Prima Taberna मोरी मेम ओरिन्टे मा

यो सिंगापुर आर्टिलरीका लागि खराब-अप हप्ता भएको छ। चार दिन पछि, बन्दुक हतियारको लागि मरम्मत गरिएको एउटा बन्दूक, बन्दूक कसरी हजुरआजरले कुरै भएन। उनी अस्पताल गए र चार दिन पछि तिनले सम्पादन गरे। यो सबै Waiaru, न्यूजील्याण्ड मा भयो, त्यो ठाउँ जहाँ हामी सबै वर्ष पहिले नै दुखद दुर्घटना मा रोनी र यिन गुमाए। म मात्र भन्न सक्छु एक मात्र कुरा हो "हे भगवान, फेरि होइन।"

भावना धेरै सरल छ - किन? 22 वर्ष पछि, हामीले रोनी र यिनलाई कस्तो स्वीकार गर्न सिकेका छौं जसले भयानक ब्रह्मांडिक मजाक थियो, यो अरू कसैको हुनुपर्दछ।

मैले अनुमान गर्न सक्दिन, मैले मेरो घटना बनाएको छु र यसको साथ गए। म दु: खी छु कि मैले एक मित्र गुमाएँ, जो मान्छे को भन्दा राम्रो थियो। रोनी, नियमका लागि एक थियो र एक सज्जन आत्मा थियो जसले उहाँलाई भन्दा बढी दिए। उनले आफूले गर्नुपर्ने सबै कुरा गरे र उनको पुरानो बजाउन थाल्दा उनको इनाम काटिएको थियो। उनको मृत्युको दुखाइ साढे वर्षको लागि भएको छ र एक असल व्यक्तिको कारणले मलाई केहि गर्न को लागी को लागी को लागी मेरो भाग गर्छन कि कुनै पनि तरिका मा कटौती नहीं गरेर जान्छ कि मलाई कसरि घटनाको बारेमा लेख्नुहोस्। यो एक नदी मा पत्थर फेंकने को लागी मान्छे को डूबने देखि बचने को लागि - तपाईं जान्दछन् कि तपाईंको प्रयास बेकार हुन सक्छ तर तपाईं यो गर्छन कि आशा छ कि वहाँ कुनै बाहिर वहाँ मान्छे पढ्न र लिख सकते हो मान्छे को गरीब रनीई को रूप मा मरने को लागि नहीं यिन-टुटे मर्नुपरेको थियो।

अन्तमा, डिमको रूपमा जीवन चल्छ। "मलाई केवल राम्ररी रोकिने कोसिस गर्न सम्झने को लागी सम्झने को लागी कि म यस प्रणाली संग धेरै गुस्सा माने पछि दुई महीनों को बेहतर लायक हूं।" म चिन्तित थिएँ, म संगठनलाई "अनुहार" दिन चाहन्नँ कि यो कुयिसको सामने सुरक्षित गर्न खोज्दै थिए। जब निरीक्षण समिति यसको निष्कर्ष र निष्कर्षहरु लाई जारी गर्यो कि संगठन मा र सबै को सबै भन्दा ठूलो परिणामहरु लाई, म अधिक pissed मिल्यो। यस घटनाबाट मैले धेरै कागज धक्का दिएँ - यो क्षेत्र मा गरीब बिट्स को जिम्मेवारी धक्का गर्ने तरिका हो।

म सामान्यतया सामान्यतया चीजहरूको बारेमा राम्रो छ। जब मैले यी घटनाहरूको बारेमा SAF मा राखेको छु, म प्राय: मेरो विचारहरू राम्ररी रचना गर्न सक्षम छु। यो एक फरक छ। मलाई लाग्थ्यो किनभने यो घरको नजिकै हिट भएको छ - आर्टिलरी र न्युजिल्यान्ड - यो फेरि डीजेजा हो।
हुन सक्ने शक्तिहरूमा निष्पक्ष हुन, तिनीहरू 22 वर्ष अघि गरे भन्दा छिटो काम गरिरहेका छन्। म अनुमान गर्दछु कि यहाँ एक ठाँउ हुन सक्छ किनकि उनि लुकाउन सक्छन् किनभने ढिलाइ बन्दूक टेक्नीशियन एक स्थानीय सेलिब्रेटी हो। तथापि, कसैलाई चीजको रूपमा हेर्न आवश्यक छ।

