यदि तपाइँ ब्ल्याक वा सेतो हुनुहुन्छ भने यो विवादहरू।

भित्तामा भियतनाममा फर्किए पछि, मेरो हालको शौकमा अप्ठ्यारो लाग्ने मेरो अद्भुत अवसर थियो - Netflix को अन्तहीन घण्टा हेर्दै। Netflix को महान सौन्दर्य हो, निस्सन्देह, तपाईं तथ्य हो कि तपाईं कुनै विशेष श्रृंखला को पूरा सिजन हेर्न को रूप मा यदि यो चलचित्र हो।

मेरो भर्खरै मनपर्ने "ल्यूक पिज" थियो "जो ब्ल्याक सुपर हीरो" हुन्छ जसमा हार्मलेम, न्यूयर्कमा आधारित छ। कस्तो मौसममा विशेष मनोरञ्जन गरियो यो तथ्य यो थियो कि ल्यूक पिंजराको सिजन 2 मा तपाईले "जमैकन" को गल्तीको स्थानीय आर्क "ब्ल्याक अमेरिकन" गिरोहहरूको हत्या गर्न खोजेको थियो। म यस तथ्यलाई श्रेय दिन्छु कि सीरीजका निर्माताहरूले वास्तवमा सबै भन्दा मौलिक चीजहरू मध्ये एक पाएका छन् - जामीनन र "अफ़्रीकी-अमेरिकन" दुई व्यक्तिहरूले दुई अलग-अलग संस्कृतिकाहरूलाई अलग पार्छन्, दुई समुदायहरू बोल्छन्, तथापि दुवै समुदायहरू थिए "कालो छाला" र सामान्य भौतिक विशेषताहरू।

म यस विषयको बारेमा ल्याउँछ किनभने हामी संसारमा बस्छौं जुन हरेक दिन साना र सानो समूहमा विभाजित हुन्छ। राम्रो अर्थ अर्थशास्त्री र शिक्षाविद्का सबै प्रयासहरूको बावजूद, मानिसहरू एक आपसमा आफूलाई अलग गर्ने तरिका पाइरहेका छन्। अमेरिका, एक देश जुन "जातिको एकता, धर्म आदि" को सिद्धान्तमा स्थापना गरिएको एक राष्ट्र हेर्नुहोस्, अमेरिकाले आफ्नो प्रतिमा स्वतन्त्रतामा गर्व गर्दछन् जसले संसारलाई भोकाउन र गरिबहरूलाई प्रोत्साहन दिईयो। अमेरिकाले संसारमा हरेक संस्कृतिको "पिउने बर्तन" को बारेमा कुरा गरे। त्यसपछि एक दिन, ट्राम्पले आफ्नो उच्चतम कार्यालयमा चयन गर्यो किनभने ट्रम्पले मानिसलाई फरक हुन मन पराउँथ्यो र उनीहरूले जस्तै अरू व्यक्तिहरू मन पराउँदैनन् भनेर ट्रिम्पको आभासी प्रतिभा थियो। ट्रम्पले मानव प्रकृतिको यस विशेष गन्तव्य पक्षलाई खेलेका थिए र जित्यो।

निष्पक्ष हुनु, मानव प्रकृति को खराब पहलुहरु डोनाल्ड ट्रम्प भन्दा पहिले नै अस्तित्वमा थिए र उनीहरु मानव जाति को अलग हुनु को लागि पहिले राजनीतिज्ञ थिएनन्। उहाँले मात्र यसलाई एक ठूलो स्तरमा आधुनिक टेक्नोलोजीको चालाक प्रयोग गरेर गर्नुभयो। यदि तपाईं आफ्नो अभियानमा फिर्ता जानुहुन्छ भने, तपाइँ ट्र्याम्पलाई एक कहानी संग उठ्न मार्कको तुरुन्तै थियो, यद्यपि बेवास्ता, निश्चित रूपमा विश्वासयोग्य थियो - "सबैजनाले व्हाइट अमेरिका नष्ट भइरहेको छ।"

