क्रसरोमा

यो कार्यालयमा भावनात्मक रूपमा ड्रेनिंग दिन भएको छ र त्यसैले मैले सोचेको छु कि म समय सारांशको मेरो सामान्य अन्त्य लेख्नको लागि समय लिनेछु, जुन मैले एक दशक अघि यो ब्लग सुरु गरिसकेपछि मेरो लागि एक परम्परा बनेको छ।

2017 मा विश्वका घटनाहरूमा संसार "रोचक" साबित भएको छ र यसका लागि हामीले धन्यवाद दिने मानिसलाई 1600 पेंसिल्वेनिया एवेन्यू, श्री डोनाल्ड ट्रम्पको अवस्थित निवासी हो। यसअघि उनले ओवल अफिसको मेजमा उनको पछाडि फर्काइन्, "डोनाल्ड" ले आफ्नो प्रसिद्ध वास्तविकता शो जस्तै - "डोनाल्ड" चलाउन थालेका छन्। डोनाल्ड र विश्वव्यापी मिडियाले एकसाथ काम गरेको छ कि "पुरानो मिडिया" मानिस आफैले प्रकाशन गरेर सधैँ भन्दा बढि सान्दर्भिक बनी रहन्छ।

सबैभन्दा बढी भागको लागि, मैले मानिसलाई भित्री पार्यो। आफ्नो आफ्नै मा भ्रामक गायक सामान्यतया गधामा एक दुखाइ हुन्छ तर खराब गायक शक्तिको स्थितिमा अझ खराब छन्। तपाईंको जीवनमा लपेटिएको भन्दा के खराब हुन सक्छ किनकि केही शक्तिले मूर्खतालाई बिस्तारै गलत गल्तीमा उठायो?

यद्यपि, म बूढो हुन्छु, म अधिक स्वीकार्य भएको छु कि जीवनमा केहि चीजहरू छन् जुन म परिवर्तन गर्न सक्दैन र म चीजहरू मात्र स्वीकार गर्न सक्दछु। मैले मेरो जीवनमा केहि चीजहरु संग शान्ति बनाउन सिके। जब एक हुन सक्छ कि जीवन सामान्यतया दुर्व्यवहार हो, मलाई विश्वास छ कि यदि तपाईं आफ्नो आशिष्को गणना गर्नुहुन्छ र तपाईले पहिले नै के छ भनेर हेर्नुभयो भने, तपाइँ फेला पार्न सक्नुहुन्छ कि तपाई भन्दा राम्रो सोचेर तपाईं भन्दा राम्रो हुनुहुन्छ।
म यो तथ्य अपेक्षा गर्दछु कि मेरो स्वास्थ्य अपेक्षाकृत बलियो बनेको छ। यद्यपि म एक पटक फिट छैन किनकि, म कुनै प्रमुख स्वास्थ्य समस्याहरू छैनन् (यस वर्षमा तीन बिरामी दिनहरूमाथि रोकिएको छ) र म भन्न चाहन्छु कि म बिस्तारै हुन्छु तर निश्चित रूपले मेरो वजन दक्षिण इजरायलमा जान्छ, जसले मलाई मद्दत गर्दछ साढे वर्षमा जीवनको राम्रो गुण आउन।

त्यसपछि त्यहाँ तथ्य छ कि म दुई काममा लाभदायी कार्यरत रहन जारी रहन्छ जब अधिकांश मानिसहरू एकै ठाउँमा रहन रुचाउँछन्। जब मैले पेशेवर अगाडिको बारेमा मैले गरेको स्वतन्त्रताको बारेमा ब्रेक गर्न केहि छैन भने, म भन्न सक्छु कि मेरो सीपीएफ (केन्द्रीय प्रवासी निधि - सिंगापुरको राष्ट्रिय पेंशन प्रणाली) सही बाटो गएको छ र म सक्षम छु परिवारमा थप महत्त्वपूर्ण योगदान दिनुहोस् जुन मैले आफ्नो जीवनमा ल्याउन चुनेको छु।

यद्यपि, म क्रसरोमा छु। मैले दुईवटा उद्योगहरूमा स्थिरता पाएको छु जुन मैले देखेको थिएन। म लामो समय सम्म स्थिर रहन्छु यदि मैले बाटोमा पसेको छु तर म आफैं भन्दा बाहिर जान्छु जहाँ म हुँ। त्यसोभए, प्रश्न बनी रह्यो, म मौका लिन चाहन्छु र कस्तो मौका लिन्छु?

