धन को प्रकृति को रूप मा Vagabond द्वारा Expressed।

म असाध्यै अमीर हुँ। म यस तथ्यलाई स्वीकार्छु कि म प्राय: मेरो अर्को भोजन खोज्न संघर्ष गर्दैछु र अब ईभिल किशोर एक वयस्क भएको छ, यो पनीहरु लाई बढावा गर्न चुनौती हो।

यद्यपि, जब मैले पैसा कमाएन भने, मैले मेरो सफलता पाएको छु र म मेरो सफलताहरू सफलतापूर्वक मानिसहरु द्वारा ज्ञात विशेषाधिकारको लागी विशेषता गर्दछु (म मन पर काम गर्छु कि यो मान्छे हो जसले मलाई थाहा छ कि मानिसहरु भन्दा सट्टा गणना गर्दछ थाहा - किनकी म सबैलाई थाहा छ)। म प्रायः उल्लेख गर्दछु कि मैले पीएन बाल्जी, पूर्व सीईओ र आजको समाचार पत्र सम्पादक को निर्देशनमा निर्देशित हुन राम्रो भाग्य भएको छु र म पनि सऊदी राजदूत को रुचि संग काम गर्ने राम्रो भाग्य भएको छु सिंगापुरका लागि डा। आमिन किग्मी र गिरिजा पाण्डे, टाटा परम्परागत सेवाका पूर्व एशिया-प्रशांत सीईओ, जसले एक पटक मलाई भने, "बस बनाउनु भयो, तपाईं हामीसंगै राम्रो हुनुहुन्छ" (तिनी होस्टको सन्दर्भमा थिए भारतीय संस्थाहरूको प्रबंधन संस्थान जो अधिकतर सफल क्यारियरहरू भए।)

यसैले, जब सम्म म कुनै पनि अमीर छैन र म पारंपरिक सफलता मा एक "क्यारियर" छैन, म सफल हुन सक्छ जितना सफल मान्छे मलाई संग सम्बद्ध गर्न इच्छुक छन्। सफलता, किनभने तिनीहरू भन्छन् कि संक्रामक हो। धन र धनीको हरेक अध्ययनमा, एक सामान्य सुविधा खडा छ - सफल व्यक्तिहरू अनिवार्य रूपमा मानिसहरूसँग समान छन् जुन समान छन्। बिल गेट्स र वारेन बफेटको बीचमा आजको ठूलो वास्तविक मित्रताबारे सोच्नुहोस्, जुन विभिन्न पीडितहरू र धेरै फरक उद्योगहरूबाट आएका हुन्छन् (बुफेट 2000 भन्दा प्रारम्भिक दशकको डट कम बूमको समयमा टेक्नोलोजी कम्पनीहरूमा लगानी गर्दैनन्, जबकि गेट्सले टेक्नोलोजी उद्योगको सफ्टवेयर बनाउने सफ्टवेयर बनाउँथे। हार्डवेयर भन्दा फोकस।) ले-का शिंग, हांगकांगका प्रसिद्ध "सुपरम्यान" र धेरै वर्षसम्म, चीनी मूलको सबै भन्दा अमीर व्यक्तिले अप्ठ्यारो र लपेटेर पैसा कमाउन आउँदो र अरू सफल भए।

एक पटक पछि, मैले एक पटक धनी व्यक्तिलाई सूचीबद्ध गर्ने प्रयास गरेँ, म हरेक जातीय समूहको बारेमा जान्न चाहन्छु कि म एक निश्चित सम्पत्ति स्तरका मानिसहरू के गर्छु भन्ने कुरामा अझ बढी अन्तरदृष्टि प्राप्त गर्न सक्छु र त्यहाँ कुनै विशेष उद्योगहरू राम्रो थिए कि भाग्य बनाउने।
यद्यपि, मैले कुनै पनि भू-भागको सिद्धान्त सिद्धान्तको साथ आउन सक्दिन जुन पहिले पहिले नै बाँधिएको छैन, मलाई लाग्छ कि सबै भन्दा ठूलो कारक नयाँ चीजहरू र नयाँ ठाउँहरू र फरक काम गर्न इच्छुक छन्। निम्न उदाहरणहरू निम्न छन्:

ह्यान्स होफर, इनसाइट गाइड्स को संस्थापक। श्री Hofer 60s मा जर्मनी छोडेर बालीमा गए। उहाँ द्वीपको साथमा प्रेम हुनुहुन्थ्यो र संसारको साथको सुन्दरता साझा गर्न आग्रह गर्नुभयो। उनले इन्टरनेटको अन्तर्राष्ट्रिय म्यानपावरको महाप्रबन्धकलाई उनीहरूलाई पछाडिको तस्वीर पुस्तकको निर्माण पुस्तिकामा निर्माण गर्न उत्प्रेरित गरेकी थिइन्, जुन त्यतिबेला सम्म थिएन। इनसाइट गाइड्स एक प्रकाशन साम्राज्य मा एक एस $ 25 मिलियन मा बदल एक वर्ष मा वृद्धि भयो र तब श्री होफर Langenscheidt केजी बाहिर खरीदा थियो।