बस आफ्नो मनपर्ने विषय - सीमा पर्खाल हेर्नुहोस्। उनको कथा सरल छ, "पर्खालले लैटिन अमेरिकाबाट अपराधी र आतंकवादीबाट कडा परिश्रमकारी अमेरिकी (सेतो किरण) को रक्षा गर्न आवश्यक छ।" तथापि यो तर्कसंगत दृष्टिकोणबाट दोषहरू छान्न सजिलो हुन्छ (पर्खालहरू राम्रो छैनन्। मान्छेलाई राख्ने, आतंकवादी रियो ग्रान्डमा आउन सक्दैन [तिनीहरू ट्रम्पमा सम्बद्ध रहेका देशहरूबाट उभिन्छन्।) उनको तर्कले यसको लागि एक निश्चित अपील छ। रियो ग्रान्डको भीडमा "आतंकवादी" को रूपमा धेरैलाई पानामा सजिलो छ, यो तथ्यमा आधारित छ कि उनी एक फरक भाषा बोल्छन्, फरक देखिन्छ र म भन्न चाहन्छु कि जीवनमा केहि चीजहरू फरक रूपमा (तिनीहरू काम गर्न जान्छन्)।

यो घटना अमेरिकामा सीमित छैन। म सिंगापुरबाट छु, एक देश "रेस, भाषा वा धर्मको बावजुद" को बारे मा कुरा गर्दछ। सिंगापुरले गर्वले गर्दा मलेसियाको विपरीत संसारलाई बताउँछ, जसमा नियमहरू जसले अरूमाथि राष्ट्रसंघको पक्षमा राख्दछ, त्यो तपाईंको रङ्ग जस्ता चीजहरूको अन्धा हो। छाला वा भगवान जो तपाईंले प्रार्थना गर्नुहुन्छ।

यद्यपि, यदि तपाईं गन्तव्यमा जानुहुन्छ भने, हामी - मानिसहरू आफैं के गर्न सक्छौं हामी आफैंलाई थप विभाजनमा अलग गर्न सक्छौं। विदेशीहरु को बावजूद, विशेष गरी भारत र चीन ले उनहरुलाई हाम्रो स्थानीय भारतीय र चिनियाँ जनसंख्या लाई नयाँ हास्य देखि अलग गर्न को तरिका मा खोज को कोशिश मा धक्का दिए। मैले "दिवाली" वा "दीपावली" नमस्कारको बारेमा सोधेँ। तिनीहरू त्यहि त्यस्ता त्यस्ता त्यस्ता उत्सव हुन् तर त्यस्ता त्यस्ता उत्सवमा त्यो त्यस्ता उत्सव छ। नाममा के छ? सबै कुरा। मलाई एक स्थानीय तमिलको याद छ जुन प्रमुख पद थियो भन्ने सोचेको थियो जुन चाँडै सिंगापुरको फेवलिभको नाम दिवालीमा नयाँ कमेन्ट समायोजन गर्न परिवर्तन हुनेछ।

चीनी समुदाय धेरै राम्रो छैन र अन्तिम हप्ता, म वास्तवमा सिंगापुरको सबैभन्दा प्रमुख व्यवसायी मध्ये एक को पूर्व पत्नी बाट "मन्डारिन" पाठ छ। उनले बताए कि चीनका मानिसहरु "चुंग गुओ रेन" को रूपमा चिनिन्छन्। यो शब्द चीनका मानिसहरु चीनका मानिसहरुको बारेमा कुरा गर्न चीन बाहिर बाहिर प्रयोग गरिन्छ। चीन भित्रका व्यक्तिहरूले आफूलाई "चुंग गुओ रेन" भनी उल्लेख गर्दैनन्, किनभने तिनीहरू आफैलाई आफ्नो क्षेत्रद्वारा पहिचान गर्छन् - यानी गुआंग्डुङ रेन, फुजियान रङ, शंघाई रेन (क्यान्टोनिज, फुजियानी, शाङ्घेनसी।) चीनको जातीय चीनको रूपमा चिनिन्छन्। "हाउ रेन।" हामी बोल्ने भाषा "huayi" को रूपमा चिनिन्छ, तर चीन वा ताइवानमा यो "Guoyi," वा "नेशनल भाषा" हो। यो वास्तवमा एउटै भाषा हो - मन्डारिन चीनियाँ।

