रिचको ग्रैंड फायदा

मिडियामा काम गर्ने बारे सबै भन्दा रोचक चीजहरू मध्ये एक को लागी सही हेडलाइन्सको साथ जनतालाई जरुरी छ कि कति सजिलो देखिन्छ। मैले यो पहिलो हात सिकेँ जब म सुशील लेम कोसमा काम गर्न पीएन बाल्जी द्वारा भर्ना गरिएको थियो।

सिंगापुर बाहिरका पाठकहरूका लागि, डा सुसेन लम हाम्रो सबैभन्दा प्रमुख सर्जन मध्ये एक थियो जसले ब्रुनेईको सुल्तानको सम्बन्धी एक रोगीको रूपमा लिने दुरुपयोग गरेको थियो। प्रश्नको सम्बन्धमा क्यान्सरबाट मर्नु भएको थियो र उनको जीवनलाई लामो समयसम्म सहयोग पुर्याउन डा। लम आउटको खोजी गर्यो। अनन्य र व्यक्तिगत सेवा दिने सन्दर्भमा, डा। लमलाई हानिकारक रूपमा प्रतिपूर्ति दिइएको थियो। तथापि, अन्ततः महिलाले मर्नुभयो र ब्रुनाइई सरकारले बिललाई खुशीसाथ भुक्तान गरेको थियो, निर्णय गरे कि यो छुटको लागि समय थियो, जहाँ सिंगापुर सरकार (जो सानैदेखि नजिक छ) डा। लमको क्लिनिक र छिटो आक्रमण गर्न निर्णय गरियो। उनको रोगी "overcharging" रोगी को आरोप मा।

मेरो व्यावसायिक दृष्टिकोणबाट, यो एक चुनौतीपूर्ण मामला थियो। डा। लिम पहिले नै सार्वजनिक राय को अदालत मा "कोसिस" गरिएको थियो र हामी जान्दथे कि हामी स्थानीय प्रेस मा नहीं जीत रहे हो। यद्यपि, हामी डा। लमको कथाको केहि प्राप्त गर्न सफल भयौ र कसैको साथ, हामी कथा को केहि पक्ष प्राप्त गर्न सफल भए।

यद्यपि, जब यो एक रोचक पर्याप्त चुनौती थियो, मैले देखेको थिएँ कि औसत पाठकले डा लमको विरूद्ध स्व-धर्मी क्रोधको अविश्वसनीय खुसी बनायो। मलाई जवान मुस्लिम राजनीतिज्ञ याद छ जुन एक रमजान दिनको ग्वाजलस पोर्कले मलाई भन्छ, "त्यो भयानक छ, तिनले ब्रुनेईको सुल्तानलाई धोका दिए।"

म यस मामला को बारे मा धेरै भन्यो र मलाई यकीन छ कि धेरै मान्छे अब मेरो विचारों को छूट हुनेछ कि यसको सार्वजनिक ज्ञान कि म मामला मा पीआर मान्छे मध्ये एक थियो। तथापि, मलाई अझै कुन कुराको सावधानी दिइन्छ आत्म-धर्मी रिसको कारण जनताले डाक्टर लिमको लागि सार्वजनिक गरेका छन जुन संसारका केहि व्यक्तिहरुलाई बिलकुल बिल गर्न को लागी अपमानिता हुन सक्छ जसले यस्तो चिकित्सा बिल खर्च गर्न सक्दछ। म यो विशेष रुपैयाँ खोज्न चाहन्छु कि धेरै एशियनहरूले विशेष गरी यो गलत थियो किनभने "युएसए युएस वा यूकेका डाक्टरहरूले यस्तो पैसाको लागि सोध्दैनन्।" म मेरो मनपर्ने जवान मुस्लिम राजनीतिज्ञको उदाहरणको रूपमा बयान लिन्छु। - "उनले ब्रुनेईको सुल्तानलाई धोका दिए," सुरूवात बिन्दुको रूपमा।

