Uber ले सबै चीजमा प्रभाव पार्छ, तर प्रायः स्पष्ट सोच र ग्राहक सेवामा।



पिटर कोलम्यान द्वारा
एजिस इन्ट्राक्टिफ एशिया Pte लिमिटेड मा निर्देशक

यो पोष्ट फाइबरको बारेमा होईन वा उबेर र अन्य "साझा अर्थव्यवस्था" सेवाहरू जस्तै एयरबिएनबीको हैन। यो ट्याक्सी व्यवसाय, विशेष गरी जकार्तामा एक अपरेटरले कसरी नयाँ प्रविधि र प्रतिस्पर्धाको नराम्रो व्यवहारलाई सम्बोधन गर्‍यो भन्ने कुराको बारेमा पोष्ट हो, यसैले उनीहरूका कर्मचारीहरूलाई असर गर्छ र ग्राहकहरूलाई भुक्तान गर्दछ।

म Tuesday्गलबार २२ मार्च, २०१ 2019 मा, जकार्ताका हजारौं ट्याक्सी चालकहरूले जकार्ताका धेरै मुख्य मार्गहरू अवरुद्ध गरेर पहिले नै अराजक जकार्ताभरि फैलिएको अराजकता निम्त्याए। यदि तपाईंलाई थाहा छैन कि ट्राफिक कत्ति खराब छ कि यस्तो सतर्क रणनीतिहरू बिना नै बुझ्दछ कि अफिसमा एक औसत कार कम्युट २ घण्टा वा बढी छ, राम्रो दिनमा। त्यो म Tuesday्गलबारमा यो कुनै पनि काम गर्न वास्तवमै असम्भव थियो जुन सामान्यसँग नजिक थियो र हामी मध्ये धेरै जसो हामी जहाँ थियौं त्यहाँ रोकिए, कफि पाए, पुलिसले सोशल मिडियामा अपडेट पाए, हार माने र फेरि घर गयो। एक दिन पूर्ण रूपमा खेर फालियो।

अवश्य पनि चालकहरूको प्रदर्शन गर्ने अधिकार छ, पुलिसले तिनीहरुलाई अनुमति दिईएको थियो त्यसो गर्नका लागि। इन्डोनेसिया एक प्रजातन्त्र हो र यसैले उनीहरूले आफ्नो श्रम फिर्ता लिने र उनीहरूको कुरालाई जति असुविधाजनक तरिकामा बाँकी राख्ने भन्ने कुराको लोकतान्त्रिक अधिकारको प्रयोग गरे। त्यो भनेको हड्ताल भनेको के हो। दिनका केही केहि अप्रसन्न घटनाहरू थिए जसमा चट्टान फ्याँक्ने, विन्डोज, कुटपिट गर्ने र यात्रु, चालक र ट्याक्सी चालकहरू बिरूद्ध अनियमित हिंसाको कार्यहरू गरिएको थियो। अप्रत्याशित छैन।

ब्यानरमा लुडाइट्स को सन्दर्भ को पाठ्यक्रम राम्रो संग उद्देश्य गरिएको छ। वर्तमान उद्योगहरूमा ती नयाँ प्रविधिको जहिले डराउँछन्। तिनीहरू २१ औं शताब्दीका लुडाइटहरू हुन् जत्तिकै १ thौंलाई। साझा अर्थव्यवस्था मोडेलहरू यहाँ एक मार्ग वा अर्को रहनको लागि छन्। तपाईं तिनीहरूसँग लड्न सक्नुहुन्छ तर तपाईं जित्न सक्नुहुन्न यदि तिनीहरूले चीजहरूलाई अझ बढी कुशल बनाउँदछन्, र यसलाई सस्तो बनाउन दिनुहोस्। क्याचफ्रेज "अनुकूलन वा मरो" हो।

जबकि ट्याक्सी कम्पनीले भोलिपल्ट उबरलाई उपहार दिएको हो। मुख्य कम्पनी, ब्लूबर्ड, पूर्ण २ 24 घण्टाको लागि सबैलाई नि: शुल्क ट्याक्सी राइडहरू दियो। एक शानदार PR मास्टर स्ट्रोक जस्तै लाग्छ। माफ गर्नुहोस् तपाईंले हिजो ट्याक्सी पाउनु भएन र हामी तपाईंको असुविधाको कारण भयौं। यसैले यति ट्याक्सी पाउनुहोस् जुन तपाईं सित्तैमा चाहानुहुन्छ। राम्रो लाग्यो? बेवकूफ लाग्छ। सबै दिन फोन वा मोबाइल अनुप्रयोग प्रयोग गरेर क्याब बुक गर्न यो असुरक्षित थियो। किन? राम्रो ट्याक्सी लिने व्यक्तिहरू शहरका सबै शहरमा निःशुल्क रूपमा बाहिर गइरहेका थिए। तिनीहरूको लागि कल्पनिक। त्यस्ता व्यक्तिहरू मध्ये कसैको लागि असम्भव, म जस्तो, जो सुरक्षित र भरपर्दो ट्याक्सी सेवामा निर्भर छन् जसले हामीलाई बैठकहरू र एयरपोर्टमा लैजान्छन्।

को उद्धार गर्न आए? उबर मैले पहिले कहिल्यै प्रयोग नगरेको सेवा अब मलाई विमानस्थलमा लैजान प्रयोग गर्न सकिने एकमात्र सेवा थियो।

त्यसैले म ब्लूबर्डलाई धन्यवाद दिन चाहन्छु मलाई उबर प्रयोग गर्न बाध्य पार्नु भएकोमा। तपाईंको PR व्यायामले तपाईंको छवि जनतामा सुधार गर्न केही गरेन जुन तपाईंले सबैभन्दा धेरै ख्याल गर्नुपर्दछ, हामी मध्ये तिनीहरू जसले तपाईंलाई दिनहुँ प्रयोग गर्छन् र सुअवसरको लागि भुक्तान गर्छन्। यसले लगभग एक सोच्न लगाउँछ कि तपाईंको PR टोली बेवकूफ ग्राहक सेवा को यस मास्टरपिस को साथ आउन उबर द्वारा भुक्तानी गरिएको थियो। यदि म उबर हुँ भने म ब्लुबर्ड पीआर टोलीमा फूलहरू र चकलेटहरू पठाउँछु, तिनीहरूले तपाईंलाई नयाँ ग्राहकहरू जितेका छन्, जो अब सम्भवतः वफादार रहनेछन्, यदि तपाईंले यस रणनीति आफैं सोच्नुभएको थियो भने।

यस पोष्टको पोइन्ट? यदि तपाईं केहि चीजको लागि मूल्यको दूर दिनुहुन्छ र गलत व्यक्तिहरूले यसको फाइदा लिन्छन् भने तपाईंले केही गर्नुभएन तर तपाईंको ब्रान्डलाई नोक्सान गर्नुभयो। यो अज्ञात परिणामहरूको कानून हो जुन अलि बढी सोच्नको लागि यति धेरै राम्रो हुन सक्थ्यो।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?