के उनले भने, वास्तव मा विश्वविद्यालय मा मेरो सांस्कृतिक अध्ययन पाठ क्रिस्टल को मदद। यसैले, म आफैं चिनियाँ ("हुआ रेन") को रूपमा चिनिने पासपोर्टको विरोध गर्दछु जुन मैले (सिंगापुर) राख्छु जबकि मेरो आमाबाबुले चिनियाँ मूल सिंगापुरको बारेमा कुरा गर्छन्। म यो कारणले गर्दा, म पासपोर्ट भन्दा बढी एउटा पहिचान चाहन्छु जुन (मैले सिंगापुर पासपोर्ट निरन्तर शीर्ष 5 मा स्थानित छ र मेरा आमाबाबुले वास्तवमा मैले भन्दा भन्दा बढी चिनियाँ भाषा बोल्छु।)। यो एक स्थान र फेरि बरु एक व्यक्ति संग एक पहिचान सम्बन्धी पहिचान गर्न अधिक स्वतन्त्रता देखिन्छ, यो विज्ञान को एक बिंदु हो तर व्यक्तिगत अवलोकनको एक बिंदु हो।

यो धेरै अवसरहरूमा भनिएको छ, हामी एक बढ्दो ग्लोबलकृत संसारमा बस्छौं र इन्टरनेटको साथमा, एकलाई राष्ट्रिय सिमानाबाट बाहिर निस्कन प्रयोग गर्न चाहन्छु। यद्यपि, एकै समयमा, हामी हाम्रो स्थानीय वा हिसाबमा संलग्न हुनुभयो। एचएसबीसीले यसलाई "सही विश्वको स्थानीय बैंक" गर्ने प्रयास गरे।

मलाई विश्वास छ कि हामीले अनुभवको साझा गर्न विभिन्न ब्याक ग्राउण्डका लागि अवसरहरू सिर्जना गर्न आवश्यक छ। सिंगापुरमा, हामीसँग राष्ट्रिय सेवा छ, जसले विभिन्न पृष्ठभूमिका मानिसहरूलाई जेल सँगै सहयोग गर्दछ। जब तपाईं आइपसौं शताब्दीको आगो खुसी खोल्दै हुनुहुन्छ भने, तपाइँलाई हेरचाह गर्न सक्ने क्षमता गुमाउनु हुन्छ कि तपाईले अर्को मान्छे डराउँदै हुनुहुन्छ कालो, सेतो, नीलो वा बैंगनी। मानिसहरू केही साझेदारी गरिएका अनुभवहरूद्वारा बाँधिएका छन् - यसैले म "राष्ट्रिय सेवा" बारे कुरा गर्दा मैले मेरो सबैभन्दा "सिंगापुर" मा छु।

यद्यपि, हामी "सेतो वाश" चीजहरू एक वैश्विक प्रणालीमा सक्दैनौं। मानिसहरू विभाजित र आफूलाई घटाउन एक तरिका खोज्नेछन्। यदि यो दौड छैन भने, यो भाषा हो, धर्म वा खेलकुद टोली पनि। मनपर्यो वा होइन भने, यदि तिनीहरू कालो वा सेतो हो भने मानिसहरूसँग कुरा गर्दछ।

सफलताको कुञ्जी - मानिसहरूलाई साझा अनुभवहरू दिनुहोस् जसले तिनीहरूलाई पृष्ठभूमिमा बाँड्ने आम अनुभवहरू प्रदान गर्न। मानिसहरूलाई विभिन्न रंगहरू वा धर्महरूको साझेदारहरूसँग सिर्जना गर्न प्रोत्साहन दिनुहोस्। यद्यपि, एकै समयमा, मानिसहरूलाई फरक हुनुमा गर्व गर्ने अनुमति दिन्छ। यदि तपाईं कालो वा सेतो हुनुहुन्छ भने सधै महत्त्वपूर्ण हुनेछ र हामी पहिचान गर्न आवश्यक छ कि मान्छे सधैँ त्यो तरिका महसुस गर्नेछन्।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?