युद्ध मैदानबाट बोर्डरूममा

सेनामा भएका अनुभवहरू सर्वश्रेष्ठ प्रशिक्षण वा उद्यमी हुन सक्छ।

द्वारा, श्री क्रिस्टोफर लो, आईडडब्ल्यू पीटी लिमिटेड को संस्थापक र कार्यकारी निदेशक र 1995 को कक्षा ले पूर्व वरिष्ठ लेफ्टिनेंट कर्नल सिंगापुर आर्मी एन्ड ग्रेजुएट संयुक्त राज्य अमेरिका को वेस्ट प्वाइंट मा सैन्य

लगभग 24 वर्ष सेवा गरिसके पछि, मैले अगस्त 2013 मा सेनाको शुरुवात रिटायर गर्न रोजे। यो निर्णय अफगानिस्तानमा मेरो कर्तव्यको भ्रमण पछि डेम्प्रेप्रेशनबाट प्राप्त हुने मेरो यात्राको अन्त्य थियो। यस गृहयुद्धको यो एक विशेष बाउटको समयमा मैले आफ्नै आफ्नै मृत्युको बारेमा फेरि सोधें (केही यी एपिसोडहरू, "सर्भोरको गिल्ट"), बिट्सहरू भर्खरै जडित हुन्छन्।

त्यो परिभाषित क्षणमा, मैले आफ्नै बारेमा दुइटा कुराहरू सिकें।

पहिलो, चीजहरू एक कारणको लागि सधैं! त्यस दिनबाट, मैले आफैलाई सोध्नु भएको छ "किन ?!" लाई "किन छैन ?!"। यस नयाँ मानसिकतालाई सम्बोधन गरेर, मैले "हो!" को ऊर्जा संग जान्न सिकें, विश्वास मा मेरो छनौट ले मलाई कहाँ लाग्छ या मलाई अनुभव गर्न को अनुभव चाहिए। मैले प्राप्त गर्न तयार हुँदा छनोटको कारण देखा पर्नेछ। एक तरिकामा, तपाईं भन्न सक्नुहुन्छ, उद्यमशीलता विश्वास भएको छ।

दोस्रो, त्यहाँ एक अपरिहार्य धक्का हो कि मलाई एक उद्यमी हुन को लागी। यसले मेरो 20 बर्ष भन्दा बढी समय लिनको लागि थाहा पाएको छ कि वेस्ट प्वाइन्ट अनुभव र ड्यूटी, सम्मान, देशको आदर्शहरू कसरी मैले सताएको थिइन। यस मान्यताको साथमा, मैले सिपाहीबाट हिंड्न सजिलो निर्णय गरेँ, एकमात्र पेशा जुन मैले थाहा पाए। अफगानिस्तानमा कम्तीमा दुई नजिकका अनुभवहरू बाँचेका छन्, मैले सोचे कि के हो चुनौतीपूर्ण वा खराबको रूपमा, सही हुन सक्छ ?!

म मेरो चौथो वर्ष एक उद्यमीको रूपमा छु। मलाई अब कस्तो लाग्यो म कस्तो थियो। लडाकुको तनाव र व्यापार तनाव मात्र दुई फरक संसारहरू छन्। यद्यपि, प्रतिबिम्बमा, यो सोमबार बिहान, म स्पष्ट छु कि सैन्य अनुभवले मलाई उद्यमीको रूपमा सफल हुन सबैभन्दा राम्रो तयारी दिएको छ। मलाई चार गुण साझा गर्नुहोला संक्षिप्त रूपमा FIST।

Focus फोकस, पहल, सेवा र ट्रस्टको लागि फिस्ट छ।

सबै स्टार्टअप उद्यमीहरू अनुभवहरूको समान चरणहरूमा जान्छन्। हामी पहिले व्यापारमा काम गर्न सिक्छौं। यस प्रारम्भिक चरणले हामीलाई व्यवसायलाई जीवित राख्न अपरेशनका सबै पक्षहरूलाई सम्हाल्न सिकाउँछ। अर्को, हामी व्यापारमा काम गर्न सिक्छौँ। यो दोस्रो चरणले हामीलाई व्यापार प्रणाली र व्यापारिक व्यवस्थापनलाई व्यवस्थित गर्न व्यवस्थापन टोली राख्न सिकाउँछ। हामी अन्तमा सामरिक योजना लागू गर्न को लागी विकास को लागी व्यवसाय मापन गर्न को लागी सीखछन। मैले अब कसरी वर्णन गर्दछ कि FIST तपाईंको लागि काम गर्दछ।

