के तपाई मलाई धनी बनाउन चाहानुहुन्छ?

मेरो एक मित्र एक मालिक थियो जसले यसलाई आफ्नो उप-ठेकेदारों को भुगतान गर्न धेरै गाह्रो फेला पर्यो - विशेष रूप देखि उप-अवधारकहरु निलो कलर गतिविधि मा संलग्न। उनीहरूले बिल हेर्छन् र प्रयास गरेर र $ 50 बन्द गर्दछन् र त्यहाँ र त्यहाँ टिप्पणी गरे, "म उसलाई धनी बनाउन चाहान्छु, बगरले मलाई धनी बनाउन खोज्छ।" त्यही समयमा, "सेतो कलर" व्यवसायहरूमा मानिसहरूको साथ धेरै उदार हुन सक्ने क्षमता। जब एक वकीलले काम गरेपछि केहि हज़ारको बिल पठायो, उनले वास्तवमा टिप्पणी गरे, "वाह, तिनको बिल यति सस्तो आह" र त्यसपछि थप चार्ज गर्नको लागि वकीललाई थप।

दुर्भाग्यवश, यो एक अजीब रोग को पृथक उदाहरण होइन कि हावा वातानुकूलित कार्यालयहरुमा मान्छे जस्तो देखिन्छ। न त म गर्व गर्छु कि म सधै बाट यो प्रतिरक्षा छ। यो बाट वास्तवमा। म एक पटक ड्याडीको सोहो फ्लैटमा लीक ठीक गर्न एक प्लम्बर किराया गर्न थाल्छु र म बुझ्न सकेन कि कसरी क्यारेक्टरको फ्लैट ब्लबले मलाई 400 रुपैयाँ चार्ज गर्न सक्दछ जब सबैले मेरो बाथरूम पछाडि गर्न थाल्छन्, एक झन्झट मशाले खेल र मलाई एक हप्ताको लागि बिरुवाबाट जोगाउन भन्नुहोस्।

हामी, "पेशेवर" वर्गमा नीलो कल्याण कार्यहरू काम गर्ने व्यक्तिहरूलाई वास्तवमा केही काम भनिन्छ जुन उनीहरूको लागि भुक्तान गर्नुपर्छ भनेर पहिचान गर्न अयोग्य असक्षमता छ। यो रोग यस्तो छ कि सेतो-कलर प्रोफेसरहरूले "काम गर्ने वर्ग" बनाउँछ जुन हरेक पनीरलाई बेवास्ता गर्दछ।

जबकि यो रोग सिंगापुर सम्म सीमित छैन, यो विशेष गरी हास्यास्पद हुन्छ जब यो सानो टापुमा आउछ जुन मैले कल गर्छु। कारण सरल छ - हाम्रो उष्णकटिबंधीय मौसम। केटाहरूले "मस्तिष्क" काम गरिरहेको बेला उनीहरूको दिन इन्टरनेटमा गएर अफिसमा कम्प्यूटरको सामने बिताउँछन्। जब तिनीहरू लंचको लागि जान्छन्, प्रायः स्विश क्याफेमा छ जहाँ धेरै हावा हावा हुन्छ र यो सुन्दर मानिसहरु सँगै भरिएको छ (यो बिजनेस जिल्लामा काम गर्ने प्रतिमा यहाँ - आँख कैंडी छ)। यसको विपरीत, जो मान्छे मैनुअल कार्यहरू गर्छन सामान्यतया सूर्यमा हुन्छ र कहिलेकाँही सूर्य कम्तीमा दयालु हुन्छ र जब तिनीहरू आराम हुन्छ वा आराममा पर्छ भने, यो सामान्यतया एक सुन्दर गन ठाउँ हो।

Image result for Cushy CEO at work
के हामी गम्भीरतासाथ विश्वास गर्छौं

यसका लागि तपाईले यस प्रकारको जक्सटपस्थितिको सामना गर्नु भएको छ, यो कडा मेहनत गर्न को लागी कि कसरी हावा हालतमा कार्यालयले कार्यालयमा बसेको विचार कसरी प्राप्त गर्छ भन्ने कुरा हो कि उनीहरु जो मिड सूरजमा टाँसिने मान्छे पिकनिक हुन्छन् जब उनीहरु कठिन छन्।

Image result for Labour in hot sun
जब त्यो सजिलो छ ......

तर्कको सामान्य रेखा हो - "मानसिक कार्य अझ धेरै कराइरहेको छ।" म असहमति छैन कि तपाईंको मस्तिष्कको प्रयोग गर्न गाह्रो हुन सक्छ। मस्तिष्क, बाहिरी शरीर जस्तै थकिएको छ र यदि बाकी बिना प्रयोग गरे पनि खराब तपाईं पेंच गर्न सक्छ। म यो तथ्यसँग सहमत छैन कि तपाईंले सिर्जना गर्नुभएका मूल्यको लागि भुक्तानी पाउनु पर्छ।

त्यसो भए उनीहरुसँगको सम्बन्धको बारेमा जानकारी गराईएको छ। यसका लागि उनीहरुका बारेमा जानकारी दिएका छन्। तपाईं रोबोट संग मांसपेशी बदल्न सक्नुहुन्छ। सैद्धान्तिक रूपले तपाईं रोबोटको साथ मानव मस्तिष्कलाई प्रतिस्थापन गर्न सक्नुहुन्न (भले ही हामी एअर युगमा बाँच्न सक्छौं)। म अध्यापनको बारेमा सोच्न चाहन्छु जसले निरन्तरतापूर्वक भन्सार मांसपेशिहरु मा मान्छे को मस्तिष्क को काम मा मान्छे को तनाव को सही ठहराया छ, "दिमाग शरीर भन्दा बलियो छ।"