श्री होफरको कथा अर्थमा उल्लेखनीय छ कि यसले घरबाट टाढाको अवधारणालाई जोड दिन्छ तर घरको नजिक पनि। त्यो स्थानले उहाँलाई पैसाको लागि बीउ दिएको थियो उनको देशको जर्मनीबाट धेरै माइल टाढा बाली थियो। श्री Hofer सफलता सफलतापूर्वक एशिया मा निर्माण गरिएको थियो।

यद्यपि, एकै समयमा, श्री होफरले जर्मन समुदायलाई कहिल्यै बिर्सन सकेन। मैले उहाँलाई सोध्दा मैले यो थाहा पाएँ जसले उनको पहिलो ब्रेक दिए। उहाँले बिन्दु बनाउनुभयो कि इन्टरनेटको अन्तर्राष्ट्रिय प्रबन्धक एक जर्मन थियो। तपाईं भन्न सक्नुहुनेछ, श्री होफरको कथाबाट टाढा जानुहोस् कि तपाईं विश्व यात्रा गर्न र आफ्नो घर किनारे बाहिर साहसिक खोजी गर्न चाहानुहुन्छ तर बोल्न आफ्नो मान्छेहरूलाई कहिल्यै बिर्सनु हुँदैन।

म पनि क्याथो समूहको सीईओ पैट्रिक ग्रोवको बारेमा सोच्दैछु। श्री ग्रोव, जो एक वर्ष मेरो जूनियर हो, उनको कर्पोरेट वित्त विभाजनमा आर्थर एन्डरसनमा काम गर्न गए। उहाँले भन्नु भएको छ कि उहाँले आफ्ना आमाबाबुलाई आश्वासन दिन आवश्यक छ कि कम्तीमा दुई वर्षको लागि उचित काम पाउनेछ। एकपटक दुई वर्षको अन्तको अन्त्यमा, श्री ग्रोभ बाहिर गयो, उज्यालो विचार खोज्दै उनी संसारको यस भागमा ल्याउन सक्थे र क्याथो समूहको सफलता कारहरू बेच्ने, मनोरञ्जन र वर्गीकृत बिक्री गर्ने उद्योगहरूको विविधतामा आधारित छ।

श्री ग्रोवबाट लिइएको यस प्रकार हुनेछ - तपाईंको व्यावसायिक पृष्ठभूमि वा शिक्षाको कैदी नगर्नुहोस्। तपाईंले ती अनुभवहरूबाट सिक्नु भएको कौशलहरू प्रयोग गर्नुहोस् तर अरू क्षेत्रहरू हेर्न र तपाइँ आधिकारिक रूपमा होइन जुन क्षेत्रमा केहि गर्न सक्नुहुन्छ भनेर डरो नगर्नुहोस्।

उल्लेखनीय कुरा अर्को कथा अरुण जैन, बुद्धि डिजाइन एरेना लिमिटेड को संस्थापक, र पोलिसिस परामर्श कम्पनी को पूर्व अध्यक्ष जो अन्ततः उनले वर्टुसा लिमिटेड लाई बेचे। श्री जैनले "यूएस" ग्रीन कार्ड प्राप्त गर्न राम्रो भाग्य थियो, जहाँ उनी धेरै मध्य-वर्ग भारतीयहरूको रूपमा काम गर्न सक्थे जसले आउटसोर्सिंग बगबाट 1 99 0 मा पकडेका धेरै कम्पनीहरूबाट लाभ उठाउँथे। यद्यपि, श्री जैनले निर्णय गरे कि उसले भारतबाट बाहिर केहि बनाउन सक्छ र इनाम ग्रीन कार्ड दिए। जेन को संस्थापक कर्मचारियों मध्ये एक मलाई भन्यो, "त्यो मान्छे सपना देख सक्छ र त्यो चीज प्राप्त गर्न सक्छ।" बंधक र अन्य मध्य श्रेणी को चिंताओं को कोशिश को बारे मा कुरा गरेर को बारे मा, श्री जैन को कसरि ध्यान केंद्रित गर्न को खुशी छ जनतालाई फाइदा लिनको लागि प्रविधि ल्याउनुहोस्, किनकि उनी साधारण ढालबाट बाहिर निस्क्न सक्षम थिए जुन संयुक्त राज्य अमेरिकामा एक प्रोग्रामरको रूपमा काम गर्दै सफलताको मार्ग हो, जुन भारत आईटी उद्योगमा आधारित छ।

उद्यमी बगको साथ सबैजना सफल छैनन् तर तीन जना पुरुषहरु जसले पहिले नै उल्लेख गरेको छ, आफ्नो दिमागलाई नि: शुल्क सेट अपवाद र यहाँ सम्म कि आर्थिक इनामदायी अनुभव हुन सक्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?