3 व्यवसायिक पाठहरू मैले 24 वर्षसम्म मेरो आफ्नै फर्म चलाउन सिके

मार्क गोह द्वारा,

VanillaLaw LLC को प्रबन्ध निदेशक
पहिले techinasia.com द्वारा प्रकाशित



म एक शताब्दी को एक चौथाई को लागि एक वकील भएको छ र ती धेरै वर्ष मेरो आफ्नै फर्म चलिरहेको छ। कुनै सानो-देखि-मध्यम इन्टरप्राइज (एसएमई) जस्तै, मैले निर्माणको मूल आधारमा संघर्ष गरें र एक व्यवसायिक लगाउने र मेरो फर्मको कर्पोरेट ढाँचाको निर्माण गरी मेरो मूल्य प्रस्ताव, मेरो ग्राहक खण्डको पहिचान गर्ने, र मेरो वित्तको नियोजन गर्न परिभाषित गर्दै। (यी आधारभूत पाठहरूको लागि, म अलेक्जेंडर ओटरटरवालको बिजनेस मोडेल क्यानवास प्रयोग गर्न सिफारिस गर्दछु।)

मैले राम्ररी अचम्म लागेँ कि म एक धेरै अनौठो स्थानमा थिएँ जहाँ मैले दुई भिन्न संसारहरू घुमाएँ।

एक वकील को दुनिया
एसएमई व्यवसाय मालिकको संसार

मैले धेरै वर्षको अन्तर्वार्तामा आशिष् पाएको छु, र म तीन भन्दा धेरै महत्त्वपूर्ण व्यक्तिहरू साझा गर्न चाहन्छु।

संस्थापकको माइपिया

बिधेयक गेट्सको पुस्तक, बिजनेस @ स्पीड स्पीडमा, उनीहरूले पुरानो व्यापारिक मजाकलाई उल्लेख गर्दछ, "यदि रेल्रोडहरू बुझ्दथे उनीहरूले इस्पात-रेल व्यवसायको सट्टा यातायात कारोबारमा थिए, हामी सबैलाई संघीय प्रशासनिकमा उडान गर्नेछौं। एयरलाइन्स। "
व्यवसाय मालिकहरूको रूपमा, कहिलेकाँही हामी पनि धेरै ध्यान केन्द्रित वा हाम्रो "बच्चाहरू;" सुरक्षाको रूपमा लिन्छौँ हामी हाम्रो व्यापारको पहिलो सफल पुनरावृत्तमा झुन्ड्याउँछौं र नतिजा, विस्तार, र बजार प्रवृतिसँग रहन इन्कार गर्छौं। हामीले सम्भावनाहरू हेर्नको लागि हाम्रो दिमाग खोल्न आवश्यक छ।

पहिले मेरो क्यारियर मा मैले एक कम्पनी मा निवेश गरे जो wakeboarders को लागि नाव को सवारी गरे (यो जब खेल देश मा लोकप्रियता हासिल भएको थियो)। जागोबोर्डिङ उत्साहीबाट यो माग धेरै उच्च थियो कि मालिकहरूले अन्य प्रकारका ग्राहकहरूलाई पूरा गर्न सकेनन्।

पानीको मार्केट कब्जा गर्न को लागी कसैले पनि सोचेको भए तापनि स्पष्ट मांग थियो। अन्तमा, wakeboarding सनक तल मर्यो, र कम्पनी तह।