यदि तपाईं यस तथ्यका तथ्यहरू हेर्नुहुन्छ भने, यसले डा। लिम "धोका दिएको" कसैलाई बहस गर्न गाह्रो छ। अपेक्षित सेवाहरूको दायरा यस्तो थियो कि उनले यो एकल मरीज गर्न को लागी व्यवसायबाट अरूलाई बलिदान गर्न आवश्यक थियो। मैले सधैँ महसुस गरेको छु कि डाम लिमले आफ्नो बिलको लागि कहिल्यै माफी माग्नु पर्दैन - यो एक मामला थियो "मेरो अभ्यासमा एक्स डलरको टर्न ओभरमा छ र यदि तपाईं सबैको खर्चमा y सेवा चाहानुहुन्छ भने तपाईलाई तिर्नु पर्छ तदनुसार। "

तथापि, विशेष गरी सार्थक छ यहाँ "कसरी" तपाईं एक धनी र प्रभावशाली व्यक्ति धोखा गर्नुहुन्छ को प्रश्न हो। तल्लो रेखा बनी रह्यो, धनी र प्रभावशाली व्यक्तिहरू सामान्यतया यस तरिकामा छन् किनभने तिनीहरूसँग "smarts" केही प्रकारका थिए जुन बाँकी रहेका छैनन्। यो अक्सर "धनी" को उपहार मध्ये एक छ कि तिनीहरू को चीज को एक मूल्य छ विचार र तिनीहरूले एक निश्चित चीजहरु को तुलना मा अधिक पैसा खर्च देखि बचने देखि एक अनजान नङ छ भनेर भन्यो।

पी जे ओरोकू, एक प्रसिद्ध अमेरिकी व्यभिचारी व्यक्ति एक पल्ट अवलोकन गरे कि वास्तव मा धनी (बैंक बोले - एचएनएन व्यक्तियों मा) डिजाइनर ब्रान्डहरुमा धेरै पैसा खर्च नहीं गरे किनकि उनलाई दिखाने को आवश्यकता छैन। दुई दशकको अझ राम्रो भागको लागि बिल गेट्स, जो संसारमा सबै भन्दा धनी व्यक्ति भएको छ, उडानको लागि प्रसिद्ध थियो। बिलियनहरूको संख्या किन चाहिन्छ? म यसको विश्वास गर्दछु किनभने श्री गेट्स थाहा छ कि कोच र पहिलो बीचको अतिरिक्त आरामको मूल्य सबै पैसाको लायक छैन (म अर्को इथिदको निवासमा उडान गर्ने सपना, जुन $ 40,000 खर्च गर्दछ - मेरी बहन मलाई सम्झना गरेर पृथ्वीमा पुग्नुभयो कि म एकैचोटि गन्तव्यमा पुग्नेछु जुन चैपमा उडेको थियो।)।

 अर्को अरबपति जसले आफ्नो धनको संरक्षणको बिन्दु बनायो, अनौपचारिक जीन पॉल गेटी थियो, जसले आफ्नो घरमा पेन्डिङ फोन स्थापना गरे किनभने उनीहरूले देखाएका थिए कि अतिथिहरूले आफ्नो खर्चमा प्रतिबन्धित महंगी फोन गर्न आफ्नो फोन प्रयोग गर्दै थिए - उनको तर्क सरल थियो। - म धनी हुन सक्छ तर तपाईं नि: शुल्क सवारी प्राप्त गर्न कुनै कारण छैन। मिती गेटीले पनि यो संसारलाई सम्झाउनुको कारण हो कि उनले आफ्ना पाँच जना पत्नीहरूलाई विवाह गरेनन्, उनीसँग विवाहित थिए र कम से कम तिनीहरूले आफ्नो पैसा विवाह गर्दै थिए।

तपाईं तर्क गर्न सक्नुहुनेछ कि हरेक धनी व्यक्ति पैसा संग स्मार्ट छैन। तपाईं तर्क गर्न सक्छु कि म केवल उन मान्छे को बारे मा कुरा गरेर रहयो हूँ जसको लागि काम गर्न पथ्यो र रास्ते मा घोडा भयो। एक मात्र गपशप mags पढ्न को लागी युवा जवानहरू विरासतित भाग्य खर्च को तरिका को बारे मा जान्न छ।

यद्यपि, त्यसोभए, यो धनी "धोखा" अचम्मको भन्दा कठिन छ जस्तो कि यदि धनी धनी व्यक्ति मूर्ख हो भने, उसले त्यहाँ कसैको साथमा विश्वको दुर्व्यवहारबाट उनको रक्षा गर्न इच्छुक हुनेछ। राम्रोसँग पहुँच गर्नको लागि एक चुनौती हो।