सुरु हुने ती प्रारम्भिक दिनमा, तपाईं अत्यन्तै खराब गरीब साधन हुनुहुन्छ। बव्वाश तपाईंको सबै ऊर्जा को उपभोग गर्दछ। स्वाभाविक रूपले, तपाईंको सैन्य प्रशिक्षण सहज रूपमा मिशन (जीवित रहने) मा फोकस गर्दछ, जुन तपाईंको प्रयास गर्ने आयहरू उत्पन्न गर्ने प्रयास गर्दछ, र सबैलाई निर्दोष बन्द। तपाईंको भूखण्ड राजस्व उत्पन्न गर्न, तपाईं अवधारणाहरू सिर्जना गर्न र चीजहरू अझै खडा र चीजहरूको पर्खाइको सट्टामा काम गर्न थाले। यो यहाँ छ कि तपाईंले गणना, परीक्षा, र नवाचारमा गणना जोखिमहरू लिनुहुन्छ। यद्यपि, तपाईं जान्दछन् कि यी कार्यहरू तपाईले खोज्ने नतिजा सिर्जना गर्नुहुन्न। तपाईंको सैन्य प्रशिक्षण उच्च उद्देश्यको सेवामा कार्यहरू गर्न, अब तपाईलाई ग्राहक सेवामा के गरिरहनु हुन्छ किक-इन गर्नुहोस्। निस्सन्देह, तपाइँले सोध्नुहुन्छ: "मैले तपाईंको लागि के अरु र के गर्न सक्छु?" किनकि तपाईंले सेवा गर्नुभएको छ, तपाईलाई भरोसा र टोलीको कार्यको उपेक्षा गर्नुहोस्। प्रमुख सिजनहरूमा दैनिक अभ्यासका वर्षहरूमा सम्मानित, उदाहरणका अनुसार तपाईंको नेतृत्वले अन्तमा हामी सेवा गर्छौं भन्ने विश्वास गर्दछ। अन्ततः, तपाईंको सफलता तपाईं मा predicated - तपाईं जो हुनुहुन्छ। "कहिल्यै नबिर्सनुहोस्!"

तपाईंको संक्रमणमा मात्र सीमित भनेको तपाईंको सैन्य मानसिकता हो। व्यापार संसारले तपाइँलाई काम गर्ने परिश्रमको चरम विपरीतमा सञ्चालन गर्दछ। त्यसकारण, तपाईंलाई आवश्यक आवश्यक पहिलो कदम भनेको रिहार्न, रिर्मर्म गर्न र तपाईंको मानसिकता रिसेट गर्न बेवास्ता गर्नु हो।

म जाति, भाषा वा धर्मको बावजूद मेरो सँगी दिग्गजहरूलाई प्रोत्साहन दिन चाहन्छु: "डराउँनुहोस्, जब तपाईं ट्रांजिट गर्नुहुन्छ। तपाईंको सैन्य अनुभवले तपाईंलाई उद्यमशीलता चुनौतीको लागि चरण-आउट र चरण-अप गर्नको लागि उत्तम स्टार्टअप तयारी दिएको छ। तपाईंले पहिले नै यो देशलाई भुक्तानी गर्नुभयो जब तपाइँ आफ्नो देशको सेवा गर्नुभएपछि अहिले एक उद्यमीको रूपमा सफल भयो। FIST ले तपाईलाई सपना देखाउनेछ कि तिम्रो सपनालाई अरूको सेवामा सकारात्मक अंतर बनाउन, सेना भन्दा बाहिर। "

त्यसैले यहाँ मेरो FIST पम्प तपाईलाई, सैन्य दिग्गजहरू। तपाईंको सेवाको लागि धन्यवाद।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?