सम्भवतः यदि व्यवसाय मालिकहरूले जागिरबोर्ड बाहिर हेरे र स्वीकार गरे कि उनीहरूको व्यवसायको सट्टा बिभिन्न पानीको क्रियाकलापको समर्थनको बारेमा थियो, उनीहरूले थप लचीला र स्थायी व्यापार रणनीति योजना र क्रियान्वित गर्न सक्थे।
मेरो आफ्नै उत्पादन, VanillaLaw कागजात, एक कानूनी दस्तावेज विधानसभा सफ्टवेयरको रूपमा डिजाइन गरिएको थियो जसमा एसएमईहरूले कानूनी लागत घटाउन र कानुनी प्रक्रियालाई सुचारु गर्न मद्दत गर्न सकेन। यद्यपि, मैले यो थाहा पाएको छु कि सफ्टवेयरले उद्योगमा प्रभावकारी उद्योगका बाहिर प्रभावकारी हुन सक्छ। एक यस्तो उदाहरण प्रकाशनको क्षेत्रमा छ, जहाँ कम्पनीहरू छिट्टै एकत्रित गर्न र वार्षिक रिपोर्टहरू वा मूल्याङ्कन पुस्तकहरू छाप्न आवश्यक छ उनीहरूको मुद्रण कार्यलाई व्यवस्थित गर्न र अनुकूलन गर्न सफ्टवेयर प्रयोग गर्न सक्छन्।
यी प्रकारका एटिमेसनहरू महत्त्वपूर्ण छन् किनभने तिनीहरूका बिना, हामी लगातार सीमित स्थानमा सञ्चालन गर्दछौं, हामीले "तलको" जाँच्न सकेनौं जुन हामीले आफैंको लागि सिर्जना गर्यौं। यो जालबाट बच्न सरल तरीका भनेको तपाइँको छनौट र सम्बन्धित उद्योगका घटनाहरूसँग अद्यावधिक राख्नुहोस् र तपाईंको टोलीसँग तपाइँको व्यवसाय प्रक्रियाहरू र रणनीतिहरूको समीक्षा गर्नको लागि समय (उदाहरण तिमाही / बौद्धिक सभाहरू) समर्पण गर्नुहोस्।
रिसेक्समिंग सम्बन्धी सम्बन्ध

मैले धारणा गानक्सी (प्रायः अनुवाद वा सम्बन्धहरूसँग अनुवाद गरिएको) बाट धेरै सावधान रह्यो र एसएमईले व्यवसाय कसरी सञ्चालन गर्ने सन्दर्भमा विषयको बारेमा लेखेको छु। संक्षेप मा, गानक्सी को संस्कृति स्याही स्याहार को लागी मान्छे को मौलिक सम्झौता र विश्वास को आधार मा उचित कानूनी प्रक्रियाहरु को आधार मा आधारित हुन्छ। मैले धेरै क्लाइन्टहरू गरेका छु जसले यससँगको समस्याको साथ मलाई आउछ।

मलाई अब विश्वास छ कि यो महत्त्वपूर्ण छ हामी लगातार हाम्रो व्यापार साझेदार र क्लाइन्टहरूसँग अन्तरक्रिया गर्ने तरिका मूल्याङ्कन गर्न र मूल्याङ्कन गर्नको लागि समय लिन्छौं र गानक्सी र उचित कानुनी प्रक्रियाहरू दुवै सँग जोडिएका शैलीहरू समायोजन गर्न सिक्छु।

हालको व्यापार वातावरणले हामी अनुरोध गर्दछौं र धेरै प्लेटफार्महरूमा धेरै फेसनमा अरुसँग सम्बन्धित छ। हाम्रा ग्राहकहरूको साथ संलग्न हुँदैछ (र व्यवसायिक साझेदारहरूसँग पनि) प्रविधिको मिश्रण र एक फरक "मानव सम्पर्क" चाहिन्छ।

हामी नेटवर्किङ सत्रहरूमा भाग लिन सक्षम छौं र वास्तवमा जडान गर्न प्रयास गर्छु तर फेसबुक, लिङ्कइन इन्टिग्राम र यहाँ सम्म कि इन्स्टाग्राम जस्ता प्लेटफार्मबाट टाढा पनि पनि शर्मिला छैन भने, यदि हाम्रो लक्षित बजारहरू जम्मा हुन्छ भने। हाम्रो ग्राहकहरु संग, हामी निर्दोष हुनु पर्छ र उचित दस्तावेज को आवश्यकता को लाने मा पनि कृपा हुन सिक्नु हो कि ग्राहकले यसको लागि आवश्यक नदेखिन सक्दछ।