ठीक छ, यो बिल्कुल सही छैन। पाँच मीटर भन्दा बढी चल्ने कदम चाल्न सक्ने व्यक्तिले तपाईंलाई बताउन सक्षम हुनेछ कि दिमाग बलियो छैन किनकि यो दाबी गर्ने, विशेष गरी जब शरीर संघर्ष हुन्छ। बडी जाकको विरुद्धमा बडी तर होशियार बेवकूफ एक जित्ने स्टेरटाइप सही छैन। उदाहरणका लागि, अर्नोल्ड श्वार्जनेगर दुवै राम्रो तरिकाले निर्मित र अत्यधिक बुद्धिमानी छन्। कारण सरल छ, मान्छे जो आफ्नो शरीर को व्यायाम र विकास गर्न को लागि मजबूत दिमागहरु विकसित गर्न को लागी छ - दिमाग शरीर को बाकी को लागि रोता छ जब जाँदै राखन को लागि भन्न को लागि।

त्यसपछि त्यहाँ कामको मुद्दा हो। हो, जब म सहमत छु कि दिमागले काम बढायो र यसको अनुसार इनाम दिनुपर्दछ, हामीलाई सम्झन आवश्यक छ कि मांसपेशीहरू बिना चलिरहेको कुनै पनि कदम चालु हुँदैन। मस्तिष्कले सबै सिग्नल पठाउन चाहन्छ जुन पठाउन चाहन्छ तर यदि मांसपेशिहरु काम गर्दैनन्, कुनै पनि कदम चाल्दैन - कुनै पनि स्ट्रोक रोगीले तपाईंलाई बताउनेछ कि यो तपाईंको मस्तिष्क मार्फत कताईने सबै अचम्मका विचारहरु को लागी एक तीव्र अनुभव हो तर शरीर अस्वीकार गर्दछ। त्यसो त तपाईका सबै सुन्दर विचारहरू मात्र बाँकी छ।

मस्तिष्क को काम र मांसपेशियों को रोजगार मा उन को बीच एक मूल सम्मान को आवश्यकता हो। दुवै पक्षलाई यो तथ्यको आदर गर्नु पर्छ कि अर्को अध्याय वास्तवमा काम भनिन्छ केहि कुरा गरिरहेको छ र कुनै पार्टीले अन्य पक्षमा उचित भुक्तान जस्ता बिगार्नै पर्छ।

म आफ्नो पामम्बर तिर्न को लागी भावनाहरु लाई फिर्ता जान्छ - कमीले 400 घण्टा कमायो 2 घण्टा भन्दा कम कामको लागी। हरेक पटक मैले त्यो बिल भुक्तानी गरिरहेको छु (निस्सन्देह म मेरो कमाएको पैसाको भन्दा डडीको पैसा प्रयोग गरिरहेको थिएँ), मलाई लाग्छ कि मैले गलत पाठ्यक्रमको अध्ययन गरेँ। फेरि फेरि, मेरो सीधा भित्ता छ मलाई धन्यवाद सीधा सेट गर्न को लागी। उहाँले मलाई सम्झाउनुभयो कि प्लान्टहरू दिनहुँ गेटको माध्यमबाट क्रल हुँदै बिताउँछन् र मैले सोधेको प्रश्न भनेको त्यो पैसाको लागि स्वीकार्य हुनेछु।

म यो कुरा फिर्ता फिर्ता लिने कामदारहरूको विषयमा ल्याउन चाहन्छु जसले सूर्यमा हिड्न सक्छ। म अपरिवर्तन फर्ममा मेरो सहकर्मीहरूलाई सम्झन्छु। मैले काम गर्ने काम गरें कि मैले भारतीय र बांग्लादेशी कामदारहरूलाई सहयोग पुर्याइरहेका थिए कि फर्मले हामीले निर्माण गरेको फर्मबाट आगो लगाउनुपर्ने थियो। कानुनी प्रक्रियाले उनीहरूको कारण पैसालाई अस्वीकार गर्दछ र मैले केहि अजनबीहरूलाई मद्दत गर्न मेरो जेबमा राखे।

मैले मेरो साथीहरूलाई संकेत दिएँ कि मेरो पैसा कमाउन को लागी, म केवल एक अफिसमा बसें जुन धेरै भाग को लागि एकदम ठोस छ। ती केटाहरू हट इमारत साइटहरूमा बाहिर छन् र पछाडि लुगा लगाइरहेका छन्।
जीवन सामान्यतया बेकार हुन्छ र हरेक पेशामा यसको तनाव छ। हामी मध्ये केहि अरू भन्दा कम केहि हदसम्म राम्रो छ र त्यसैले हामीले चीजहरू गर्नुपर्दछ जब हामीले काम गर्न सक्दैनौं, हामी खोज्न सक्छौं। जब तिनीहरू सेवा प्रस्तुत गर्दछन्, उनीहरूलाई तदनुसार इनाम दिनुपर्छ। सोसायटी मानव शरीर जस्तो छ - दिमाग र मांसपेशी सँगै काम गर्न आवश्यक छ। जबकि मस्तिष्क सामान्यतया दृश्यहरू बोलाउनुपर्दछ, यसले मांसपेशीको कारण के हो कि मांसपेशिहरु बिग्रेको हुँदैन।


यो खराब विचार हुन सकेन भने स्ट्रोकका रोगीहरूले नीति निर्माण र मानव संसाधन नीतिको नीतिमा भन्नुपर्दछ। यसले मानिसहरूलाई मस्तिष्कको काममा सम्झन मद्दत गर्दछ कि मांसपेशिहरु चल्दैन सम्म केहि पनि हुँदैन।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?