म तिम्रो लागि के काम गर्दछ गर्ने एक विश्वासी हुँ। म उमेर पुगेको छु जहाँ म आफैलाई स्वीकार गर्न चाहन्छु कि म टेबल पछि बसेर काम गर्छु जुन मेरो लागि काम गर्दछ, होइन सबै कुराको लागि काम गर्दछ। मैले प्रमाणित गरेको छु कि म पूर्ण समय कर्पोरेट वातावरणमा हुन सक्छ तर मलाई उपलब्धिको कुनै महसुस महसुस छैन। त्यसोभए, म अर्को तिमाहीमा यहाँ देखि कहाँ जानुहुन्छ काम गर्न आवश्यक छ।
म क्रूसमा बसेर बस्छु, मैले समयमै मेरो पुरानो मित्र, लूका फोगर्तीको मृत्युको शंका गर्नैपर्छ, प्रायः पुरानो दुष्टको रूपमा चिनिन्छ। ल्यूकले उनीहरूलाई "जीवन भन्दा ठूलो" पात्र भनिन्छ, जो हामी सबैले विश्वास गर्दछौं कि हामी यस वर्षको क्यान्सरबाट हिउँँदासम्म हामी सबैलाई उत्प्रेरित गर्दछौं। जब म ल्यूकबारे सोच्छु, म उनीहरूलाई ऊर्जा र क्षमताको अविश्वसनीय भावनाको क्षमताको बारेमा सोच्दैछु। म सधैं 16 वर्षीया युवतीलाई सोध्दछु कि उसले सेवानिवृत्तिका लागि के गर्न चाहन्छ र उत्तर थियो, "उनी आफ्नो उमेरमा सेवानिवृत्तिको बारेमा सोचिरहेका छन् - मैले अझै सोचेको छैन कि म के गरिरहेको बेलामा के गर्न चाहन्छु। "(त्यो समयमा उनको 80s मा थियो)। लूका मानिस थिए जसले मलाई कम्तीमा आशा गर्थ्यो जब मैले यो आशा गरेँ र म सधैं जेनेग तांगलाई क्यारेक्टरको लागी अप्ठेरो गर्न थाल्दा मेरो प्रशंसा लेख्नको लागी उनको हृदयलाई आशिष् दिनेछु।

जेनी तांगको बोल्दै, तिनले अन्ततः फ्याँकिइन् र तिनको विद्यालयको काममा केही गरे। यो दिन मा ढिलो थियो तर स्कूलमा अर्को स्तरमा पुग्न पर्याप्त भयो। अब, आशा यो छ कि त्यो साँच्चै बुझ्छ कि त्यो यो वर्ष सार्वजनिक परीक्षा लिइरहेको छ र उसले के गर्न आवश्यक छ। आमाबाबुको रूपमा, मलाई यस बर्ष को माध्यम ले हेर्न सक्षम हुनु आवश्यक छ र मेरो सबै भन्दा ठूलो चुनौती यो सुनिश्चित गर्न को लागी कि त्यो उनको संभावित वर्ष को उपयोग गर्न को आवश्यकता हो।

मलाई आउँदो वर्षको लागि आशा छ र मलाई यो तथ्यको जवाफ दिन चाहन्छु कि मैले श्री ग्रेग पेजमा एक नयाँ मित्र बनाएको छु, जो लुसीको पति हो, मेरो श्रीमतीको साथी मध्ये एक। मैले यस वर्षको सुरुमा ग्रीगलाई भेटें र यद्यपि हामीले प्रायः भेट्नको लागि मौका पाउनु भएको छैन, ग्रेग प्रेरणाको स्रोत हो, जसले मलाई जीवनमा महत्त्वपूर्ण चीजहरूको सम्झना दिलाएको छ - परिवारमा सत्य रहनु र जीवनको लागि जुनून रहनु भएको छ । उनले मलाई सम्झाउदै सहयोग पुर्याए कि यदि तपाईंसँग यो जुनसुकै सम्बन्ध हो भने तपाईं केहि नै सफल हुनुभयो। एक तरिका मा, ग्रेग अमेरिकन छ जो अमेरिका को पछिल्लो दुई सय साल को लागि संसार को मुख्य शक्ति रहेको कारणों को कारणहरु - विचारहरु र मान्छे को खुलपन, जो तपाईं देखि भिन्न छ (उनको पृष्ठभूमि दक्षिणी बैपटिस्ट हो र मलाई बतािन्छ कि म ' म केहि लिबियाहरु मध्ये एक छ त्यो रुचि गर्छन ○)


अर्को वर्ष चुनौती हुन सक्छ तर सँधै जस्तै, सधैं भविष्यको बारेमा आशावादी हुन एक मामला हो। मलाई लाग्छ 2018 एक धेरै सुन्दर वर्ष हुन सक्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?