त्यसपछि, मैले "ब्यूटी परेड" सिंड्रोमलाई के भनिन्छ। जस्तै वा छैन, धनाढ्य स्वचालित रूपमा धेरै आकर्षक हो, विशेष गरी विश्वको शीर्ष भन्दा बढि बिक्रीका लागि।

प्रत्येक "हट चिकी" को रूपमा, प्रत्येक केटाले तपाईंलाई पराजित गर्दा, गवाही गर्नेछ, तपाईं छनौट र रोज्न पाउनुहुनेछ। मलाई एशिया प्रशांतमा एसएजीएआई (सउदी अरब जनरल इन्भेस्टमेन्ट प्राधिकरण) को पूर्व हेडमा मलाई याद छ कि सिंगापुरका लगानीकर्ताहरू प्राप्त गर्ने समस्या यो तथ्य थियो कि उनीहरूले लगानीको लागि हानिकारक देशहरूमा निपटने प्रयोग गरे। उनले भने, "हाम्रो साथ, अमेरिकन र युरोपहरू हाम्रो ढोकामा डकिरहेका छन्।" उनीहरूले सही छ, जमाल खाकाशोगी हत्याको क्रूरताको बावजूद, सऊदी सरकार धेरै चिन्तित छन् कि रसिया र चिनियाँ भर्खरै भरिएको छ भने युरोपेलीहरूले तिनीहरूलाई हतियार बेच्न रोक्ने उपाय।

यदि एक उदाहरण को रूप मा डा लम र सुल्तान ब्रुनेई को आनुवांश लिन्छ, यो धेरै स्पष्ट छ कि डा। लम बेवकूफ को चयन नहीं गरेको थियो। जब ब्रुनाइई रयल परिवार भन्छिन् उनीहरूलाई एक डाक्टर चाहिन्छ, संसारमा हरेक सम्माननीय चिकित्सा संस्थाले उडान गर्नेछ र उनीहरूले तपाईंको पक्षमा सम्झौतालाई कुन कुरामा विश्वास गर्दछन् भन्ने प्रस्ताव राख्दछ - कुन अस्पतालले दावी गरेन कि उनी सुल्तानले रोजेका छन। ब्रुनेई?

त्यसपछि त्यहाँ डरको कारक हो। पैसा, तिनीहरूले भन्नाले, प्राय: शक्ति खरिद गर्दछ। प्रभावसँग जोडिएको पैसाले भनेको छ कि मान्छेले तपाईंलाई राम्रो हुन आग्रह गर्दछ, यदि केहि पनि हो, यसको द्वारा डराउने डरको लागि। पैसाले धेरै राम्रो वकीलहरू खरीद गर्न सक्दछ। पैसाले अवैध प्रकारको मांसपेशी खरीद गर्न सक्छ।

म यो भन्न सक्दिन कि तपाईं धनी मान्छे धोका गर्न सक्नुहुन्न जस्तो बनी मदोफको अस्तित्वमा पुग्न सक्नुहुनेछ। न त, के मैले दर्शनलाई सदस्यता दिन्छु कि तपाई धनी धोका दिनु पर्छ। "धोखा" को रूप मा उनि भन्छन् कि ती चीजहरु मध्ये एक हो जुन तपाइँको कानुनी र ब्रह्मांडिक अर्थ मा फिर्ता पुर्याउने तरिका हो।

म के भन्नेछु कि "वारेन बफेट" सही छ जब उनी भन्छिन् कि उनको जस्तै मान्छेले उनीहरु कि खरीद गर्न मद्दतको लागि सरकार वा अतिरिक्त नियमहरूको सुरक्षाको आवश्यकता छैन।
म पनि अलविदा विज्ञापन गर्छु कि धनी हुनको लागी काम एक सार्थक अभ्यास हो जुन यसले तपाइँको अनौठो तरिकामा मन र चरित्रलाई प्रशिक्षित गर्नेछ। मैले सबै भन्दा अमीर मान्छेलाई थाहा पाएको छ "हाइ टाइप" माथि रहेको यो अविश्वसनीय तरिका छ कि बाँकी समाजले हानिकारक छन। त्यो एक अमूल्य क्षमता हो र सबै अन्य ट्रिपिङ पनि राम्रो छन्।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?