेनको आफ्नै पीआर एजेन्सी छ वा यसको आफ्नै प्रचारक हुदैन किन? तपाईलाई थाहा छ कि यो 'सुपरस्टार' सम्भवतः तपाइँको खाताको सेवा गरिरहेको छैन वा सभाहरूमा पनि देखा पर्न सक्छ। अब यदि त्यो तपाईंको लागि प्रेसमा केही ठूला सुविधाहरू प्राप्त गर्न प्रबन्ध गर्दछ भने सम्पर्कहरूको कारण, तपाईसँग छोटो अवधिका लक्ष्यहरू भएमा निस्किन्छ। तर अन्ततः तपाईंको पीआर अभियान को सफलता एक टीम मा एक समय र उनको खाता मा अनुभव को अनुभव मा निर्भर गर्दछ।

3. वास्तविक छ कि तपाईं कहिल्यै पीआर विशेषज्ञले आफ्नो उद्योग बुझ्न पाउनुहुनेछ 100%

तपाईंले आफूलाई क्लोन नभएसम्म एक एजेन्सीमा 5 देखि 8 बर्षसम्म काम गर्न सक्नुहुनेछ, तपाईं PR को क्षेत्रमा तपाईका उद्योगको एकै ज्ञानको साथ अरू कसैलाई कहिल्यै फेला पार्न सक्नुहुन्न। मेरो क्यारियरमा मैले स्विस घडी ब्रान्डहरूको लागि पीआर गर्न मौका पाएको छु जुन मेटिने जटिल जटिलताहरू आइन्स्टीन समीकरणको रूपमा जटिल छ तर म कुनै रकेट वैज्ञानिक छैन। पीआर विशेषज्ञको भूमिका सबै उद्योग जग्गाबाट महत्त्वपूर्ण बिटहरू निकाल्न र कथाहरू बताउँदछ जसले उपभोक्ताहरूलाई अपील गर्दछ र तपाईंको ब्रान्ड अगाडी पुर्याउन प्रेस गर्न सक्छ।

आफ्नो उद्देश्य जान्नुहोस्

धेरै क्लाइन्टहरूले उनीहरूलाई मनपर्ने कुरा थाहा पाउँदछन्, तर उनीहरूलाई के चाहँदैनन् भन्ने कुरा छैन। कुनै पनि एजेन्सीको साथ यस दृष्टिकोणको साथ कुनै खुशीको अन्तको साथ भ्रामक सम्बन्धको सुरुवात हो। तपाईंले एक एजेन्सीलाई भेट्नु भन्दा पहिले यसको प्राप्त गर्न चाहानुहुन्छ यसको राम्रो नराम्रो छोटो छ र तपाईं जो पुग्न चाहानुहुन्छ। एजेन्सीको भूमिका तपाईं गर्न चाहानुहुन्छ तर तपाईलाई सल्लाह दिन मिल्ने छैन। तपाईं बैंकिंग सल्लाहकारमा 10 मिलियन डलरको साथ जानुहोस् र तपाईलाई सोध्नुहोस् भने तपाईले आफ्नो बैंकमा यसलाई लगानी गर्नुपर्छ? दिमागमा स्पष्ट उद्देश्यहरूसँग छोटो हुनु पनि तपाईंलाई खोज्दै एजेन्सी प्रकारको निर्णय गर्न मद्दत गर्नेछ। यो व्यायाम पनि तपाईंको बजेट को प्रबंधन गर्न मा मदद गर्दछ र तपाईंलाई वास्तव मा आवश्यकता को लागी सेवाहरु को भुगतान नहीं गर्दछ।

तल्लो तहको सम्झना हो कि तपाईंलाई एक एजेन्सी चाहिन्छ जुन उनीहरु मा राम्रो छ र जरूरी छैन कि तपाईले के गर्नु पर्छ। अन्ततः यो भर्ती विशेषज्ञहरु मा सम्पूर्ण बिन्दु हो जुन तपाईंको कौशल को बाहिर केहि जरूरी छ। अन्यथा तपाईं के तिर्नु भएको छ?

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?