म एक प्रेस कन्फिगरेसन बुलाउन को लागि डिफेंस फोर्स को प्रमुख क्रेडिट। बोल्नेहरूले यो गरे। तपाईं त्यहाँबाट के गर्न जाँदै थिए बारे कुरा गर्न को लागि तिनीहरूलाई क्रेडिट दिन छ। जेनरेटरहरूले अनलाइनलाई खरायो भने, मलाई बाहिर आउन र सार्वजनिक खोजी र अपरिहार्य सार्वजनिक रिसको सामना गर्न क्रेडिट दिने छ। SAF ले गृह गृह मंत्रालयको तुलनामा धेरै राम्रो गरेको छ जब मानिस लङ्गको साथमा घाम लागेका थिए।

तपाईं सेना द्वारा फोन गरेर सम्मेलन हेर्न सक्नुहुन्छ: https://www.youtube.com/watch?v=2qqjpL47ttQ


एक तार्किक, तर्कसंगत दृष्टिकोण बाट, हामीले तथ्यहरू खुलासा सम्म पर्खनुपर्छ। हामीले न्याय गर्नु अघि तथ्यहरू आउनेछौं।

मैले पनि यो कुरा बनाएको छु कि हामी सैनिक हुनु भनेको स्वीकृति एक खतरनाक काम हो। तपाईंले काम पाउनुभन्दा तपाईंको जीवनको हानिकारक तरिकामा आशा राख्नु भएको छ। म मेरो ब्याच उदाहरणको रूपमा लिन्छु। हामी यो युद्धको अवस्थामा सम्पादन गर्न सक्दछौँ। हामी त्यो दुर्घटनाहरू पाउन सक्छौं र "छाड्छ।"

मलाई लाग्छ कि म आफ्नै पक्षले मर्न चाहन्छु। "स्विफ्ट शेर" पछि, यो फेला पर्यो कि 1 9 40 फजेसमा केही नजिक छ जुन हामी अगाडिको लाइनमा प्रयोग गर्ने अनुमान गलत थियो। चिकित्सा शब्दावलीमा, हामीलाई हामीलाई राख्न अस्वीकार्य जोखिम हो।

कुन कुराले यसलाई खराब बनाएको छ भन्ने प्रश्नको समिति थियो किनभने फुजेसले अर्को ठाउँमा बनाएको थियो। "हामीले सोशल मिडियामा भनेका छौं, यो सन्देश प्राप्त भएको छ" हामीले क्रेपनी चीनियाँ निर्माणको प्रयोग गरेर एक भ्रामक अमेरिकी पूंजीवादी द्वारा conned पार्यौं। "- एआरएम - खरीद केटा? के मानिसहरूले हतियारबाट पैसा कमाउन सक्दछन् वास्तवमा तिनीहरूले काम गर्न को लागी काम गर्छन कि मान्छेले भनेका हतियारहरू आफ्नै हतियारद्वारा मार्न समाप्त गर्न प्रयोग गर्दछ? भोलिपल्ट, यो कसैलाई कहिल्यै गरेन। एक "क्षेत्र मा सैनिक" को रूप मा, तपाईं कसरि तथ्य को स्वीकार गर्छन - विपश, क्षमा गर्नुहोस, तपाईंको केटा संपादित भएको थियो तर कम से कम स्थानीय रक्षा उद्योग तपाईं को भुगतान गरेर देखि अधिक धन हुन्छ। मलाई त्यो प्राप्त छैन।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?