हामी नेटवर्किङ सत्रहरूमा भाग लिन सक्षम छौं र वास्तवमा जडान गर्न प्रयास गर्छु तर फेसबुक, लिङ्कइन इन्टिग्राम र यहाँ सम्म कि इन्स्टाग्राम जस्ता प्लेटफार्मबाट टाढा पनि पनि शर्मिला छैन भने, यदि हाम्रो लक्षित बजारहरू जम्मा हुन्छ भने। हाम्रो ग्राहकहरु संग, हामी निर्दोष हुनु पर्छ र उचित दस्तावेज को आवश्यकता को लाने मा पनि कृपा हुन सिक्नु हो कि ग्राहकले यसको लागि आवश्यक नदेखिन सक्दछ।

निस्सन्देह, आवाज बहु-च्यानल क्षमताहरू प्राप्त गर्न आवश्यक लगानी गर्नु पर्छ। यदि यो तपाईंको पाठ्यक्रमको साथ सामाजिक मिडिया प्लेटफार्महरू कसरी एकीकृत गर्ने भनेर सिक्न पाठ्यक्रममा नामांकन गर्ने हो भने, यो गर्नुहोस्; यदि यो भनेको तपाइँको ग्राहक क्लाइन्ट जानकारी व्यवस्थित गर्न ग्राहक सम्बन्ध व्यवस्थापन सफ्टवेयरमा लगानी गर्नु हो, यो गर्नुहोस्; यदि यसको मतलब भनेको तपाईं कसरी प्रबन्धकको रूपमा हुनुहुन्छ भन्ने बारे सबैको आगत प्राप्त गर्न मीटिंग बुझेको छ, यो गर्नुहोस्।

यी केहि उदाहरणहरू हुन् हामी कसरी हाम्रो ग्राहकहरू, साझेदारहरू, र कर्मचारीहरूसँग हाम्रो सम्बन्धलाई पुन: डिजाइन गर्न कसरी पुन: पुनःस्थापना गर्न सक्दछौं।

तपाईंको भविष्यमा भविष्य र भविष्य-निवेश तपाईंको निवेश

यस शीर्षकमा सामान्यतया छलफल गरिएको छ, सामरिक वित्तीय निर्णयहरू बनाउन, र आवश्यक कानुनी सुरक्षाहरू प्राप्त गर्दा तपाईंको व्यवसायमा टेक्नोलोजिम समावेश गर्ने चीजहरू हुन्। जबकि यिनी ठीक हो, केहि केहि उनको प्रतिभाशाली छ: प्रतिभा। सही व्यापार पार्टनर, कर्मचारी, वा लगानीकर्ता जसले तपाईंको दर्शन र मिशनको साथ बुझ्न र पङ्क्तिबद्ध पत्ता लगाउँदा भविष्यको सबूत लगानी हो।

कुञ्जी चीजको लागि तपाईं हेर्न चाहानुहुन्छ आत्म जागरूकताको गुण हो। हार्वर्ड बिजनेस रिभिजनको एक लेख अनुसार, "अधिक प्रभावकारी नेतृत्व, अधिक सन्तुष्ट कर्मचारीहरू, र बारीमा, एक अधिक लाभदायक व्यवसाय" को रूपमा जान्छ। "जो व्यक्ति आत्म-जागरूक हो भने खुल्ला दिमाग, संचार, र सिक्न र सुधार गर्न इच्छुक।

भर्खरै, मैले एक बहिनी कम्पनीमा एक व्यापारिक टोली घुसाउन थाले। म भाग्यमानी छु कि उनीहरु मेरो समूहमा हराएका छनौट गर्ने जवाफहरू खोज्न खोज्ने आत्मविश्वास हुन् जुन उनीहरूले आफ्नै काम गर्न सक्दैनन्, र सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण कुराले मलाई तिनीहरूको ईमानदार रायको साथ साझेदारी गर्ने साहस छ। जबकि केहि यो आफ्नो डोमेन अनुभव को विशेषता दिछन, मलाई लाग््छ कि यो उनको आत्म जागरूकता छ कि सबै फर्किन्छ।

अनि तपाईं? तपाईंको व्यापार यात्राबाट तपाईंले कस्तो पाठ सिकाउनुभयो? यी पाठहरूले तपाईंलाई आगामी वर्षमा तपाईंको व्यवसायलाई कसरी सुधार गर्न मद्दत गर्दछ?

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?